das waar en haal moemoe uit je ava ok ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
naamtopic je weet
Daar heb je me tucquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef jaspah het volgende:
[..]
ik ontken dat het een chatlog is
het is puur een verzinsel
en krijg ik geen kusje danquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef donnahvh het volgende:
[..]
zitten jullie nog steeds msn?![]()
dacht loopt wel vast als iemand weggaat![]()
ow en NJ![]()
aha jij was senza una donnaquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef donnahvh het volgende:
[..]
zitten jullie nog steeds msn?![]()
dacht loopt wel vast als iemand weggaat![]()
ow en NJ![]()
hahahaahhaahhaquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:21 schreef Nitrane het volgende:
What the fuck is NJ?
Niet Jarig ofzo????
Dat zal straks wel gebeurenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
is paul nog niet gebant?
liever een gothic dan een hondquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben heul geen thijs![]()
![]()
[..]
Ik hef mijn poot op en pis je make up eraf
ga op iemand anders zn oogtribal pissenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben heul geen thijs![]()
![]()
[..]
Ik hef mijn poot op en pis je make up eraf
Waar heb jij het nu weer over?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jij bent het beide toch?
he watquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jij bent het beide toch?
gothics bashen is altijd goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:31 schreef Fok_you het volgende:
puick... een ontwikkeling van gewoon baggertopic tot gothic-bash-baggertopic
ze heeft wel een leuke ava... en de juiste leeftijd voor jouquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gothics bashen is altijd goed
die fucking apen lijken meer op een zebrawit met zwarte strepen
Ik zeg toch ook niet dat hij zomaar slotjes werptquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:32 schreef Biogarde het volgende:
NJ sluit nooit topics, zomaar![]()
NJ is één van de betere![]()
Nee, maar hij staat genoeg toequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat hij zomaar slotjes werpt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |