Preview TV geeft eens in de zoveel tijden een andere zender doorquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bob Ross is van Preview TV, daar komtie kei vaak op.
Toenstraks hadden ze het over Mesopotanie en een of andere wazige gast die een ander niet durfde aan te kijken
hij bestaat al, in het extra pakket van Essent Digitale TV kun je er al 24 uur per dag naar kijken, heb laatst met verbijstering zitten kijken naar een of andere dominee die ons uit wist te leggen dat de aarde niet ouder was dan een x-duizend jaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maaruhm dat Family 7 he. Is dat echt een nieuwe zender die ze willen gaan lanceren ? Kan me niet voorstellen dat ze die zender buiten Urk en die kanten ooit zullen aanschaffen ?
Echt te ziekelijk. Ben er serieus van geschrokken hoe ze die kinderen hersenspoelden....
* is een brief aan het schrijven naar de plaatselijke krant -> Ingezonden stukken
OMG...Bob Ross op dit moment op preview tv. Heb dus Essent.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:24 schreef Klonk het volgende:
hij zal bij de meeste kabelaars ook in het extra pakket van de digitale tv zitten, maar voor de mensen die hun kabel tv bij essent hebben is ie nu te zien op Preview TV
Ik wou net zeggen, hier nog niet gezienquote:
als ik je zeg dat Bob Ross het beste programma van Family7 isquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:32 schreef Fransoos het volgende:
Bob heeft wel een rustgevende stem en kan aardig schilderen
Ben beniewd naar de rest![]()
Hehe...ik begrijp de hintquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik je zeg dat Bob Ross het beste programma van Family7 is![]()
Kan die Christen-bash hype eens ophouden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:51 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Sooow, even een doodschop.... [ afbeelding ]
Wat een ongelofelijke, haatdragende, tyfusteringpauperkutzender is dat zeg![]()
Zijn er geen wetten tegen zulke reli-shit?
Inderdaad jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kan die Christen-bash hype eens ophouden?Nu roep ik zelf ook wel eens wat maar dat: "fur Christenen verboten"-gedrag mag ook wel iets minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |