quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:37 schreef _Boo_ het volgende:
Jammer dat er zo weinig foto's zijn, behalve van Tony dan.
Ik neem aan dat Tony niet de winnaar is en anders had ik het niet willen wetenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:47 schreef Zhenar het volgende:![]()
Ik ging zoeken. Staat er opeens onderaan één van de plaatjes geschreven dat het de winnaar is van de show.![]()
![]()
NIET ZOEKEN DUS!!!!
Maar nu zal ik wel wat plaatjes posten![]()
En...blij?quote:
VRAAG HET DAN NIETquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En...blij?(nee, ik wil het niet weten)
Gaat het een beetje? Ik vraag alleen of ze het leuk vindt om het te wetenquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef DarkElf het volgende:
tis niet mijn persoonlijke keus
zo verder zeg ik niets
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat het een beetje? Ik vraag alleen of ze het leuk vindt om het te weten![]()
oi ik heb nog nooit mijn voorkeur duidelijk gemaakt, dus nee hier valt niets uit af te leidenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hieruit valt af te leiden wie het in ieder geval NIET is!!!
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oi ik heb nog nooit mijn voorkeur duidelijk gemaakt, dus nee hier valt niets uit af te leiden
Niet voor het eggie.quote:
NEEEEE!!!!quote:
Nee joh das de winnaar van vijf jaar geleden, Tony Ranaudo. Volgens mij die gast van het make-uppen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik ging zoeken. Staat er opeens onderaan één van de plaatjes geschreven dat het de winnaar is van de show.![]()
![]()
NIET ZOEKEN DUS!!!!
Maar nu zal ik wel wat plaatjes posten![]()
Nee, ik zocht niet naar "Tony" maar gewoon naar Mr. Romance plaatjes.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:15 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nee joh das de winnaar van vijf jaar geleden, Tony Ranaudo. Volgens mij die gast van het make-uppen.
ik doe een wilde gok...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:50 schreef izzypizzy het volgende:
Zoek de verschillen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijne ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef DarkElf het volgende:
tis niet mijn persoonlijke keus
zo verder zeg ik niets
Bij mij ook, wil ik bv bij ANTP absoluut niet weten wie er wint. En mijd ik ook alle topics en sites over de show. Hier maakt het me niet uit of ik weet wie er wint. Dat is niet het doel om te kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef Duiveltja het volgende:
De winnaar is bij mij totaal ondergeschikt aan de humor van de show zelf.
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:55 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik doe een wilde gok...
De Disney-figuren zijn WEL anatomisch correct?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |