ze zijn niet snel, ze drongen gewoon keihard voor. ik stond al precies voor de deur en toen hij open gingen gingen ze al heupzwaaiend en duwend naar binnen terwijl ik eerst was.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:00 schreef Odulla het volgende:
Voor twee oude viswijven zijn ze nog aardig snel in vergelijking met jou.
Slome.
Beleefdheid gebied jou om vrouwen voor te laten gaan en respect te hebben voor ouderenquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Tjonge jonge zeg, dan loop je al zeker 60 jaar rond op de wereld en nog niks van beleefdheid geleerd. Bah wat een stelletje kut wijven!
als je mijn post hierboven nog had gelezenquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:09 schreef Lod het volgende:
[..]
Beleefdheid gebied jou om vrouwen voor te laten gaan en respect te hebben voor ouderen
Terwijl ze een paar meter verder op stonden: ze waren dus aardig snel voor hun leeftijd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ze zijn niet snel, ze drongen gewoon keihard voor. ik stond al precies voor de deur en toen hij open gingen gingen ze al heupzwaaiend en duwend naar binnen terwijl ik eerst was.
Dat is toch de hele essentie van iemand voor laten gaan? Jij bent er als eerste en je laat laterkomende personen voor je gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
als je mijn post hierboven nog had gelezen![]()
ze waren denk ik 60 en dan kan je nog best gewoon normale dingen doen.
normaal ben ik wel zo beleeft om oude mensen voor te laten, maar zoals ik al zei, had ik al zo'n gedachte dat zo zoiets zouden flikken
een paar meter moet je denken aan 2 of 3 meter. ik hoefde geen stap te verzetten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:16 schreef Odulla het volgende:
[..]
Terwijl ze een paar meter verder op stonden: ze waren dus aardig snel voor hun leeftijd.
ja als ze gewoon rust naast me stond, dan had ik ze gerust voor gelaten, maar niet iemand die al de intentie heeft om als eerste de bus in te rammen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:18 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat is toch de hele essentie van iemand voor laten gaan? Jij bent er als eerste en je laat laterkomende personen voor je gaan.
En verder ben jij 22 en zij tegen de 60 dus behoorlijk ouder. Of ze al dan niet normale dingen kunnen doen doet daar niets aan af.
En voordringen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
een paar meter moet je denken aan 2 of 3 meter. ik hoefde geen stap te verzetten.
ze dachten dat hij daar gingen stoppen, maar hij kwam nog met een iets hardere vaart aan.
voor dat de bus is gestopt en de dat de deuren open zijn kan zelfs een man van 80 nog op tijd voor de deur komen.
en jij dacht zeker: ik heb niks zinnigs te melden dus post ik maar crap.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:15 schreef Thrilled het volgende:
en jij stond daar denkend: wacht maar, ík open een topic op Fok!!
Zeg er dan wat van, lamlul
*zucht* laat maar, het waren super oma's die kunnen lopen met een snelheid van het licht, nou goedquote:
Ik geloof niet dat jij kunt oordelen over wat ik gedaan zou hebben in die situatie.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja als ze gewoon rust naast me stond, dan had ik ze gerust voor gelaten, maar niet iemand die al de intentie heeft om als eerste de bus in te rammen.
nu kan je wel meneergaan spelen, maar je had dat in mijn situatie ook absoluut niet gedaan
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:15 schreef Thrilled het volgende:
en jij stond daar denkend: wacht maar, ík open een topic op Fok!!
Zeg er dan wat van, lamlul
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:27 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij kunt oordelen over wat ik gedaan zou hebben in die situatie.
Als ik het goed heb begrepen moesten jullie allemaal een stuk lopen om de ingang van de bus te halen. In dat geval zou ik mijn tempo op het eind zo hebben aangepast dat ik na de vrouwen bij de ingang kwam.
Helaas is de enige bus waar ik wel eens mee rij bus 12 in Utrecht. En ik weet niet of je die buslijn kent maar daar is geen plaats voor beleefdheid.
Nee wat jij hier nu post is zinnig ja...quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en jij dacht zeker: ik heb niks zinnigs te melden dus post ik maar crap.
hou je bek dan, lamlul
beleefdheid en respect moet je nog altijd verdienen, ook als je vrouw en oud bent...quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:09 schreef Lod het volgende:
[..]
Beleefdheid gebied jou om vrouwen voor te laten gaan en respect te hebben voor ouderen
dit is een klaagbaak, idioot dus zit ik hier lekker te klagen. je kan ook gewoon iets anders gaan lezen ipv van zo domme post posten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nee wat jij hier nu post is zinnig ja...
Je laat mensen voordringen, zegt er niks van en gaat hier lopen klagen...
Dit vind ik nog steeds een van de domste redenaties die er zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:29 schreef Mobster273 het volgende:
beleefdheid en respect moet je nog altijd verdienen, ook als je vrouw en oud bent...
je gaat hier wel heel ver in je vergelijkingen. een moord of een verkrachting is heel wat anders dan voordringen bij een busquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:34 schreef Lod het volgende:
[..]
Dit vind ik nog steeds een van de domste redenaties die er zijn.
Een zekere mate van respect moet je voor iedereen hebben. Of vind je het prima dat iemand als Meindert Tjoelkert op straat wordt doodgeslagen? De dader kende hem toch niet dus waarom zou hij respect voor hem moeten hebben? En verkrachters kennen de slachtoffers ook vaak niet, dus hoeven ze er ook geen respect voor te hebben?
En door wie je bent of hoe je je gedraagt kun je eventueel meer respect verdienen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |