Ik kom wel even lurken af en toe.quote:
tuurlijk!quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
nog net even nummertje 31 openen voordattie op vakantie gaat
Wat is er jongen?quote:
alleen maar lurken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:51 schreef Jaguarized het volgende:
Ja godver he, moet ik ook nog een nieuw deel openen.
[..]
Ik kom wel even lurken af en toe.![]()
Wat een kut-verkapte-tvp.quote:
Ik ben al blij als ik tijdens mijn vakantie toekom aan internet. De vorige keer moest ik het inpassen tussen het werken in de tuin, gezellige etentjes met vrienden en ritjes op de motor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
tuurlijk!
en dan nummer 32 ook nog openen
deed ik ook toen ik in Oostenrijk was
Ligt aan de mensen die er dan zijn.quote:
Net goed hehequote:Op woensdag 1 februari 2006 09:51 schreef Jaguarized het volgende:
Ja godver he, moet ik ook nog een nieuw deel openen.
[..]
Ik kom wel even lurken af en toe.![]()
Fokken op je vakantie, omgquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
tuurlijk!
en dan nummer 32 ook nog openen
deed ik ook toen ik in Oostenrijk was
"wij" zijn er altijdquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ligt aan de mensen die er dan zijn.![]()
ja, ipv lekker te genieten van je vakantie, ga je fokken terwijl je daar ook wel voor had thuis kunnen blijvenquote:
's avonds zit je toch alleen maar te niksen, of ik dan tv ga kijken of ga fokkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ja, ipv lekker te genieten van je vakantie, ga je fokken terwijl je daar ook wel voor had thuis kunnen blijven
oh?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
's avonds zit je toch alleen maar te niksen, of ik dan tv ga kijken of ga fokken
nopequote:Op woensdag 1 februari 2006 10:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh?
Dus je gaat niet uit tot een uur of 1 in je vakantiedorp?
suc6quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dan verveel je je sneller ja
Ik ben naar de tandarts![]()
Sterkte jongen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dan verveel je je sneller ja
Ik ben naar de tandarts![]()
heel veel plezeir daar Jag!quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:15 schreef Jaguarized het volgende:
Vrienden en vriendinnen, ik ben zo richting Schiphol. Een fijne dag en tot over een aantal dagen vanuit Auckland!![]()
![]()
dag Jagquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:15 schreef Jaguarized het volgende:
Vrienden en vriendinnen, ik ben zo richting Schiphol. Een fijne dag en tot over een aantal dagen vanuit Auckland!![]()
![]()
Dag Jagquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:15 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:15 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
Veel plezier Jagquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:15 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, die is weg.. iemand een biertje?
Op dit tijdstip?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, die is weg.. iemand een biertje?
Dat jag weg is?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hey, we moeten het toch vieren, niet dan? Andere drank kan ik ook wel regelen trouwens
jupquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
meer gedestileerd of wijn zeker?
doe maar een vodkaquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hey, we moeten het toch vieren, niet dan? Andere drank kan ik ook wel regelen trouwens
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com schuift een wodka over de bar
ik moet zeggen dat ik gedestileerd op z'n tijd ook wel lekker vind, en een glas wijn ik ook niet afschuifquote:
gho.... gho.... gho..............quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:23 schreef classpc het volgende:
Doe mij maar een yogho yogho. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |