Dan blijf je gezellig hier...quote:
Ook een stukje ananas c.?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:26 schreef cerror het volgende:
Ik dacht al, waarom was de vorige dicht?
Ananas is voor homo's.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan blijf je gezellig hier...
[..]
Ook een stukje ananas c.?
Morgen om negen uur heb ik weer schoolquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan blijf je gezellig hier...
[..]
Ook een stukje ananas c.?
Hehehe.. mag het ook voor homo's en vrouwen zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ananas is voor homo's.
Tenzij Jij me wakkerananast.
Er was een film over de duivel, daar stopten ze een ananas in Hitler zn kont. Weet niet meer welke film.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ananas is voor homo's.
Tenzij Jij me wakkerananast.
Boeiend.. dan kan je makkelijk opblijven tot 5 uur.. dan heb je nog 3 hele uren om te slapen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Morgen om negen uur heb ik weer school
Waarschijnlijk rond de 24e.. het komt dichterbij zullen we maar zeggen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wanneer ga je naar Ierland, Janetje?
En dan val ik in slaap in de bus, en rij ik mn halte voorbij zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Boeiend.. dan kan je makkelijk opblijven tot 5 uur.. dan heb je nog 3 hele uren om te slapen..
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
En dan val ik in slaap in de bus, en rij ik mn halte voorbij zeker
Tuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. mag het ook voor homo's en vrouwen zijn?
Little nicky: http://www.imdb.com/title/tt0185431/quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
Er was een film over de duivel, daar stopten ze een ananas in Hitler zn kont. Weet niet meer welke film.
Ik zit er nu 6 dagen. Eerst wat rondgereden en tourist uitgehangen, en vanaf gisteren colleges.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rond de 24e.. het komt dichterbij zullen we maar zeggen..
Jij?
dan blijf je toch gewoon wakker!quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Morgen om negen uur heb ik weer school
Tof.. waar ergens zit je?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zit er nu 6 dagen. Eerst wat rondgereden en tourist uitgehangen, en vanaf gisteren colleges.
Ik ruik toekomstige liefde.quote:
Ik heb zo al genoeg zorgenquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Beetje stress in de morgen, een dag vol zorgen..
Adem inhouden. Lang.quote:
Ja, die!quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk.
[..]
Little nicky: http://www.imdb.com/title/tt0185431/
Volgens mij moet jij eens naar de KNO arts...quote:
Hmm.. doe dat dan maar niet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |