Dan ben je eens een keer aan het semi-trollen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik neem GEEN iPod, die dingen hebben veel te veel mogelijkheden, ontwerpstijl en ander gedoe om goed stevig te zijn.
Nouhou.quote:
Is 't leuk in Ierland?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb zojuist met mijn huisgenoten Shaolin Assassin gekeken, een film met een hele hoge Tijnrating want zo veel bloed dat ie ook heel leuk is.
Of iets in die geest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ehrm... Je wordt liever met "Hoi, stoepslet." begroet ofzo?
Nou, hij wilde graag een sigaret, en die zag de-andere-jongen-die-hier-niet-woont-maar-er-wel-altijd-is liggen, dus die gaf ik hem, en toen was hij heel blij. En hij heeft op een dronken manier nog gedag gezegd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:24 schreef svann het volgende:
En wat heb je toen terug geroepen, Baboon?
Je kon natuurlijk niet achter blijven met het uitwisselen van beleefdheden.
En? Hoeveel mensen heb je al gereanimeerd met die dingen die naast je mp3-speler liggen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Hij is binnen.
Als dat zulke dingen zijn dan is dat een gigantische Mp3 speler >:Oquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
En? Hoeveel mensen heb je al gereanimeerd met die dingen die naast je mp3-speler liggen?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
En? Hoeveel mensen heb je al gereanimeerd met die dingen die naast je mp3-speler liggen?
Ach, Apple heeft vooral mooie iBooks en een mooi OS ontworpen. De enige twee redenen dat ik een Mac-addict ben.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:08 schreef Lamon het volgende:
Apple heeft veel mooiere oordopjes ontworpen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |