abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34729772
Ja morgen komt de visite , degene die vanmorgen zouden komen hadden de kindjes ziek , dus hebben het een weekje uitgesteld.
Mooie taart besteld en opgehaald vandaag
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2006 @ 14:46:09 #52
81992 Githa
pi_34729856
OE dus we krijgen misschien morgen al wat foto's Wens ik je vast heel veel plezier Xanthe.
pi_34730721
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:41 schreef Githa het volgende:
Werkt de difrax fles ook niet goed dan Ingrid?

Weer een nieuw merk fles betekend voor Kim ook weer een nieuw merk speen, zal ze dat niet vervelend vinden?

2 maanden Wauw wat gata dat hard he!

Xanthe, nog 3 daagjes;) heb je alles al gepland ?
De difrax werkt redelijk. Ze heeft nu ook nog geen speen die echt goed werkt. Ik denk niet dat ze het vervelend vind.

Hier nog wat info. http://www.hetrietje.nl/shop/shop.html?lang=nl&target=d148.html
En heb prijzen opgevraagd:
De Bfree fles is verkrijgbaar in een 125 ml verpakking voor ¤ 9,95, een 250 ml verpakking voor ¤ 10,95 en een 250 ml dubbelverpakking voor ¤ 20,90.
pi_34732559
Ze staan ook op d 9 maanden beurs , wie weet hebben ze daar een leuke aanbieding met die flessen. Weet alleen nog niet of ik daar wel of niet heen ga
pi_34735951
hehe eindelijk doet fok het weer.

Isis al weer bijna 1 jaar, wat gaat dat snel zeg!!

Amber heeft haar eigen stem ontdekt, ze ligt maar te kletsen en te brabbelen. Als we haar in bed liggen gaat ze eerst even liggen brabbelen en dan valt ze vanzelf in slaap en als ze dan 's ochtends wakker wordt ligt ze ook lekker te kletsen.
Nog even en ze rolt echt van haar rug naar haar buik.. scheelt niet veel.
Ze heeft ook weer iets nieuws.. af en toe schreeuwt ze de hele boel bij elkaar... oren doen er gewoon zeer van...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_34737361
Ik kan op m'n eigen PC nog steeds niet op Fok en op die van manlief wel .
Hier gaat alles lekker, Sara is supervrolijk. Ze heeft alleen weer een nieuwe ik-wil-niet-drinken-periode, maar daar gaan we voorlopig niet moeilijk over doen.
Ze heeft knalrode wangen (al maanden af en aan) maar nu ook minimaal 4 poepluiers per dag, ben benieuwd of er nu een tandje door gaat komen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 5 februari 2006 @ 10:25:08 #57
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34752430
Jeetje wat heb ik veel gemist zeg

Jordy, 1 jaar, nog van harte

EW, wat een schrik zeg, zo jong en dan al dotteren. Veel sterkte

Kim, je ouders niet meer zo laten schrikken hoor! Wij hebben hier ook wel eens doodsangsten uitgestaan als Robin er tijdens een huilbui in bleef

Jelief, Emma is nu wat groter en zwaarder dan Robin, maar ze gaan vrij gelijk op, leuk hoor!

Saffier, fijn dat alles goed gaat met Tobias

Vicky, wat leuk dat Amber zich zo snel ontwikkelt

Met Robin gaat alles prima. Hij is een vrolijke vent, lacht erg veel en kan ook flink brabbelen en soms schreeuwt ie bijna Verder vindt hij het leuk om vanalles in z\'n mond te doen en is hij tv-verslaafd

Xanthe veel plezier vandaag

Fuente, spannend hoor zo\'n eerste tandje!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_34758986
Vanmorgen heb ik heel lang geslapen en toen ik eindelijk wakker werd en mama me uit bed had gehaald was het hele huis ineens veranderd. Er hingen mooie gekleurde dingen die ze slingers en ballonnen noemden. Ik vond het wel erg mooi maar ook erg raar...
En uiteindelijk na heel veel om me heen gekeken te hebben moest ik er best wel even om lachen!
Ze zeggen dat die er hangen omdat het al een beetje feest is.

De 1e buit is binnen Een mooie (smoby) bal
En van papa en mama ook vandaag al het cadeautje gehad natuurlijk de boerderij van little people en 2 boekjes. En straks komen de oma's en de opa en mijn oom en tante met mijn neefje ook nog langs...
En dat terwijl ik pas over 2 dagen jarig ben!!!

Mama heeft een mooie taart voor me besteld maar die heb ik nog niet gezien en ik mag straks een kaarsje uitblazen , kan iemand me snel vertellen hoe je dat moet doen?

De rest laat ik snel weten hoor!

Groetjes Isis
pi_34759916
Als iemand foto's van Kim wil zien, laat het ff weten. Zet hier dan je email naar of mail naar ingridvanderwal@home.nl
  zondag 5 februari 2006 @ 17:29:55 #60
62233 Jelief
ikke lief!
pi_34766293
Isis! Als het blazen niet lukt (eerst diep inademen en dan pfffff doen) dan kun je altijd nog proberen of je je beker overde kaars leeg kunt gooien Heel veel plezier lief meisje!

Emma heeft gisteren voor het eerst met geluid gelachen! Ik was met 'r aan het spelen op het aankleedkussen en ze lag echt helemaal dubbel
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 5 februari 2006 @ 19:42:01 #61
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34770550
Isis, jij bent ook al bijna 1, vrolijke tante!! Joehoe, het welkomstcomitee staat klaar aan de andere kant!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_34770612
Kaarsje uitblazen was geen succes , ze ging zelfs heel hard huilen. De taart zelf vond ze wel erg lekker. Haar neefje was haar denk ik toch wat te druk want ze vond het bij opa best lekker vertoefen op schoot en kon vanaf daar goed toekijken wat hij allemaal deed.
Van oma heeft ze een slak van fisher price gehad waar je vormpjes in kunt doen. En van dr oom en tante een leuk houten speelgoedje met kraaltjes en wieltjes en van opa en oma little people dierentrein. Verwend dus.
Ze vond het wel raar zo in de belangstelling te staan en heeft veel indrukken opgedaan , hopenlijk kan ze er wel lekker van slapen.
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 19:46:01 #63
81992 Githa
pi_34770675
Ohw, dat blazen was hier ook geen succes hoor .... logisch ook, waarom zou je blazen als je ook kunt happen

Fijn dat het goed gegaan is, heb je ook foto's ???
pi_34770773
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:42 schreef Lishe het volgende:
Isis, jij bent ook al bijna 1, vrolijke tante!! Joehoe, het welkomstcomitee staat klaar aan de andere kant!!!!
Nog 2 nachtjes mogen we hier blijven hoor...
Begin mooshy te worden haha , vorig jaar zat ze nog in mijn buik en nu zit er alweer een andere gup. En nog geen jaar geleden wisten we niet wat we zouden krijgen Isis of ..... (Nou ja die naam hou ik nog even voor mezelf want als we nu een zoon krijgen hebben we al een naam).
2 nachtjes...
pi_34770813
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:46 schreef Githa het volgende:
Ohw, dat blazen was hier ook geen succes hoor .... logisch ook, waarom zou je blazen als je ook kunt happen

Fijn dat het goed gegaan is, heb je ook foto\'s ???
Ja wel foto's , maar ff geen zin om nu de kabels te pakken en aan de slag te gaan. Drukke dag en begin weer last van afscheiding te krijgen , dus even rustig aan en met de voetjes omhoog. Morgen even rustig de foto's bekijken en meteen wat online zetten.
pi_34774362
xanthe, leuk dat isis' feestje gezellig was. en kaarsjes uitblazen is ook erg moeilijk, dat kan piet zelfs nu nog niet. zo te lezen heeft isis er aardig van genoten (op het kaarsje en het drukke neefje na), leuk! (ik ben zoooo benieuwd hoe anna het volgende week vindt! )
logisch dat je wat mooshy bent, helemaal nu er inderdaad alweer een volgend ukkie op komst is. spannend wat dat voor kindje zal zijn he, en hoe isis erop zal reageren. ben benieuwd naar de verjaardagsfoto's!

ik ben ook al volop aan 't emo-en maar dat had ik geloof ik al ergens gezegd. en arme anna werd vanmiddag ineens ziek, flinke koorts en extreem snotterig. vuurrode wangen en gewoon algeheel zielig, jammeren enzo. gelukkig heeft ze wel goed gegeten en daarna was ze ook weer even heel vrolijk. nu maar even zien hoe ze de nacht doorkomt. en ik hoop heel erg datze woensdag in ieder geval weer beter is want dan hebben wij een feestelijke dag: mijn jongste broer promoveert, en daar wil ik erg graag bij zijn (en de kinderen zouden naar 't kdv).
  zondag 5 februari 2006 @ 21:33:13 #67
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34774764
Spannend Xanthe! En alle reden om een beetje over-ultra-emo te zijn dacht ik zo. Het is ook niet niks.... je kleine grietje bijna 1! Fijn dat de taart in ieder gveal in goede aard viel bij madam.

Juultje is zo knap. Hij kruipt en klimt de hele dag. Het kruipen is nu officieel kruipen geworden en dat ziet er heel lief houterig uit. Echt een jongetje... Hij zit ook de hele dag op zijn knietjes, zo schattig. Lekker op je knietjes voor de tv, of op je knietjes het keukenkastje leegroven, of de boekenkast, of de vaatwasser.... Optrekken naar staan doet ie alleen als ie op de bank staat. Hij is een beetje bang geworden volgens mij, omdat ie een paar keer goed onderuit is gegaan.
En..... ik heb eindelijk weer een fiets!!!! MET FIETSSTOEL!
Morgen gaan Juul en ik bij Sugar en Maria op bezoek qua grote fietstest. Ik heb er zin in! Leuk leuk leuk. Eindlijk ben ik weer mobiel..... en MET kind. Fantastisch gewoon. Morgen ook meteen die beugel van de buggy bevestigen, zodat ik ook met de buggy achterop naar de stad kan fietsen.

Verder heeft Juul nog steeds een ik-ben-ziek-geweest-dip. Hij piept en mokt veel te veel naar mijn mening. Ja echt, ik vind hem onuitstaanbaar soms (ware het niet dat ie zo verschrikkelijk lief is dat ik gewoon uit elkaar knal van verliefdheid en van de neiging hem met huid en haar te willen verslinden ). Sja.... het zal wel weer een fase zijn. Kleine piepharing!

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 05-02-2006 21:43:22 ]
pi_34774852
Isis ligt nu net op bed en zo te merken was ze daar ook wel aan toe. Als ze moe is en je legt dr in bed heeft ze nog even de grootste lol als je dr in dr slaapzak murmeld en dr slaapknuffeltje pakt. Ze kan dan echt gieren van plezier. Ze was nog even gaan zitten , maar 5 minuten later lag ze al op dr buikje te slapen.

Het drukke neefje vond ze ook wel weer leuk hoor , alleen hij is bijna 3 (3 maart) en vind delen en samen spelen nog erg moeilijk en is een beetje gewend om zijn zin te krijgen. Ondanks dat er een grotere half broer en half zus zijn (die beiden niet daar wonen) is hij dus erg gewend om toch als enigskind te worden opgevoed en dat is wel te merken soms Zo vond hij ook een paar keer dat Isis er niet bij mocht zitten en duwde haar dan hard handig weg. En als zij ergens anders mee zat te spelen moest hij daar ook ineens mee spelen (zal wel een fase zijn). Logisch dat Isis het op den duur wel gezien had , want ze kon zelf nergens rustig mee spelen. Maar heeft dat vanavond nog even lekker in gehaald en heerlijk met dr little people zitten spelen.

Heel anders dan vanmiddag toen ze met het zoontje van mijn vriendin zat te spelen , dat was echt samen spelen (lees hij speelde en Isis zat er lekker bij te kijken en had plezier).

De dochter van mijn vriendin die 2 weken geleden geboren is , jeetje wat een klein popje is dat zeg. Steeds maar zeggen dat ik me niet kan herinneren dat Isis ook zo klein was.... Nee logisch , Isis was gewoon 5,5 cm groter
Die kleine meid draagt maatje 44 en dat zit net mooi.

Anna snel beter worden!
Zielig blijf ik het vinden , die kleintjes zo ziek.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:37:25 #69
105888 renzell
pi_34774947
Jee Annaatje; ik lees het nu pas. Een dikke snel weer beter worden kus meisje! Want op je verjaardag moet je wel een stralend zonnetje zijn (en niet van de koorts, maar van plezier aub ).
pi_34785704
Anna, dikke kus, snel beter worden hoor

Xanthe, nog 1 nachtje he?

Julius, wat goed dat je kan kruipen! Renz, fijn dat je weer een fiets hebt

Sara heeft vanmorgen tot 7:45 geslapen, heerlijk, wij dus ook .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34786021
Isis heeft tot 8.45 geslapen baas boven baas
Ze zit nu alweer lekker te spelen met dr little people speelgoed , dat vond ze toch wel het mooiste.

Nog 1 nachtje...
Zit al met tranen in mijn ogen , ik voel me raar , onrustig alsof ik heel erge problemen heb... Gek zeg dat je je zo kunt voelen alleen omdat je dochter bijna een jaar oud is
pi_34792507
De foto's even bekeken , maar kan niet echt zeggen dat ze leuk zijn geworden.
Mijn zwagre heeft gefotografeerd en zijn zoon en stiefzoon en mijn schoonmoeder staan er voornamelijk op.
En heeeeel veeeeel dezelfde foto's , kan ze niet uploaden omdat ik de kabel niet kan vinden.
  maandag 6 februari 2006 @ 13:42:04 #73
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_34792690
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:57 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hier volgt weer ff een update over Kady:
Lieverds,

Heel veel succes en sterkte en hou me op de hoogte!!!

Dikke knuf.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_34792721
xanthe, jammer van de foto's! en net zat ik de filmpjes te bekijken van toen anna er nét was en mijn tranen waren ook niet te stoppen hoor. piet keek me bezorgd aan.
pi_34793619
Mannen snappen er volgens mij niets van. Nu even heerlijk alleen met Isis en ze is lekker aan het spelen (geen kind aan dr ) en zo kan ik rustig even emoën, vorig jaar stond ik nog druk het huishouden te doen en wist ik dat ik de volgende morgen me om half 8 moest melden in het ziekenhuis....
pi_34801572
Amber is weer behoorlijk van slag de afgelopen dagen. Vandaag is ze echt alleen maar aan het krijsen en huilen. Het spugen valt vandaag wel mee maar gister was het behoorlijk wat. Hebben de voeding maar wat verlaagd.

Net gooide ze er weer een hele lading maagzuur uit.. zo zielig, ze gilde het net uit... dan breekt je hart echt.
Ze heeft vandaag ook maar super weinig geslapen, ze is doodop, maar slapen doet ze niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 18:42:31 #77
81992 Githa
pi_34802559
Ambertje, al dat gespuug

Anna, jij heel vlug beter worden want ziek zijn met je verjaardag kan echt niet

Xanthe, morgen de grote dag Isis officieel dreumes verklaard.

EW heel veel sterkte voor jullie wat zwaar als je kleintje al die behandelingen moet ondergaan...zo klein en al zoveel moeten.
wat jammer dat de foto's wat mislukt zijn.
pi_34820727
Wat was het heerlijk wakker worden vanmorgen. Na de voeding van 7.30 had ik Merlijn hoog tussen onze kussens ingelegd. Toen ik een half uurtje later weer wakker werd en in zijn gezichtje keek kreeg ik een grote glimlach terug.

Zondag op maandag waren eens veel later naar bed gegaan dan normaal, Superbowl! We hadden ons al eens afgevraagd of Merlijn veel geluid maakt in zijn slaap. We krijgen eigenlijk alleen de geluidjes mee voordat we gaan slapen en als we wakker worden. Nou we hadden toen de babyfoon ook maar eens goed uitgeprobeerd. Magneet heeft de gevoeligheid een stuk lager moeten zetten omdat deze de hele tijd aansloeg. Merlijn kreunt dus de hele nacht door om de paar minuten, soms is het iets langer stil maar toch. Als we hem in bed leggen of optillen lijkt het net alsof we hem mishandelen zo erg kreunt hij. Ik sta er wel van te kijken dat wij er 's nachts niet wakker van worden.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:40:39 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34826822
jullie ook zo een kreunerd grappig is dat he hier ook zo een varkentje hihi
madammeke heeft sinds de laatste week wat nieuws.. zodra je tijdens het voeden de fiep eruit haalt om der te laten boeren zet ze toch een keel op op den duur begon ze dit ook aan het eind van de fles te doen en hebben de voeding dus verhoogd naar 150 cc en dat vijf keer... qua gewicht mag ze het hebben en ze is veel voldaner en tevredener..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_34826942
Grappig is dat he, al die eigen willetje. Bij Merlijn moet ik ook niet wagen om hem af te koppelen, dan wordt hij kwaad en een keel opzetten.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:55:02 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34827261
ja super.. zo is ze erg nieuwschierig dat heeft ze van mama en kan ze erg 0ongeduldig zijn dat heeft ze van papa
Ook heeft ze de lange slanke beentjes van papa ( godzijdank niet mijn korte mollig estompjes )
en heeft ze mijn kleine flappies
pi_34828971
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:40 schreef _evenstar_ het volgende:
jullie ook zo een kreunerd grappig is dat he hier ook zo een varkentje hihi
madammeke heeft sinds de laatste week wat nieuws.. zodra je tijdens het voeden de fiep eruit haalt om der te laten boeren zet ze toch een keel op op den duur begon ze dit ook aan het eind van de fles te doen en hebben de voeding dus verhoogd naar 150 cc en dat vijf keer... qua gewicht mag ze het hebben en ze is veel voldaner en tevredener..
Dat doet Kim ook!
Kim moet van het cb nu ook 150cc hebben. Maar dat kan ze nog niet op. Ik kreeg gisteren bijna ruzie met ze.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:02:14 #83
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34829286
Het Cb geeft een goede leidraad maar uiteindelijk weten jullie wel wat beter is..
Ik zou het haar wel gewoon telkens aanbieden laat ze het staan prima drinkt ze het wel mooi!

krijgt kim nog zes voedingen of vijf?
pi_34830679
Amber schreeuwt het ook uit als ze meot boeren...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:16:43 #85
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34831860
Robin ook hoor EN hij kreunt ook veel in z'n slaap. Dat hoor ik niet meer, alleen alstie huilt.
En Ingrid, wat evenstar zegt, aanbieden en drinkt ze het niet, dan is het ook ok.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_34834298
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Het Cb geeft een goede leidraad maar uiteindelijk weten jullie wel wat beter is..
Ik zou het haar wel gewoon telkens aanbieden laat ze het staan prima drinkt ze het wel mooi!

krijgt kim nog zes voedingen of vijf?
Er zit nog niet echt regelmaat in , maar meestal krijgt ze 5 voedingen, soms 6. Ze drinkt 135cc, meer wil ze niet. Ik ga gewoon elke dag wat meer proberen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:24:45 #87
105888 renzell
pi_34837683
Even een korte post om Isis en Xanthe uit te zwaaien!
Daahaaag meisjes!!!!
Gefeliciteerd.
En.... tot in het volgende topic.
Ik hoop dat jullie een heerlijk dagje hebben gehad.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:26:56 #88
105888 renzell
pi_34837781
Nu jullie Bix!
Hoe ist met de zenuwen en de nostalgische emotraantjes?
Mooie muts trouwens! mooi meisje ook wat eronder verscholen zat...
Boehoe..... snik sniffel... ik ga jullie missen straks.
pi_34840849
ik ga niet weg hoor. ik bedoel, ik blijf hier gerust lezen & (ontopic) ervaringen delen. daar heb ik er immers genoeg van! momenteel te druk met allerlei andere dingen om er al teveel bij stil te staan. anna is er helemaal klaar voor, ze kan heel goed 'hoera'-en, en doet dat vooral aan tafel dan ook voortdurend, want ze ligt in een deuk dat wij dan allemaal braaf mee-hoera-en.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:48:48 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_34841157
De kinderarts belde vanmiddag met goed nieuws!!
De echo-foto's van Tobias' lever waren allemaal in orde. Bloed was ook verbeterd (had hij vorige week al verteld) dus wat het ook was/is, het is in elk geval niet ernstig! Waarom hij die lever disfunctie nu had weten we dus niet, maar omdat zijn bloed al zoveel beter was heeft het geen noodzaak om het verder uit te gaan zoeken, áls ze al wat kunnen vinden nu want zijn bloed was dus een stuk beter.
Volgende week woensdag of donderdag moeten we terugkomen om nog een keertje bloed te prikken om te kijken naar zijn waardes dan. De week daarna krijg ik dan weer telefonisch de uitslag van de dokter.

Ik las net over voedingen, Tobias schommelt zo tussen de 8 en de 5 voedingen per dag, meestal zijn het er 6 en laat hij me redelijk slapen 's nachts. Eergister had ik gewoon luxe, om 21.00 de laatste voeding en om 7.00 uur pas weer de eerste! Gister dan om 0.00 uur de laatste en vanmorgen weer om 6.00, maar dan wel weer doorslapen tot 11.45!!
Twee en een halve week geleden is Tobias in het zh gewogen en gemeten en daar vonden ze hem een beetje klein, maar lengte en gewicht waren goed in verhouding. Twee weken later werd hij op het cb gewogen; 58.3 cm en 4630 gram (dat was 2.3 cm groeien en 270 gram zwaarder) en daar vonden ze hem te ligt voor zijn lengte.... Niet te veel van aantrekken maar, als ik naar de grafiek kijk loopt het mooi op allemaal. Ze vroeg hoeveel ik hem te eten gaf; 'Geen idee' zei ik, toen keek ze me raar aan, tja geen idee hoeveel ml hij drinkt, hij krijgt bv, zit geen metertje op. (ze had net gevraagd of ik nog bv gaf, dus ik vond het een domme vraag) Ach, hij is lief en alert en komt zelf om zijn eten, dus het was wel goed.

Isis alweer een jaar oud! Van harte meisje!
Bix hoe gaat het met bijna-dreumes Anna?
Ingrid, trek je niet teveel aan van het cb hoor, volg je eigen instinct en biedt gewoon een volle fles aan, het ene kindje drinkt meer dan het andere kindje. Als ze voldoende plasluiers heeft gaat het goed!
Hier ook een uk die 'praat' in zijn slaapt! En een moeder die bijna overal wakker van wordt
Arme Amber, ik hoop dat het spugen snel over is. Maagzuur is helemaal niks.
Vergeet ik te vragen hoe het met Piet is! (weet wel dat hij in een ander topic 'hoort' maar wel naar Anna vragen en niet naar Piet vond ik niet zo leuk).

[ Bericht 3% gewijzigd door Saffier op 07-02-2006 20:52:19 (vergeten) ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Jubileum moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 20:53:10 #91
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34841336
Wat fijn Saffier
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:06:22 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34841854
Wat een goed nieuws Saffier! Wel vreemd, maar gelukkig geen ernstige blijvende dingen oid.
pi_34841964
Saffier, wat fijn dat alles in orde is met Tobias
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34842686
Wat een goed nieuws Saffier!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:42:25 #95
105888 renzell
pi_34843358
Fijn Saffier! Klinkt lekker allemaal. En ach.... die grafiekjes en cijfertjes..... weg ermee. Als ie het goed doet, doet ie het goed. Hoezee voor Tobias.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:17:08 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34844695
fijn saffier
pi_34845304
Joepie tobias
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2006 @ 07:18:29 #98
81992 Githa
pi_34854081
Tobias wat een goed nieuws alweer .... zal een hele opluchting zijn Saffier Fijn!
pi_34854345
Isis, nog van harte gefeliciteerd

Saffier, fijn dat alles goed is ! En het CB, sjah, die hebben altijd commentaar over te licht of te zwaar zijn
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 8 februari 2006 @ 08:55:44 #100
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34854820
Xanthe & Isis, nog van harte gefeliciteerd

Saffier, gelukkig is alles goed Idd een stomme vraag zeg van het CB

Vicky, gaat het alweer wat beter met Amber?

Hier gister een kindje dat overdag absoluut niet wilde slapen en 's avonds 2x zo'n 1,5 uur lang huilde omdat hij zo moe was en niet kon slapen. Volgens mij had hij ook last van maagzuur, want ik hoorde hem de hele tijd slikken tussen het huilen door Gelukkig is hij na z'n laatste fles meteen in slaap gevallen

[ Bericht 6% gewijzigd door Wennie op 08-02-2006 09:14:00 ]
Mijn afvalstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')