Totdat zij ook die levensbehoeften als normaal gaan beschouwen, en beginnen te klagen over de trein die niet op tijd rijd, de voetbalclub die zijn duurste spelers niet gebruikt en de muziekindustrie die veeels te veel geld vraagt voor een cd'tje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:38 schreef aldo71 het volgende:
Mijn vriendin komt uit Armenie en daar zijn ze al blij als ze water, gas en licht hebben.
Dan denk ik wel eens, waar zeur ik over.
En nog blijer als ze de Hummer hebben om naar hun verlichte, verwarmde huisje te rijden...quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:38 schreef aldo71 het volgende:
Mijn vriendin komt uit Armenie en daar zijn ze al blij als ze water, gas en licht hebben.
Dan denk ik wel eens, waar zeur ik over.
Ja, zitten ze dan, met hun peukies.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:11 schreef matthijst het volgende:
Overigens denk ik dat er naast een hoop rijkdom echt wel armoede is in Nederland; bv. de eerder genoemde voedselbanken... Of afgelopen week het nieuws dat er duizenden gezinnen zonder gs, water en licht zitten... Hoef je echt niet meer voor in Armenie te wonen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |