Dan blijf je gezellig hier...quote:
Ook een stukje ananas c.?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:26 schreef cerror het volgende:
Ik dacht al, waarom was de vorige dicht?
Ananas is voor homo's.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan blijf je gezellig hier...
[..]
Ook een stukje ananas c.?
Morgen om negen uur heb ik weer schoolquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan blijf je gezellig hier...
[..]
Ook een stukje ananas c.?
Hehehe.. mag het ook voor homo's en vrouwen zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ananas is voor homo's.
Tenzij Jij me wakkerananast.
Er was een film over de duivel, daar stopten ze een ananas in Hitler zn kont. Weet niet meer welke film.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ananas is voor homo's.
Tenzij Jij me wakkerananast.
Boeiend.. dan kan je makkelijk opblijven tot 5 uur.. dan heb je nog 3 hele uren om te slapen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Morgen om negen uur heb ik weer school
Waarschijnlijk rond de 24e.. het komt dichterbij zullen we maar zeggen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wanneer ga je naar Ierland, Janetje?
En dan val ik in slaap in de bus, en rij ik mn halte voorbij zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Boeiend.. dan kan je makkelijk opblijven tot 5 uur.. dan heb je nog 3 hele uren om te slapen..
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
En dan val ik in slaap in de bus, en rij ik mn halte voorbij zeker
Tuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. mag het ook voor homo's en vrouwen zijn?
Little nicky: http://www.imdb.com/title/tt0185431/quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
Er was een film over de duivel, daar stopten ze een ananas in Hitler zn kont. Weet niet meer welke film.
Ik zit er nu 6 dagen. Eerst wat rondgereden en tourist uitgehangen, en vanaf gisteren colleges.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rond de 24e.. het komt dichterbij zullen we maar zeggen..
Jij?
dan blijf je toch gewoon wakker!quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Morgen om negen uur heb ik weer school
Tof.. waar ergens zit je?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zit er nu 6 dagen. Eerst wat rondgereden en tourist uitgehangen, en vanaf gisteren colleges.
Ik ruik toekomstige liefde.quote:
Ik heb zo al genoeg zorgenquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Beetje stress in de morgen, een dag vol zorgen..
Adem inhouden. Lang.quote:
Ja, die!quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk.
[..]
Little nicky: http://www.imdb.com/title/tt0185431/
Volgens mij moet jij eens naar de KNO arts...quote:
Hmm.. doe dat dan maar niet..quote:
Ik zit gewoon op de campus van fucking maynooth zelf. Maar het is een half uurtje met de trein naar dublin, dus dat valt wel mee. En totnutoe is het hier ook okay.quote:
Ik kijk teveel tv.quote:
Met je neus dicht?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beker water opgedronken in 1 keer.
Tof..quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op de campus van fucking maynooth zelf. Maar het is een half uurtje met de trein naar dublin, dus dat valt wel mee. En totnutoe is het hier ook okay.
Dan ben ik morgen op school niet meer heel fris denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
why not?
dr zijn er meestal genoeg die meedoen hier hoor
Wanneer heb je hem gezien dan?quote:
Gaat dat geregeld worden voor je? Hier zeiden ze eerst dat het vol zat, maar nu blijkt er alsnog meer dan genoeg ruimte te zijn (1 van de kamers op m'n afdeling is zelfs nog vrij). Niveau wisselt wel behoorlijk, en niet iedereen spreekt even beschaafd engels, maar alles bij elkaar gaat het allemaal best.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof..
Ik ben nog hard op zoek naar een kamer, maar zal waarschijnlijk ergens in het centrum van Dublin gaan zitten..
Benieuwd hoe dat zometeen allemaal loopt..
who cares!quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dan ben ik morgen op school niet meer heel fris denk ik.
2 jaar geleden.quote:
Tevens doet haar zin me denken aan een maandverbandreclame.quote:
Nop.. ik moet het helemaal zelf zoeken.. best vervelend..quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Gaat dat geregeld worden voor je? Hier zeiden ze eerst dat het vol zat, maar nu blijkt er alsnog meer dan genoeg ruimte te zijn (1 van de kamers op m'n afdeling is zelfs nog vrij). Niveau wisselt wel behoorlijk, en niet iedereen spreekt even beschaafd engels, maar alles bij elkaar gaat het allemaal best.
bah.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Tevens doet haar zin me denken aan een maandverbandreclame.
*geschokt handen voor mond slaat...quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
2 jaar geleden.
Ik blijk toch een geheugen te hebben.
Da's redelijk ellendig. Wel alles al ingepakt en zo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nop.. ik moet het helemaal zelf zoeken.. best vervelend..
Maar ben er hard mee bezig.. hopelijk komt dat nog goed.. en anders moet ik eerst maar even in een hotel, en dan vanaf daar verder zoeken..
"wat ben je brak! je ging toch minder fokken?"quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Kraak die kamer die nog vrij is!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nop.. ik moet het helemaal zelf zoeken.. best vervelend..
Maar ben er hard mee bezig.. hopelijk komt dat nog goed.. en anders moet ik eerst maar even in een hotel, en dan vanaf daar verder zoeken..
Het is inderdaad die tijd van de maandquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Haha.. nee joh.. ik ga pas over 3 weken weg..quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Da's redelijk ellendig. Wel alles al ingepakt en zo?
*breekijzer vast in tas stopt..quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kraak die kamer die nog vrij is!!
je gaat naar ierland (stage lopen of studeren ofzo) en nog klagen ook?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Haha.. nee joh.. ik ga pas over 3 weken weg..
Daarnaast moet ik sowieso met het vliegtuig.. dus kan maar een beperkt aantal dingen meenemen..![]()
God wat wordt dat een kuttijd..Ach.. als ik maar internet heb...
Kijk, dat is niet het correcte antwoord.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
Het is inderdaad die tijd van de maand
Ja natuurlijk..quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je gaat naar ierland (stage lopen of studeren ofzo) en nog klagen ook?
Maynooth lijkt me ook weer niet ideaal als je in Dublin moet zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kraak die kamer die nog vrij is!!
ooh, je rekent gewoon op het ergste zodat het alleen maar mee kan vallen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk..Ga jij maar eens een half jaar van huis zonder dat je weet waar je terecht komt en of je een kamer kan vinden..
Ow fuck, ik dacht dat je 24 januari bedoelde (en dat het nu ongeveer de 20e was). Ja, mijn biologische klok ligt er ook weer uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Haha.. nee joh.. ik ga pas over 3 weken weg..
Ik hoopte het juist niet te hebben, maar vanaf gisteren werkt het.quote:God wat wordt dat een kuttijd..Ach.. als ik maar internet heb...
Tas open.. breekijzer...:? Huh?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zie je al staan bij schiphol..
Douane zo van Is verboden he...
Mits bier en een deken lijkt het me geen probleem maar dat ben ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk..Ga jij maar eens een half jaar van huis zonder dat je weet waar je terecht komt en of je een kamer kan vinden..
Ik verzin ook maar wat... J. is dan tenminste even geholpen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maynooth lijkt me ook weer niet ideaal als je in Dublin moet zijn.
Zou wel leuk zijn, een vrouw in huis.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik verzin ook maar wat... J. is dan tenminste even geholpen!
Voor jou is het toch bier en een kartonnen doos??quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Mits bier en een deken lijkt het me geen probleem maar dat ben ik.
Hmm.. ach.. ik ben momenteel geloof ik te internetverslaafd om opeens er compleet vanaf te stappen. haha..quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik hoopte het juist niet te hebben, maar vanaf gisteren werkt het.
Ja maar k maak me altijd overal zorgen over.. je weet togggggquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Mits bier en een deken lijkt het me geen probleem maar dat ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |