abonnement Unibet Coolblue
pi_35191342
VdB nog 2 jaar bij h'veen

Ben benieuwd hoe dat begin volgend seizoen gaat, denk dat VdB dan wel weer onder de lat staat, anders tekent 'ie niet voor 2 jaar bij lijkt me..
Trots van het Noorden!
pi_35195262
Hij heeft in principe niet bijgetekend, Heerenveen heeft de optie uit zn contract gelicht
pi_35199741


grappige foto uit het Jong Feyenoord-Jong SCH verslag van de officiele website, is het soms zomer in Rotterdam?
Staat dan wel onder de foto dat het een archieffoto is maar toch
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:41:27 #104
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35200016
Bij onze laatste ontmoeting lagen er allemaal plassen op de toegangswegen voor uitsupporters bij het ALS. Is daar inmiddels iets aan gedaan?
pi_35200072
Zulke grote plassen dat je er perse door heen moest lopen?

Was er ook een betonnen buis waar je ongeveer 5 minuten door heen moest lopen?

Je probeert gewoon te verdoezelen dat de Euroborg een waardeloos kutstadion is op dit moment en dat FC Groningen een waardeloze gastheer was. Zelf weten hoor, die blindheid.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:43:38 #106
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35200096
pi_35200102
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35200126
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef SCH het volgende:
Zulke grote plassen dat je er perse door heen moest lopen?

Was er ook een betonnen buijs waar je ongeveer 5 minuten door heen moest lopen?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35200127
We zullen jullie eens met vuurwerk in een betonnen buis opsluiten.
pi_35200147
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef clauwheee het volgende:

[..]

  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:45:26 #111
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35200152
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
We zullen jullie eens met vuurwerk in een betonnen buis opsluiten.
Nou nou nou, verkapte doodsverwensingen mogen niet hoor.
pi_35200170
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef Noca het volgende:

[..]

Nou nou nou, verkapte doodsverwensingen mogen niet hoor.
Hoezo verkapt?
pi_35358113
quote:
Jakob Poulsen maand uit de roulatie
21 februari 2006
Pech voor nieuwkomer Jakob Poulsen. De Deen liep gisteravond in het duel van de beloften tegen Ajax een enkelblessure op. Poulsen moest al na 25 minuten naar de kant en werd vervangen door Pim Balkestein. De medische staf van Heerenveen schat dat Jakob Poulsen zeker een maand uit de roulatie is.

Jakob Poulsen kreeg al in de beginfase van het duel met Ajax een trap op zijn enkel, maar kon aanvankelijk nog doorspelen. De 22-jarige Deen kwam even later na een kopduel ongelukkig terecht en overstrekte de buitenband van zijn enkel.
Vanochtend bleek dat schade aan de enkel mee valt, maar dat Poulsen voorlopig is uitgeschakeld. ,,Jakob moet een paar dagen rust houden en dan gaan we voorzichtig aan zijn herstel werken,’’ vertelt fysiotherapeut Vincent Schinkel. ,,Ik schat dat hij over drie weken weer met de groep mee kan trainen. Over vier weken kan de trainer weer een beroep op hem doen.’’

Als gevolg van de blessure gaat een reisje naar Roemenië aan de neus van Jakob Poulsen voorbij. Trainer Gertjan Verbeek wilde de jonge Deen, die niet inzetbaar is in Europese duels, sfeer laten proeven in Boekarest, maar Poulsen blijft nu thuis om zijn gekwetste enkel rust te gunnen.
pi_35366368
Na 16 jaar zit stadion Steaua weer eens vol

22/2/2006 12:28

De opgave is toch al niet zo makkelijk voor SC Heerenveen, na de 3-1 thuisnederlaag tegen Steaua Boekarest. In Roemenië wacht de Friezen een volgepakt stadion Lia Manoliu.
De fans van Steaua lopen weer warm voor hun club. Donderdagavond, als Heerenveen moet aantreden in de derde ronde van de UEFA Cup, zit het stadion met 42.000 toeschouwers helemaal vol. En dat is voor het eerst sinds dictator Nicolae Ceausescu zestien jaar geleden werd verdreven.
pi_35366675
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Na 16 jaar zit stadion Steaua weer eens vol

22/2/2006 12:28

De opgave is toch al niet zo makkelijk voor SC Heerenveen, na de 3-1 thuisnederlaag tegen Steaua Boekarest. In Roemenië wacht de Friezen een volgepakt stadion Lia Manoliu.
De fans van Steaua lopen weer warm voor hun club. Donderdagavond, als Heerenveen moet aantreden in de derde ronde van de UEFA Cup, zit het stadion met 42.000 toeschouwers helemaal vol. En dat is voor het eerst sinds dictator Nicolae Ceausescu zestien jaar geleden werd verdreven.
quote:
De wedstrijd tussen Steaua Boekarest en SC Heerenveen is bijna uitverkocht, maar het is nog maar de vraag of het stadion ook echt vol is.

Op dinsdag waren 50.000 kaarten verkocht. De capaciteit van het Ghencea Stadion is 55.000, maar de afgelopen week mochten Roemeense supporters tien kaarten per persoon halen. De verwachting is dat veel van die kaarten op de zwarte markt belanden en donderdag tegen hoge prijzen worden aangeboden. Het is daardoor nog maar de vraag hoe vol het stadion werkelijk is.
wat is nu de capaciteit, 55k of 42 k
pi_35366864
Tsja, iedereen wil Heerenveen zien spelen, uiteraard.
pi_35366877
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:09 schreef anoukforza het volgende:

[..]


[..]

wat is nu de capaciteit, 55k of 42 k
Tis net FC grunn
pi_35373490
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:16 schreef MaxPower het volgende:
Tsja, iedereen wil Heerenveen zien spelen, uiteraard.
Precies
Trots van het Noorden!
  Trouwste user 2022 donderdag 23 februari 2006 @ 19:51:40 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_35417598
Gefeliciteerd.Erg goede tweede helft.Maar wat is het zonde van die eerste wedstrijd.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35417704
Klasse hoor
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35417806
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:09 schreef anoukforza het volgende:

[..]


[..]

wat is nu de capaciteit, 55k of 42 k
Ontoereikend. Maar het was wel gezellig ... totdat Bruggink scoorde
pi_35429417
quote:
Heerenveen is de norm, niet de escalatie van ADO Den Haag tegen Ajax


Woensdag was deze randstedeling in Heerenveen. Dat is wel even wennen.

Het begon er al mee dat de parkeerwachten weigerden boos te kijken. Intimideren is er al helemaal niet bij. Nee, lachend gedag zeggen en het advies geven dat ik beter ‘daar’ kan gaan staan, want dan hoef ik niet zo ver te lopen. Ik was helemaal van mijn à propos.

Het volgende tafereel deed me in shock verkeren: zonder toegangskaart joeg de veiligheidsmeneer me niet weg maar gaf een hand. Ik mocht het stadion binnen. Welgeteld 113 keer ben ik oprecht hartelijk welkom geheten in het Abe Lenstra Stadion. In de provincie verstaan ze de kunst van het gastheerschap.

Echt, in Heerenveen is geen klootzak te bekennen. Dat zou een mens mild moeten stemmen, maar ja, je mag je aard niet verloochenen, hè. Ik was op Het Kasteel al behoorlijk geschrokken van Heerenveen. Tegen het sterke Steaua Boekarest – dat wel! – maakte het elftal van Gertjan Verbeek een slechte indruk.

Dieptepunt: de backs Seip en Drost. Matige verdedigers die absoluut niet kunnen opbouwen. Lichtpuntje: meneer Nilsson. Techniek gekoppeld aan hoge snelheid en niet te belazerd om keihard te werken. Dat moet de volgende kaskraker zijn, al moeten ze bij Heerenveen niet blijven verkopen, natuurlijk.

Bij de meeste clubs zijn de rioolratten van de pers niet welkom, maar na de wedstrijd werd ik zelfs uitgenodigd om naar de bestuurskamer te gaan. Onder de voorwaarde een glaasje alcohol mee te drinken, dat dan weer wel. Ik sprak mijn vermoeden uit dat het er vast niet gezellig zou zijn nu de uitschakeling vast stond. Om die veronderstelling werd ik hard uitgelachen. ‘Welnee, het is er feest! Het is altijd feest.’

Ik begreep er niets meer van. Worden er in Heerenveen niet gewoon ruiten ingegooid na een nederlaag?

Wat me echt opviel was het niveau van de supporters. Die bezigen geen ziektes. Louter beschaafde, enthousiaste mensen om je heen die tegen hun verlies kunnen. Ze dragen geen gasmaskers, gooien geen rookbommen en schelden of beledigen niet. Er wordt niks afschuwelijks geroepen. Niet over de backs, niet over de trainer die ondanks een pover seizoen voor twee jaar mag bijtekenen, niet over de voorzitter die allebei de spitsen heeft verkocht. Je vermoedt toch dat de supporters zich een beetje bekocht voelen na het vertrek van Huntelaar en Samaras, maar ik heb niemand horen klagen.

Ik schrijf dit allemaal zo lyrisch op om een beetje tegenwicht te bieden aan die altijd maar stigmatiserende politici. In een krant las ik deze week in een kop dat de politiek moe is van het voetbal. Dat houdt verband met de uitwassen voor - vóóral voor - tijdens en na ADO Den Haag-Ajax. Het ene supportershome wordt uitgerookt, het andere door de burgemeester gesloten wegens aangetroffen harddrugs en wapens. Ik vraag me steeds af: waarom wordt dit toch steeds de voetballerij aangerekend? Dit is georganiseerde misdaad, dit zijn criminele organisaties die rond voetbalclubs en wedstrijden actief zijn.

En laat politici nou ook niet piepen dat dit allemaal veel kost. Een onderzoekscentrum (Ecorys) heeft bekend gemaakt dat de overheid in 2004 337 miljoen euro verdiende aan voetbal, tegenover 170 miljoen aan uitgaven. Waarmee de leugen eindelijk de wereld uit is dat professioneel voetbal de samenleving geld kost. (De transfers van Samaras en Huntelaar leverden de fiscus bijvoorbeeld 4,5 miljoen op.)

De sector voetbal is goed voor 22.700 arbeidsplaatsen (waarvan 6400 indirect), 200.000 vrijwilligers en een omzet van 2,5 miljard euro, twee keer zoveel als vijf jaar geleden. Dan vormt de sport waaraan meer dan een miljoen mensen deelnemen ook nog eens een sociaal bind- en integratiemiddel, waar geen kerk of Postbus 51-spotje aan kan tippen.

Heerenveen is de norm, niet de escalatie van ADO Den Haag-Ajax. Kunnen de politici dat nou eindelijk eens in de oren knopen? Als politiek Den Haag jaarlijks een kleine 200 miljoen verdient aan voetbal, dan moet het helemaal zwijgen over doorberekening van politiekosten. Zorg voor die voetbalwet, voor een wettelijke meldingsplicht bij stadionverboden.

Is dat erg veel gevraagd?
Hugo Borst!
pi_35429575
Plaats hem even in het columnhoekje, Max!

Hugo
pi_35429602
Heerenveen is de norm
pi_35432756


klopt niet helemaal dat er niet gescholden wordt enzo maar toch
pi_35489175
Tot morgen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35515915
Het was wel dodelijk stil de eerste 10 minuten zeg, de sfeer is wel in hoge mate afhankelijk van NieuwNoord. In ons vak werd vooral in de 1e helft nauwelijks gezongen, 2e helft wel aardig. Had ook met het spel te maken: 1e helft was bagger, 2e helft was heel leuk: open, veel kansen voor beide ploegen, spanning én een goede afloop (al twijfel ik aan de opzet van de vrije trap van Pranjic...)

Redelijk goed waren: Bruggink, Nilsson, Norregaard, Pranjic en Vandenbussche
Slecht: (opnieuw) de verdediging en Yildrim, het is elke week hetzelfde liedje en Mark de Vries vond ik ook vrij matig...
pi_35517155
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het was wel dodelijk stil de eerste 10 minuten zeg, de sfeer is wel in hoge mate afhankelijk van NieuwNoord.
Actie geslaagd dus
pi_35518409
Ik heb stiekem weer een vreugde dansje gedaan toen Seip in de kleedkamer mocht blijven!
Hoe lang moet ik me nog ergeren aan die kneus.. Ik ben het eens met de uitspraak van Saïd een tijdje terug. hij is echt niet slechter dan Marcel "de prutser" Seip.. (gaat Seip nog verkassen na dit seizoen?? *hoopt*)

Yildirim moeten ze es een kroeg verbod geven en op training / straf kamp sturen.
Les 1: Hoe passeer ik een man.
Les 2: Balletje terug is een nood-oplossing, niet de norm.
Les 3: Zelf kritiek --> Mag ik men aanspreken op hun commentaar jegens mij na eindelijk weer es gescoord te hebben?

Oh ja.. NN; jullie zijn wel lief hoor
pi_35524817
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het was wel dodelijk stil de eerste 10 minuten zeg, de sfeer is wel in hoge mate afhankelijk van NieuwNoord.
De sfeer was vandaag niet echt goed jullie maar na die minuten merkte je wel dat het ietsje vooruit ging.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35525984
Die Nilsson wordt een echte meneer. Geweldig spelertje!
  zondag 26 februari 2006 @ 23:24:18 #133
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35529079
Goede actie van NN trouwens. Wij zitten met dezelfde problemen..
pi_35533817
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef Noca het volgende:
Goede actie van NN trouwens. Wij zitten met dezelfde problemen..
Nu al
Trots van het Noorden!
  maandag 27 februari 2006 @ 10:09:47 #135
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35535280
quote:
Beste Supporter (Nieuw Noord),

Sedert dit seizoen zijn wij als club blij met het sfeervak dat, op initiatief van de supportersvereniging Nieuw Noord, in samenwerking met de club tot stand is gekomen.

De sfeeracties en de aanmoediging van ons team worden door iedereen in het stadion als zeer positief ervaren. Wij hebben als leiding van de club meerdere malen onze waardering hierover uitgesproken richting bestuur van Nieuw Noord.

Echter er zijn een aantal wedstrijden geweest waarbij het gedrag van een aantal supporters in het Nieuw Noord vak niet hoort zoals het een Heerenveen supporter betaamt. Dit betreft het volgende:

- Spreekkoren beledigend gericht op de tegenstander/scheidsrechter o.a. zingen van "hoerenjong", “wie niet springt is een J o o d", “Hamas Hamas j o d e n aan het gas"', "anti Ajax", "anti Sneyder"
- Betreden van het stadion onder invloed van alcohol en drugs

Wij kunnen dit gedrag als club niet tolereren. Ook wordt dit gedrag door andere supporters in het stadion niet gewaardeerd (zie bijlage).

Door dit gedrag zijn er vanaf begin januari 2006 al 6 stadionverboden opgelegd die ook landelijke werking hebben. Deze stadionverboden variëren van 18 tot en met 36 maanden.

Wij zullen in de komende tijd nadrukkelijk toezien op het gedrag en zien ons genoodzaakt in te grijpen indien de situatie daarom vraagt, waarbij als regel de overtreder een stadionverbod krijgt. Dit is noch in uw noch in ons belang.

Wij hopen dat de sfeer zo blijft als aan het eind van de wedstrijd tegen Steaua Boekarest en rekenen op ieders medewerking. Want het kan niet zo zijn dat wij het sfeervak moeten gaan missen!

Met vriendelijke groeten,
sc Heerenveen

De Directie

Bijlage:

Geachte heer Van der Velde, beste mensen van ús Hearrenfean,

Hierbij wil ik u deelgenoot maken van mijn katerig gevoel over de wedstrijd van gisteravond. Ik wil het daarbij niet hebben over de uitslag, het voetbal en de tussentijdse verkoop van onze spitsen. Alle voetbalzaken laat ik graag over aan uw vakmensen en ik heb alle vertrouwen in de spelers, de trainer en de voorzitter van "ús club". In de afgelopen jaren zat ik altijd met veel plezier samen met mijn kinderen te genieten van ons avondje voetbal in het Abe Lenstra-stadion, in voor- en tegenspoed.

Mijn katerig gevoel over gisteravond hangt volledig samen met spreekkoren uit het fanatieke Nieuw-Noord-vak. Ik bedoel dan het voortdurende "anti-Ajax", "anti-Sneijder" en als dieptepunt "wie niet springt is een Ajacied". Begrijpt u mij goed, ik waardeer de sfeer die Nieuw Noord brengt doorgaans enorm, zonder deze mensen zou het maar stil zijn in het stadion, maar de teksten van gisteravond zakken naar een zeer bedenkelijk peil, Sc-Heerenveen onwaardig. Ik ben bepaald geen Ajax-aanhanger en ik vind de voetballer Sneijder bij de tijd en wijle ook een irritant kereltje maar het is voor het voetbal en de sfeer in het stadion toch veel leuker als we onze energie steken in het aanmoedigen aan onze eigen club.

Nu begrijp ik ook wel dat we in een vrij land leven en dat de club de supporters niet kan veerschrijven wat ze wel en niet mogen zingen. Ook begrijp ik wel dat de voetballers tegen een stootje moeten kunnen en dat een fluitconcert van tijd tot tijd mogelijk moet zijn. Emotie hoort bij het voetbal. Toch zou ik u willen vragen om in het overleg met deze supporters uw zorg over recente ontwikkelingen uit te willen spreken, niet alleen vanwege mijn irritatie maar vooral het belang van de club! De geweldige reputatie die SC-Heerenveen in het land heeft onder pers en publiek kan zeer snel beschadigd raken en zal ook een direct gevolg hebben op het aantrekken van seizoenkaarthouders en sponsors. Bij diverse ander clubs zorgen negatieve fans voor een afschrikwekkende sfeer en een enorme terugloop in publiek en sponsors.

Ik hoop dat u dit (lange) verhaal niet ziet als kritiek op de club, het is juist mijn enthousiasme (als oud-Jouster) voor de club dat ik u dit schrijf en ik hoop dat u uw invloed kunt en wilt aanwenden om het tij wat dit betreft te keren. Verder wens ik u vanzelfsprekend het allerbeste met de club.

Met hartelijke groet,

********* (naam weggelaten, dit deed Heerenveen niet!)
Boefjes. Foei!

Die brief is zeker door SCH geschreven.
A.M.A.B
  maandag 27 februari 2006 @ 10:11:18 #136
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35535316
pff nogeens meer anti zingen
pi_35536150
Nou ik vind dat H'veen eerlijk gezegd wel een punt heeft wat betreft deze punten, ik bedoel zulke spreekkoren slaan nergens op eigenlijk, en als er in de regels staat dat men niet onder invloed van alcohol en/of drugs het stadion mag betreden, waarom zou de club daar dan ongelijk bij hebben dat ze nn daar op aanspreekt?
Trots van het Noorden!
pi_35537179
quote:
Mijn katerig gevoel over gisteravond hangt volledig samen met spreekkoren uit het fanatieke Nieuw-Noord-vak. Ik bedoel dan het voortdurende "anti-Ajax", "anti-Sneijder" en als dieptepunt "wie niet springt is een Ajacied".
Ik denk dat er hier een bepaald woord niet door de censuur is gekomen

Dat drankverhaal is wel een beetje scheef. Overal in het stadion kun je drank krijgen. Ook de bobo's zuipen er lustig op los. En de bekende gebroeders Anker laten geregeld de fles Beerenburg rondgaan in hun. Dan moet je dat ook aanpakken.

Dat spreekkoren met 'Hamas' niet kunnen, lijkt me vrij logisch. Maar toen dit door de hooguit 5 man werd gezongen, ging de rest er gelijk met een ander liedje overheen. En die Anti-ajax liedjes lijken me niet heel erg vreemd als er Ajacieden in- en rondom het NN-vak staan. Vooral een groep in het naastgelegen vak was volop aan het provoceren. En is Anti-Ajax of Anti-Sneyder nou zo verschrikkelijk?

De club maakt de laatste tijd vaak de fout groepen uit-supporters toegang tot de Heerenveenvakken te geven. Maar de hand in eigen boezem steken als het dan misgaat, doen ze niet zo snel.
Are you watching Paul Scholes!
pi_35545547
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:38 schreef FrisianReds het volgende:
Dat drankverhaal is wel een beetje scheef. Overal in het stadion kun je drank krijgen. Ook de bobo's zuipen er lustig op los. En de bekende gebroeders Anker laten geregeld de fles Beerenburg rondgaan in hun. Dan moet je dat ook aanpakken.
Het gaat denk ik meer om de problemen die eventueel kunnen ontstaan door dank en drugs gebruik.
Ik heb Heerenveen tijdje geleden ook een brief gestuurd over wat een vriendin van mij en ik was overkomen tijdens Heerenveen-Sparta, gasten waren echt te voor woorden.
pi_35555261
Als halve ajacied vind ik die spreekkoren natuurlijk sowieso niet zo leuk, maar laat duidelijk zijn: de echt kwetsende spreekkoren worden door hele kleine groepjes gezongen, wat nooit hoorbaar is waar dan ook buiten het stavak. En spreekkoren als "anti-ajax" vind ik echt niet ernstig (wel een beetje zielig)
pi_35555336
Verrek.. in die kwalitatief slechte avatar van je zie ik nu idd een ajaxlogo
pi_35555661
Over het alcoholgebruik zijn ze wel een beetje hypocriet bij SCH. Als 'indrinken' niet meer mag, moeten de bierpompen in het stadion ook dicht.
pi_35555861
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef Beschouw het volgende:
Over het alcoholgebruik zijn ze wel een beetje hypocriet bij SCH. Als 'indrinken' niet meer mag, moeten de bierpompen in het stadion ook dicht.
Waar staat dat?
Een biertap staat ook niet synoniem aan alcoholmisbruik en wangedrag hoor. Er zijn ook mensen die gewoon 1 biertje in de rust halen and that's it.
pi_35570134
Maar waarom dan alleen een brief aan NN over dit alcoholmisbruik? Voor de wedstrijd zijn er vele supporters uit andere vakken dan vak 10 die zich in het FunPlaza behoorlijk volgieten. Krijgen zij ook een brief?
Are you watching Paul Scholes!
pi_35572073
Precies. Pak gewoon de overtreders en zet mensen die te dronken zijn er gewoon uit als je dat niet in het stadion wil. Schrijf niet zo'n brief naar het hele vak. Als de Ankertjes teveel BB op hebben krijgt heel vak 3 ook geen brief.
pi_35572126
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:09 schreef Cart_man het volgende:

Die brief is zeker door SCH geschreven.
Naam is bekend, en inmiddels ook het adres en telefoonnummer... slechte zaak dat Heerenveen die naam heeft laten staan... En nee, SCH was het niet...
pi_35575842
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:59 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Naam is bekend, en inmiddels ook het adres en telefoonnummer... slechte zaak dat Heerenveen die naam heeft laten staan... En nee, SCH was het niet...


Als het om supporters gaat, blijft het een voorzichtige mietenclub. Jezus, natuurlijk vinden er incidenten plaats, wat dacht je dan.
pi_35575917
Ik had ook wel een excuusbrief gewild na de wantoestanden na de uitwedstrijd tegne Groningen.
pi_35579358
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:56 schreef FrisianReds het volgende:
Maar waarom dan alleen een brief aan NN over dit alcoholmisbruik? Voor de wedstrijd zijn er vele supporters uit andere vakken dan vak 10 die zich in het FunPlaza behoorlijk volgieten. Krijgen zij ook een brief?
Schijnbaar bezorgen die supporters van de andere vakken de overige supporters geen tot weinig overlast en hoort de club daar niets over. Van vak 10 blijkbaar wel.
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:58 schreef MaxPower het volgende:
Precies. Pak gewoon de overtreders en zet mensen die te dronken zijn er gewoon uit als je dat niet in het stadion wil. Schrijf niet zo'n brief naar het hele vak. Als de Ankertjes teveel BB op hebben krijgt heel vak 3 ook geen brief.
Omdat zij niet voor overlast zorgen I guess?
pi_35579621
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef anoukforza het volgende:

Omdat zij niet voor overlast zorgen I guess?
Ik kan me niet voorstellen welke overlast supporters buiten vak 10 van alcoholmisbruik binnen vak 10 hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')