quote:Doorverwijzen naar een advertentie op verkoopsites zoals Marktplaats: doorverwijzen naar een andere verkoopsite is niet toegestaan. Een foto 'hotlinken' mag wel, maar niet met een verwijzing naar de advertentie.
Welkomquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:52 schreef Miezjah het volgende:
Maar ben ook nog nieuw hier...
Kan wel zien dat jij een kleine monitor thuis hebt staan. Tis wel degelijk een 21" model.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:52 schreef SneakyViper het volgende:
nou, volgens mij is het wel groter dan 17", maar geen 21" inderdaad, vergelijk maar met de breedte van het toetsenbord. Ik gok op iets van 19". Maar het is verder wel een oud scherm zo te zien, nog met een bolle beeldbuis en inmiddels vergeelde rand...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat vraag je er eigenlijk voor? Hij ziet er wel, ehm, "gebruikt" uit zo op het eerste gezicht.
Mijn tuutsenbord is exact even breed dan ouwe Gateway VX900 met smallere randen en inmiddels wel net zo geel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:21 schreef Miezjah het volgende:
Nou lijkt ie trouwens op die foto wat kleiner... maar het is wel een 21"
Een beetje slimmerik had gezien dat het toetsenbord wat ervoor ligt bekant net zo breed is als de monitor/beeldscherm ... en houd dan je toetsenbord maar eens voor een 17" monitor
Ik heb idd geen 21", maar 19" thuis staan, maar dat noem ik niet echt klein. Het toetsenbord dat ik zelf altijd had was ongeveer even breed als die monitor, vandaar dat ik 19" dacht. Maar het zal wel 21" zijn hoor, dat toetsenbord dat er ligt is ook nog zo'n oude ramplank, die zijn waarschijnlijk ook wel wat breder dan het toetsenbord dat ik heb.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:47 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Kan wel zien dat jij een kleine monitor thuis hebt staan. Tis wel degelijk een 21" model.
Ik heb misschien wel interesse, maar dan pas volgende maand (geldgebrekquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:08 schreef Miezjah het volgende:
Ach, ik snap uberhaubt niet waarom iedereen zich er zo druk over maakt terwijl ze mijn monitor toch niet willen kopen![]()
Daarbij zou ik ook wel stom zijn als ik een 21" aanbied en het zou 17" zijn... alsof de koper dat niet zou zien, beetje dom dus, maar goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |