De kinderarts belde vanmiddag met goed nieuws!!
![]()
De echo-foto's van Tobias' lever waren allemaal in orde. Bloed was ook verbeterd (had hij vorige week al verteld) dus wat het ook was/is, het is in elk geval niet ernstig! Waarom hij die lever disfunctie nu had weten we dus niet, maar omdat zijn bloed al zoveel beter was heeft het geen noodzaak om het verder uit te gaan zoeken, áls ze al wat kunnen vinden nu want zijn bloed was dus een stuk beter.
Volgende week woensdag of donderdag moeten we terugkomen om nog een keertje bloed te prikken om te kijken naar zijn waardes dan. De week daarna krijg ik dan weer telefonisch de uitslag van de dokter.
Ik las net over voedingen, Tobias schommelt zo tussen de 8 en de 5 voedingen per dag, meestal zijn het er 6 en laat hij me redelijk slapen 's nachts. Eergister had ik gewoon luxe, om 21.00 de laatste voeding en om 7.00 uur pas weer de eerste! Gister dan om 0.00 uur de laatste en vanmorgen weer om 6.00, maar dan wel weer doorslapen tot 11.45!!
Twee en een halve week geleden is Tobias in het zh gewogen en gemeten en daar vonden ze hem een beetje klein, maar lengte en gewicht waren goed in verhouding. Twee weken later werd hij op het cb gewogen; 58.3 cm en 4630 gram (dat was 2.3 cm groeien en 270 gram zwaarder) en daar vonden ze hem te ligt voor zijn lengte.... Niet te veel van aantrekken maar, als ik naar de grafiek kijk loopt het mooi op allemaal. Ze vroeg hoeveel ik hem te eten gaf; 'Geen idee' zei ik, toen keek ze me raar aan, tja geen idee hoeveel ml hij drinkt, hij krijgt bv, zit geen metertje op. (ze had net gevraagd of ik nog bv gaf, dus ik vond het een domme vraag) Ach, hij is lief en alert en komt zelf om zijn eten, dus het was wel goed.
Isis alweer een jaar oud! Van harte meisje!
Bix hoe gaat het met bijna-dreumes Anna?
Ingrid, trek je niet teveel aan van het cb hoor, volg je eigen instinct en biedt gewoon een volle fles aan, het ene kindje drinkt meer dan het andere kindje. Als ze voldoende plasluiers heeft gaat het goed!
Hier ook een uk die 'praat' in zijn slaapt! En een moeder die bijna overal wakker van wordt
Arme Amber, ik hoop dat het spugen snel over is. Maagzuur is helemaal niks.
Vergeet ik te vragen hoe het met Piet is! (weet wel dat hij in een ander topic 'hoort' maar wel naar Anna vragen en niet naar Piet vond ik niet zo leuk).
[ Bericht 3% gewijzigd door Saffier op 07-02-2006 20:52:19 (vergeten) ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana