vandaar dat ik klaag..quote:Op woensdag 1 februari 2006 05:42 schreef Megumi het volgende:
Das pech hebben dan.
Arme...arme..jij.....dat je er nog geen einde aan gemaakt hebt...quote:Op woensdag 1 februari 2006 05:25 schreef Mr-Z het volgende:
Kom je thuis na een nachtje werken, heb je zin in een lekkere boterham met pindakaas, is de pindakaas op
Maar da's nog niet het ergste. Doordat de pindakaas op was, was ik genoodzaakt om een boterham met jam te gaan eten. Nou eet ik haast nooit een boterham met jam omdat dat zo'n plek zooi geeft. Dus ik neem zo een hap terwijl ik wat op Fok! aan het lezen ben, flikkert er een flinke klodder jam tussen mijn toetsenbordMooi klote zooi.. ken ik al die zooi gaan opdoen voordat het morgen helemaal aangekoekt is..
Dus:
Bedankt Fok!(voor het afleiden van mijn concentratie tijdens het eten)
Bedankt Moeder(voor het slechte inkoop beleid hier in huis)
Bedankt wereld(voor het onmogelijk maken om een rustig probleemloos leven te lijden)
ruilen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:51 schreef The6thgate het volgende:
hier is de kaas en vleeswaar op en hebben we juist alleen nog maar pindakaas![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 06:28 schreef csar het volgende:
Een fohn verwarren met een pistool is pas erg
bij verkoudheid -> pindakaas met sambalquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:58 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Maar pindakaas stinkt. Het is wel lekker om het lekker dik op een beschuit te smeren, en dan wat hagelslag ertussen
. Pindakaas met gewone kaas smaakt trouwens ook goed.
*...gooit er een verse "s" tussen...*quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
FOK BREAKING NEWS: Masale schaarste van Pindakaas gesignaleerd
quote:Op woensdag 1 februari 2006 05:25 schreef Mr-Z het volgende:
Kom je thuis na een nachtje werken, heb je zin in een lekkere boterham met pindakaas, is de pindakaas op
Maar da's nog niet het ergste. Doordat de pindakaas op was, was ik genoodzaakt om een boterham met jam te gaan eten. Nou eet ik haast nooit een boterham met jam omdat dat zo'n plek zooi geeft. Dus ik neem zo een hap terwijl ik wat op Fok! aan het lezen ben, flikkert er een flinke klodder jam tussen mijn toetsenbordMooi klote zooi.. ken ik al die zooi gaan opdoen voordat het morgen helemaal aangekoekt is..
Dus:
Bedankt Fok!(voor het afleiden van mijn concentratie tijdens het eten)
Bedankt Moeder(voor het slechte inkoop beleid hier in huis)
Bedankt wereld(voor het onmogelijk maken om een rustig probleemloos leven te lijden)
Ja..quote:Op woensdag 1 februari 2006 05:47 schreef Megumi het volgende:
Heb je een auto?
Nee aan mijn moeder...quote:Op woensdag 1 februari 2006 05:57 schreef t0y het volgende:
Je hebt het toch echt aan jezelf te danken.
Die meningen verschillen nogal...quote:Op woensdag 1 februari 2006 06:26 schreef super-muffin het volgende:
Pindakaas is toch smerig.
Een ervaren manquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:41 schreef JosD. het volgende:
Ik eet elke dag mijn brood met jam bij de computer en heb nooit problemen(waaronder nu ook weer).
Tussen de toetsen danquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:28 schreef Thrilled het volgende:
het viel tussen je toetsenbord en wat..?
Als het ergens tussen valt moet je 2 objecten hebben...
Ondertussen heb ik m'n moeder al naar de supermarkt gestuurd, dus vannacht kan ik weer pindakaas etenquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
Pindakaaaaaaashelaas heb ik net t potje uitgeschraapt en er net een half broodje mee kunnen besmeren >:(
Beschuit in de ochtendquote:Geslacht: Man
quote:Ome Henk - De Pindakaas is Op
De pindakaas is op, de pindakaas is op, de pindakaas is op.
Een lekker broodje haring, daarop wat plakke ham,
met chocoladevlokke, joh is dat niet lekker dan ?
Wat klodders jam en honing en geraspte kaas erop,
maar helaas is de pindakaas weer op.
Refrein:
De pindakaas is op, de pindakaas is op.
Zonder pindakaas vind ik `t niet te vrete.
De pindakaas is op, de pindakaas is op.
Hoe ken ik nou de pindakaas vergete.
Er gaat toch maar niks bove, een potje pindakaas,
bij brood hoort pindakaas zoals de knecht bij Sinterklaas.
Rooiekool met mayonaise en chocolademouse.
Vanillevla met knoflook en een lekkere tompoes.
Gebakken ei met slagroom, met kokosbrood erop,
maar helaas is de pindakaas weer op.
Refrein...
La la la la la.........
{
}2x
Ik ook alquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:49 schreef Herr_Munk het volgende:
Nu heb ik goedverdoeme zin in een boterham met pindakaas
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:14 schreef Mr-Z het volgende:
Oh ja en ik heb net lekker een boterham met pindakaas op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |