Preview TV geeft eens in de zoveel tijden een andere zender doorquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bob Ross is van Preview TV, daar komtie kei vaak op.
Toenstraks hadden ze het over Mesopotanie en een of andere wazige gast die een ander niet durfde aan te kijken
hij bestaat al, in het extra pakket van Essent Digitale TV kun je er al 24 uur per dag naar kijken, heb laatst met verbijstering zitten kijken naar een of andere dominee die ons uit wist te leggen dat de aarde niet ouder was dan een x-duizend jaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maaruhm dat Family 7 he. Is dat echt een nieuwe zender die ze willen gaan lanceren ? Kan me niet voorstellen dat ze die zender buiten Urk en die kanten ooit zullen aanschaffen ?
Echt te ziekelijk. Ben er serieus van geschrokken hoe ze die kinderen hersenspoelden....
* is een brief aan het schrijven naar de plaatselijke krant -> Ingezonden stukken
OMG...Bob Ross op dit moment op preview tv. Heb dus Essent.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:24 schreef Klonk het volgende:
hij zal bij de meeste kabelaars ook in het extra pakket van de digitale tv zitten, maar voor de mensen die hun kabel tv bij essent hebben is ie nu te zien op Preview TV
Ik wou net zeggen, hier nog niet gezienquote:
als ik je zeg dat Bob Ross het beste programma van Family7 isquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:32 schreef Fransoos het volgende:
Bob heeft wel een rustgevende stem en kan aardig schilderen
Ben beniewd naar de rest![]()
Hehe...ik begrijp de hintquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik je zeg dat Bob Ross het beste programma van Family7 is![]()
Kan die Christen-bash hype eens ophouden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:51 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Sooow, even een doodschop.... [ afbeelding ]
Wat een ongelofelijke, haatdragende, tyfusteringpauperkutzender is dat zeg![]()
Zijn er geen wetten tegen zulke reli-shit?
Inderdaad jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kan die Christen-bash hype eens ophouden?Nu roep ik zelf ook wel eens wat maar dat: "fur Christenen verboten"-gedrag mag ook wel iets minder.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF !
Ben je s'mprgnsvroeg even lekker tv aan het kijken, met een warm bakkie thee erbij, stuit je op een schijnbaar nieuw geprogrammeerde "Familie" zender Family 7. Zitten er 2 zulke debielen wat liedjes te spelen over Jezus Christus en hoe geweldig de heer wel niet is blablabla. Even later proberen ze een aantal kinderen van een jaar of 5 te hersenspoelen door samen met hen hierover te zingen. Echt ziekelijk gewoon
Sowieso dat zo'n zenden al bestaat gaat al te ver. Maar dat je daarnaast ook nog kinderen van 5, die geen keuzes kunnen maken gaat hersenspoelen met dat eeuwige gebral over Jezus, daat vind ik echt te grof![]()
![]()
Wat mij betreft mogen ze de bedenkers van deze gezellige familiezender dan ook kruisigen
![]()
Overigens waren die vrouwelijke presentatoren best goede MILFEN maar dat terzijde. Zullen wel van die uitgelebberde wijven zijn van 28 met al 6 kinderen omdat god hun de condoom verboden heeft![]()
![]()
Ik weet niet of je zelf wel eens programmas van Family7 bekeken hebt, maar deze zender is een flink stuk fundamentalistischer en zeker niet zomaar een christenzenderquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kan die Christen-bash hype eens ophouden?Nu roep ik zelf ook wel eens wat maar dat: "fur Christenen verboten"-gedrag mag ook wel iets minder.
eer, niet heerquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
OMG ! OMG ! OMG ! OMG !![]()
![]()
http://www.family7.nl/
Check deze trailer en dan bij het 3e item na een minuut: Vrolijk ! Dat was dat programma dat er zojuist op was met die kinderen
http://www.family7.nl/?item=family7
Kom laat ons zingen vandaag ! Zingen vandaag ! Zingen tot de heer God !
Ik zeg niet dat dat moet. Ik vind alleen dat je kritiek op Family7 niet direct als christenbashen moet opvatten, omdat die zender toch wel een flink stuk erger is dan een 'normaal' religieus programma.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kamervragen en dan? Alsof de 2de kamer de inhoud van de paketten bepaalt...en als je familie7 weg wil omdat je het te christelijk vindt, zou je ook alle schotelantennes van de Turken en marokanen van de gevel moeten meppen, want anders luisteren ze mischien naar extremistische Molsim omroepen.
En daar ging dus mijn vergelijking over. Maar heb je al een keer een aantal programma's van deze zender gezien?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
In jouw definitie van erg mischien...gelukkig is dat geen leidend beginsel in dit land.
Nee, geen gechristenbashquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ow de zender mag je best afzeiken hoor, maar de paar Christenen die ik ken vinden het ook een achterlijke zender. Kijk dus niet alle gelovigen er op aan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zelf wel eens programmas van Family7 bekeken hebt, maar deze zender is een flink stuk fundamentalistischer en zeker niet zomaar een christenzender
Als een vergelijkbare moslimzender hier zou uitzenden waren er al drie jaar geleden kamervragen geweest.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nee, geen gechristenbash![]()
Ik heb geen problemen met de EO, NCRV, RKK, KRO of welke reli-omroep dan ook, maar deze zender is zo fundamentalistisch dat het gewoon griezelig is. Als er een soortgelijke moslimomroep zou zijn, zou het land te klein wezen.
Ik zag een interview met een man die de Palestijnen een "kankergezwel dat uit het Midden Oosten verwijderd moet worden" noemde...![]()
Deze zender is eng, Eng, ENG!!!!!!!!
Niet veel enger dus dan wat er op een schoteltje aan Arabische haat zaaiers binnenkomt. Fundamentalisme is in elk geloof eng, maar als je het gaat bestrijden wordt het juist groter en invloedrijker. Laat ze bazelen, dan doen ze het minst kwaad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ik zag een interview met een man die de Palestijnen een "kankergezwel dat uit het Midden Oosten verwijderd moet worden" noemde...![]()
Deze zender is eng, Eng, ENG!!!!!!!!
Juist daarom toch? 1-of-6billion noemt de zender achterlijk, jij reageert daarop met 'kan het christengebash eens ophouden'. Hij basht de christenen niet, maar de zender. De zender is belachelijk, christenen niet. Ok?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ow de zender mag je best afzeiken hoor, maar de paar Christenen die ik ken vinden het ook een achterlijke zender. Kijk dus niet alle gelovigen er op aan.
Ja, en als die zenders ineens hier op de kabel worden aangeboden is het land te klein, dat bedoel ik nu net.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Niet veel enger dus dan wat er op een schoteltje aan Arabische haat zaaiers binnenkomt.
Er is een verschil tussen bestrijden en toelaten op het kabelnetwerk. Ik zeg niet dat het verboden moet worden, maar waarom zou je het actief doorgeven? Genoeg betere zenders, ook christelijke, die ervoor in de plaats kunnen.quote:Fundamentalisme is in elk geloof eng, maar als je het gaat bestrijden wordt het juist groter en invloedrijker. Laat ze bazelen, dan doen ze het minst kwaad.
Niet achterlijk, maar :quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Juist daarom toch? 1-of-6billion noemt de zender achterlijk, jij reageert daarop met 'kan het christengebash eens ophouden'. Hij basht de christenen niet, maar de zender. De zender is belachelijk, christenen niet. Ok?
quote:ongelofelijke, haatdragende, tyfusteringpauperkutzender
Je snapt wat ik bedoeldequote:
Een groot deel van de programma's kwamen twee jaar geleden rechtstreeks van die 'enge' zenders uit het zuiden van de VS.quote:Toegegeven er zijn in de Moslimwereld of in Republikeins Zuidelijk VS misschien wel "engere" zenders, maar die worden niet (ongevraagd) op de NL-kabel doorgegeven
Nieuw record, 5 minuten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
je hoeft er niet naar te kijkenen nee, ik heb het nog nooit gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |