Exactly my point.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In een relatie mag je wat mij betreft best zeggen dat een ander leuk/knap/lekker is. Daar is niks mis mee. Alleen als je zoiemand boven je eigen relatie gaat kiezen, maak het dan uit en ga met die andere verder en ga niet het eerst 'proberen'.
Dan vind ik je een vals kreng met geen respect voor andermans relatie. Als jij bv wat zou hebben met Paul, en ik probeer Paul te versieren; wat vind jij daar dan van?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik pak niet de een na de ander.
Maar als ik iemand echt leuk vind, en hij heeft een vriend, die ik niet ken .... dan mag ik toch best proberen? proberen kan geen kwaad vind ik. Weten wanneer je moet ophouden is dan wel noodzaak.
Dan vind ik dan om te lachenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan vind ik je een vals kreng met geen respect voor andermans relatie. Als jij bv wat zou hebben met Paul, en ik probeer Paul te versieren; wat vind jij daar dan van?
Als iemand met mn vriendje flirt vind ik dat geen probleem.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind ik dan om te lachen
Nee ff serieus. Dan vind ik dat niet erg. Ik ben niet snel jaloers en voel me zeker genoeg in een relatie om te weten dat hij er niet op in zal gaan. Op een of andere manier voelt het ei'k wel als een soort compliment. "Wow, m'n vriendje valt in de smaak. I've got a catch!". Ik word alleen jaloers als m'n vriend me er ooit REDEN toe gegeven heeft.
Kijk, da's weer wat anders he. Ik heb het ook niet over bezette jongens gehad die van bekenden zijn. Daar zou ik nooit iets mee beginnen of mee flirten (buiten dan onschuldig teasen, da's een spel en betekent verder niks voor me).quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik dacht altijd dat het gewoon een ongeschreven regel was om niet naar iemand toe te gaan die bezet was/één van je vrienden leuk vindt.. maarja dat is weer die oudbollige opvoeding he
Wij verschillen best wel van mening.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb best respect voor een relatie en als ik merk dat ie zoiets heeft van "Jamaar ik heb een vriendje" dan hou ik afstand. Is ie echter erg hebberig en gretig om vreemd te gaan ... nou, misschien doe ik dan zijn wederhelft wel een gunst bewijzen. Want die relatie stelt dan ook niet echt veel voor, wel?
goedzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, da's weer wat anders he. Ik heb het ook niet over bezette jongens gehad die van bekenden zijn. Daar zou ik nooit iets mee beginnen of mee flirten (buiten dan onschuldig teasen, da's een spel en betekent verder niks voor me).
Ik weet ook wel dat na een tijdje een relatie wat inzakt aangezien je last krijgt van gewenning. Dat nieuwe aandacht dan leuk is weet ik ook. Complimenten zijn hoe dan ook altijd leuk om te krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook mee eens.
Als "bezette jongen" heb je gewoon rekening te houden met het feit dat je bezet bent. Je kunt best iemand knap leuk lekker geil vinden, en dat zeggen. Eventueel flriten vind ikzelf niet eens erg. Zolang het maar niet fysiek wordt
Flirten vind ik spelen, harmless. Tot op zekere hoogte dan he. Hijgend om iemands nek hangen vind ik geen flirten meerDa's gewoon ordinair
Even iets heeeeeel anders aangezien ik weinig in de huidige discussie in te brengen heb...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik dacht altijd dat het gewoon een ongeschreven regel was om niet naar iemand toe te gaan die bezet was/één van je vrienden leuk vindt.. maarja dat is weer die oudbollige opvoeding he
Ik niet. Laat ze't maar proberen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als iemand met mn vriendje flirt vind ik dat geen probleem.
Als iemand mijn vriendje probeert te versieren wel.
Da's Storm, van X-menquote:
Als je goed leest, geef ik dan beiden de schuld.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. Laat ze't maar proberen.
Zegt iets over je eigen onzekerheid over jezelf en de relatie als je daar kwaad om zou worden.
Sowieso, als je vriend versiert zou worden... dna moet je kwaad op HEM worden en niet op de versierder.
Waarom worden mensen altijd kwaad op de ANDERE vent?
Is bij jerry ook al.. slaan ze heel dat wijf aan gort, maar de vent die versierd werd en de relatie heeft nota bene, die's dan vrij af?
In dat geval krijgen ze beide hun deel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. Laat ze't maar proberen.
Zegt iets over je eigen onzekerheid over jezelf en de relatie als je daar kwaad om zou worden.
Sowieso, als je vriend versiert zou worden... dna moet je kwaad op HEM worden en niet op de versierder.
Waarom worden mensen altijd kwaad op de ANDERE vent?
Is bij jerry ook al.. slaan ze heel dat wijf aan gort, maar de vent die versierd werd en de relatie heeft nota bene, die's dan vrij af?
De verleiding voor een spannend avontuur zal er altijd en overal blijvn. Tis aan jezelf of je sterk genoeg in je schoenen staat om het te kunnen weerstaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat na een tijdje een relatie wat inzakt aangezien je last krijgt van gewenning. Dat nieuwe aandacht dan leuk is weet ik ook. Complimenten zijn hoe dan ook altijd leuk om te krijgen.
Het probleem is echter dat veel vrijgezellen daar op inspelen. Net ff meer aandacht geven dat de eigen relatiepartner en voor je het weet win je langzaam het hard van iemand. Of het dan fysiek wordt ligt dan helemaal aan de persoon in kwesie. Gaat die voor het avonduur of blijft hij of zij trouw bij man of vrouwlief.
Op het moment dat je wat te bieden hebt en je hoeft het niet alleen maar te hebben van een knappe kop, maar je hebt ook nog eens wat inhoud en voldoende middelen om iemand vaak in het zonnetje te zetten dan zou je heel vaak iemands relatie kunnen afpakken.
Ok, beide een deel... maar ik zou nog altijd de vriend harder aanpakken dan de ander. De vriend is degene met de verlichtingen en de relatie, de ander is free to try. Can't blame him for trying. Tenzij het moedwillig en met opzet gestook is in een goede relatie. Maar ik vind flirten met iemand die bezet is daar niet onder vallenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval krijgen ze beide hun deel.
Nou. Lijkt op Tuggerquote:
Zeg zeg, reageer je niet-gevierde verjaardag even op een ander af.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l:
Ik zeg al een paar keer dat ik onderscheid maak tussen flirten en versieren..volgens mij jij niet?
Maar er zijn ook een hoop vrijgezellen die zich niet wagen aan een getrouwde vent en die methode achterwege laten. Ik vind het namelijk een geval van uitlokking.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De verleiding voor een spannend avontuur zal er altijd en overal blijvn. Tis aan jezelf of je sterk genoeg in je schoenen staat om het te kunnen weerstaan.
Ik ken tugger nietquote:
Ik reageer niets af!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg zeg, reageer je niet-gevierde verjaardag even op een ander af.![]()
Ik gebruik flirten en versieren door elkaar misschien maar ik bedoel steeds versieren.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken tugger nietmaar dit is Halle Berry
[afbeelding]
Zoals een vent die George Michael de plee inlokt en dan een politie agent blijkt te zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar er zijn ook een hoop vrijgezellen die zich niet wagen aan een getrouwde vent en die methode achterwege laten. Ik vind het namelijk een geval van uitlokking.
Ik zie gewoon die blonde engel hoor?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken tugger nietmaar dit is Halle Berry
[afbeelding]
Klopt, op het moment dat erdingen gebeuren die niet kunnen buiten een relatie is manlief de lul. Echter wil ik dan wel weten of de heer in kwestie op de hoogte was van het bezet zijn van m'n vent.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, beide een deel... maar ik zou nog altijd de vriend harder aanpakken dan de ander. De vriend is degene met de verlichtingen en de relatie, de ander is free to try. Can't blame him for trying. Tenzij het moedwillig en met opzet gestook is in een goede relatie. Maar ik vind flirten met iemand die bezet is daar niet onder vallen
*trekt nagels weer in* okquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik reageer niets af!
Ik probeer alleen jouw mening duidelijk te krijgen voor mij
Nee ze bedoelde de avatar van Blubber, da's Storm uit X-Men.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zie gewoon die blonde engel hoor?
Was dit niet t geval is manlief nog erger de lul, maar ik twijfel dan toch of de ander wel onschuldig is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt, op het moment dat erdingen gebeuren die niet kunnen buiten een relatie is manlief de lul. Echter wil ik dan wel weten of de heer in kwestie op de hoogte was van het bezet zijn van m'n vent.
je valt op uniform?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals een vent die George Michael de plee inlokt en dan een politie agent blijkt te zijn
Auw!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*trekt nagels weer in* ok
(o wacht ik heb geen nagels meer... die zijn afgebroken op Paul)
Spierballen likkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Een kleine illustratie.
Er is in geen geval iemand onschuldig of het heet aanranding.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was dit niet t geval is manlief nog erger de lul, maar ik twijfel dan toch of de ander wel onschuldig is.
Precies, daarmee is die gast al een stuk minder boeiend.quote:
Ik heb het over bewust in een relatie stoken dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is in geen geval iemand onschuldig of het heet aanranding.
Als iemand zonder dat je het weet in je relatie kan stoken is het goed mis met je relatie denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb het over bewust in een relatie stoken dan.
al vind ik "Wat niet weet, wat niet deert" erg makkelijk
dusquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:56 schreef error het volgende:
Damn, eindelijk een discussie en dan blijk ik er geen verstand van te hebben
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als iemand zonder dat je het weet in je relatie kan stoken is het goed mis met je relatie denk ik.
Het gaat me in het leven niet om lol ten koste van allesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Auw!
Ach, als jij lol hebt gehad en je dat waard was..
Tja, ook dat gebeurd, een goed gesprek zou ik dan zeker niet uit de weg gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar ik heb het nu specifiek over als iemand met je vriendje heeft gezoend of meer zonder dat die persoon dat jouw vriendje bezet was.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat me in het leven niet om lol ten koste van alles
Moet ie láten doenquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tja, ook dat gebeurd, een goed gesprek zou ik dan zeker niet uit de weg gaan.
Neequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar als jij het afbreken van je nagels de lol waard vond, hoef je niet te klagen
Zie uitlegquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe kunnen nagels van mannen nou afbreken?
Maar m'n vent is dan lubbel de lul, dat noem ik namelijk bedrog.quote:
Ik krijg al pijn als ik er aan denk dus heb de vraag maar niet bij Steph neergelegd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe kunnen nagels van mannen nou afbreken?
Laat ik het anders formuleren, hoe kunnen ze zo lang worden dat ze af kunnen breken?quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeik was zo trots op m'n nagel.
Uitleg: nee ik ben geen wijf met lange nagels maar ik heb al van kinds af aan de tik dat mijn linker en/of rechter duimnagel extreem lang moeten zijn. Don;t ask why.
Zoenen zou ik afhankelijk v/d persoon en de relatie nog kunnen toelaten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:02 schreef DennisMoore het volgende:
Als je afspreekt dat zoenen met een ander (alcoholische geilheid) niet erg is... och.
Dan is t zo als over en uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar m'n vent is dan lubbel de lul, dat noem ik namelijk bedrog.
Zoals ik al zei heb ik al sins kleins af aan een erg lange duimnagel. En als je iets te hardhandig krast ... dan kan die wel eens krak zeggen ... auw. Dus nu's alles kort.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren, hoe kunnen ze zo lang worden dat ze af kunnen breken?
Je hebt je punt gemaakt toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mag ik me uit deze discussie ontrekken of hebben jullie me nog nodig?
O ben jij d'r zo eentje. Iemand moet ineens blind zijn voor de buitenwereld omdat ie een vriend heeftquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind naar een ander kijken eigenlijk al ver gaan..
Ik had het al gelezen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik al sins kleins af aan een erg lange duimnagel. En als je iets te hardhandig krast ... dan kan die wel eens krak zeggen ... auw. Dus nu's alles kort.
Hangt er vanaf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
De grens ligt maar net daar wat je met elkaar afspreekt ofzo. Rationeel gezien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zoenen zou ik afhankelijk v/d persoon en de relatie nog kunnen toelaten.
jij loopt met burka?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh ja, de enige afspraak die ik nog wel gemaakt hebt, dat als er ooit een andere vent in ons bed ligt, we die delen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je hebt je punt gemaakt toch?
Ja ook dat is helemaal afhankelijk van je eigen gevoel en de afspraken die je met je vriend hebt gemaakt. Ik zou het niet zo zien zitten, maar goed, I'm not one to talk want ik heb al een keer de regels overtreden. En de jongen waar mee ik zoende wist dat ik een vriend had, en de jongen waarmee ik zoende kende die ook... en toch vind ik dat IK fout zat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:02 schreef DennisMoore het volgende:
Als je afspreekt dat zoenen met een ander (alcoholische geilheid) niet erg is... och.
Jij bent van een open relatie?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De grens ligt maar net daar wat je met elkaar afspreekt ofzo. Rationeel gezien.
En als je relatie sterk genoeg is, dan moet je ook met verleiding van buitenstaanders kunnen omgaan. De kracht zit 'm niet in de monogamiteit en in het kunnen weerstaan van de verboden vrucht, maar meer in het houden van elkaar om bepaalde redenen.
Denk ik. Maar ja, wie ben ik..
Is dat een uitdaging/uitnodiging?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ja, de enige afspraak die ik nog wel gemaakt hebt, dat als er ooit een andere vent in ons bed ligt, we die delen.
Ik doe helemaal niet aan relaties, en ik redeneer puur theoretisch, zoals ik denk dat ideaal zou zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jij bent van een open relatie?
Ok.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet aan relaties, en ik redeneer puur theoretisch, zoals ik denk dat ideaal zou zijn..
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Onze afspraak was altijd: zoenen of meer mag niet, tenzij we 't samen doen
Dus ik had de afspraak overtreden en daarom was IK fout (en niet meneer feelinz)
Het is zo'n wel/niet/wel/niet gevalletje.quote:
Jij lijkt me nou helemaal niet het type die op dat soort oneerbare voorstellen ingaat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat een uitdaging/uitnodiging?![]()
Ja ach ja, toen was ie nog leukquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is zo'n wel/niet/wel/niet gevalletje.
Ik had toch gezworen om die naief twijfelende jongetjes act sinds gister achter me te laten en wat directer te worden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij lijkt me nou helemaal niet het type die op dat soort oneerbare voorstellen ingaat.![]()
Achterhoek hequote:
Daar issie iets aantrekkelijker ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ach ja, toen was ie nog leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond ik tenminste....
Kinda.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar issie iets aantrekkelijker ja.
Op de eerste foto lijkt ie volwassener terwijl hij op zn gay.nl nu ouder lijkt..(Does that make sense?)
Once bitten, twice as shy?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kinda.
Ach ja, 't was een foutje stom stom stom en ik rende daarna meteen naar Tim toe met "sorry sorry sorry sorry" jank jank jank
Maar 't was puur iets oppervlakkig fysieks, lijkt me. Geen bedreiging of concurrentie voor een relatie.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Kinda.
Ach ja, 't was een foutje stom stom stom en ik rende daarna meteen naar Tim toe met "sorry sorry sorry sorry" jank jank jank
Ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar 't was puur iets oppervlakkig fysieks, lijkt me. Geen bedreiging of concurrentie voor een relatie.
Dus het 'sorry' zou dan alleen betrekking hebben op het overtreden van de afspraak?
Dat vind k op zich wel kunnen binnen een relatie. Zo jaloers ben ik ook weer niet aangelegd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
Ik was aangeschoten (domme reden), we waren wat aan het geinen, Jef trok me mee, stonden tegen de muur aan. Hij zoende me, ik zoende terug. Klaar. Regel overtreden.
toen wel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ach ja, toen was ie nog leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond ik tenminste....
Voel ik me ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, maar als je bedenkt wat nu eigenlijk de 'ernst' van zoiets is... het stelt niets voor etc.
Dus om er dan zo'n punt van te maken... Het gaat uiteindelijk om gekwetste ego's en onzekerheid.
Een partner zou zich (idealiter) door zoiets totaal niet bedreigd moeten voelen in de relatie.
Kwam hem laatst een keer tegen. Iets te veel poeder en attitude.quote:
Want?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar ik trek bij zoenen wel de grens.
Zoenen vind je kunnen? Hmmz. Neh.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat vind k op zich wel kunnen binnen een relatie. Zo jaloers ben ik ook weer niet aangelegd.
Daar ben ik het wel mee eens. Op dat moment moet je idd niet gaan spreken over een driehoeksverhouding, maar maximaal over een vriend of kennis die eens mee komt doen tijdens de sex en dit alles ter ieders vermaak. En juist in dit soort gevallen ga je al helemaal niet zomaar mee. Het is hier immers geen 1:1 situatie.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had toch gezworen om die naief twijfelende jongetjes act sinds gister achter me te laten en wat directer te worden.
Als je alle 3 weet wat de intenties zijn, er geen jaloezie onstaat...dan zou ik best eens een ervaring willen op doen.
Ik kan er alleen niet tegen als je gelijk ergens thuis afspreekt, ik zou wel eerst wat gaan drinken om er voor te zorgen dat er zeker een klik/aantrekkingskracht is.
Dat duurde even..ik denk ik krijg nu gelijk SAJmailquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Op dat moment moet je idd niet gaan spreken over een driehoeksverhouding, maar maximaal over een vriend of kennis die eens mee komt doen tijdens de sex en dit alles ter ieders vermaak. En juist in dit soort gevallen ga je al helemaal niet zomaar mee. Het is hier immers geen 1:1 situatie.
Ik zie sex binnen een relatie toch wel als iets wat je dan niet meer met een ander doet. Misschien is dat onzekerheid..misschien ook niet.quote:
En uiteindelijk heeft je dat wat opgeleverd? Dat vrijlaten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
mocht hij iets te kort komen in onze relatie, mocht hij elders aanvulling zoeken
als hij er maar eerlijk over was en altijd weer terug kwam bij mij
Als je met elkaar zoent, puur om de lust, zie ik er geen probleem in.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoenen vind je kunnen? Hmmz. Neh.
Ligt aan de afspraken, maar zoenen hoort toch eigenlijk wle binnen de relatie te blijven vin dik.
(hoeveel moeite ik er dna ook mee heb het vol te houdenzoenen is zo lekker)
Maar zoenen dus niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zie sex binnen een relatie toch wel als iets wat je dan niet meer met een ander doet. Misschien is dat onzekerheid..misschien ook niet.
Ik ben even van de werkamer naar de slaapkamer verhuist. Daar zit in mijn geval wat tijd tusen ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat duurde even..ik denk ik krijg nu gelijk SAJmail
Sex is ook puur voor de lustquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je met elkaar zoent, puur om de lust, zie ik er geen probleem in.
Zoenen is idd een enorm lekkere opwarmer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sex is ook puur voor de lusttenminste, dat kan het zijn.
Ik vind zoenen af en toe nog intiemer dan sex, eerlijk gezegd.
Hoeren zoenen ook nooit omdat dat intiem isquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zoenen is idd een enorm lekkere opwarmer.
Als je zoent puur om de lust en aantrekkingskracht, en daarna niets meer niet neequote:
He jammer.. ik denk ik begin gelijk goed op mn 18e.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben even van de werkamer naar de slaapkamer verhuist. Daar zit in mijn geval wat tijd tusen ja.
Ik kan ook sex hebben puur om de lust en de aantrekkingskracht. Telt dat dan ook als onschuldig?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je zoent puur om de lust en aantrekkingskracht, en daarna niets meer niet nee
Mwjah ik vind sex toch iets intiemer, lichamelijk en iets meer delen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sex is ook puur voor de lusttenminste, dat kan het zijn.
Ik vind zoenen af en toe nog intiemer dan sex, eerlijk gezegd.
*noteer*quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Tip 1:
Wees bij een trio altijd degene ZONDER de relatiein dat geval ben je nieuw en gaat alle aandacht naar jou uit
Daarbij is m'n vent nu niet thuis, das dan gaat het ook lastig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
He jammer.. ik denk ik begin gelijk goed op mn 18e.
Ja nu kan ik het in praktijk brengen, die tipquote:
Jij hebt ook van die momenten dat je op je rug gaat liggen en het allemaal over je heen laat komen zonder dat je zelf iets doet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook sex hebben puur om de lust en de aantrekkingskracht. Telt dat dan ook als onschuldig?
Als alle aandacht naar je uitgaat is dat niet goed denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Tip 1:
Wees bij een trio altijd degene ZONDER de relatiein dat geval ben je nieuw en gaat alle aandacht naar jou uit
Ach...is er alvast 1 geen onbekend terrein meerquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarbij is m'n vent nu niet thuis, das dan gaat het ook lastig.
Nee, kan ik niet zo goed uitstaan als ik zelf niks mag/kan doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt ook van die momenten dat je op je rug gaat liggen en het allemaal over je heen laat komen zonder dat je zelf iets doet?
Same herequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:36 schreef DennisMoore het volgende:
Giet wat biertjes in me, en houd een prettig koppie (m/v) voor m'n neus, en ik stop m'n tong erin.
Af en toe heb ik gewoon geen zin en dan laat ik het helemaal over me heen komen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet zo goed uitstaan als ik zelf niks mag/kan doen
Wat doe je morgenavondquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:36 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, het ligt voor iedereen anders.
De één vindt zoenen iets heel persoonlijks en intiems, de ander doet het zo met wildvreemden, gewoon omdat het lekker en leuk is.
Giet wat biertjes in me, en houd een prettig koppie (m/v) voor m'n neus, en ik stop m'n tong erin.
(Tijd geleden alweer trouwens....)
Dat laatste kan dan weer enorm fout opgevat wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Af en toe heb ik gewoon geen zin en dan laat ik het helemaal over me heen komen.
Je wordt er te opgewonden van en nu ben je bang dat je niet kunt slapen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, al dat gepraat over sex en trio's en zoenen... ik ga slapen
Bij sommige personen heb k hetzelfde gehad...quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Af en toe heb ik gewoon geen zin en dan laat ik het helemaal over me heen komen.
Ik ben bang dta tim dan niet meer kan slapenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wordt er te opgewonden van en nu ben je bang dat je niet kunt slapen?
sweet dreams!
Er moet toch ergens blijven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste kan dan weer enorm fout opgevat worden![]()
En dat is een minpunt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben bang dta tim dan niet meer kan slapen
quote:
Room for one morequote:
Ja. Sex met je ex.....quote:
Slapen jullie dan nog steeds in één bed?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben bang dta tim dan niet meer kan slapen
Goh.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef Ang3l het volgende:
Tim is het hele weekend, vanaf vrijdag, naar Berlijn
PARTYYYYY
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Sex met je ex.....uit pure noodzaak
Het gaat me niet om het ontwijken van de confrontatie, het gata me er om dat ik bij een bekende iemand kwetst die ik mag en waar ik om geef.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:39 schreef BB_Koning het volgende:
Op de 1 of andere manier is het wel erg om het vriendje te versieren van iemand die je kent, maar niet verkeerd om dat te doen als je de wederhelft niet kent. Morele belemmeringen, de oorzaak zijn dat een relatie op de klippen loopt, zijn er dus niet, het gaat om de vraag of je met het verdriet dat je bij de wederhelft teweeg brengt, wordt geconfronteerd. (Die confrontatie is natuurlijk alleen een belemmering als je de wederhelft mag.)
Ja we slapen nog in 1 bed.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Slapen jullie dan nog steeds in één bed?
Heb ik iets gemist?
Als jij maar geniet toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Sex met je ex.....uit pure noodzaak
Nee dat geeft alleen maar weer complicaties.quote:
Better luck next time.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarbij is m'n vent nu niet thuis, das dan gaat het ook lastig.
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat geeft alleen maar weer complicaties.
En tis niet zo dat de nood heel hoog staat
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:42 schreef wonderer het volgende:
Is met een celeb zoenen minder erg dan zomaar iemand?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach...is er alvast 1 geen onbekend terrein meer![]()
Geef je altijd 2x antwoord?quote:
Stephen, here I come!quote:
Je kunt dan altijd zeggen: Jamaar het was een bekende vent!!!quote:
Ja dna voel ik me oudquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga ook slapen, anders voelt ang3l zich een minderheid.
zie eindequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En uiteindelijk heeft je dat wat opgeleverd? Dat vrijlaten?
Liet je hem niet ZO enorm vrij dat ie uiteindelijk wegvloog?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga ook slapen, anders voelt ang3l zich een minderheid.
In beide gevallen wordt iemand gekwetst, maar de 1 mag je, de ander ken je niet. En ook al zou je met het verdriet van de wederhelft geconfronteerd worden, het zou je neit doen, want hem 'mag' je toch neit (beetje overdreven gezegd, maar ik bedoel dus dat j ehem neit kentquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het ontwijken van de confrontatie, het gata me er om dat ik bij een bekende iemand kwetst die ik mag en waar ik om geef.
Als ik denk dat mn antwoord de eerste keer niet is opgemerkt wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[..]
Geef je altijd 2x antwoord?
Brad Pitt i soud, neem een jong gastje van 21 ofzo, lijkt me stukken beterquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt dan altijd zeggen: Jamaar het was een bekende vent!!!
Ik bedoel, ik geloof dat ik van tim best met Brad Pitt mocht zoenen of zo
Hehe, dat eerste was toch tegen je principes?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ik denk dat mn antwoord de eerste keer niet is opgemerkt wel.![]()
Sinds wanneer word alles wat ik zeg serieus genomen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hehe, dat eerste was toch tegen je principes?
Je bent nu 18, we moeten je nu wel serieus nemen weet je nog?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer word alles wat ik zeg serieus genomen?
En als jouw relatie dat toestaat, why not?
Dan is het een ander verhaal.
Ik verwelkom het zeer zeker. Maar moeten heeft niemand ooit gezegd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent nu 18, we moeten je nu wel serieus nemen weet je nog?
Doegquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:54 schreef wonderer het volgende:
Damn... ik heb 12 uur geslapen vannacht of zo en ik ben me toch een partij duf... ik ga maffen. Weet niet eens of en zo ja hoe laat ik morgen moet werken
Truste
quote:
Wie geht's?quote:
vroeg op in de morgen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:02 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik ben nog eventjes online
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:03 schreef davidov het volgende:
leren is voorbij....for now...
vanaf nu verjaardagen, vergaderingen, borrels en vakantie voordat ik weer lekker college ga volgen
Pah!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:06 schreef davidov het volgende:
je moet ruim van te voren reserveren he
Sure...quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Pah!
Volgende week dinsdag/woensdag?
Dude..wanneer ben je nog hier en wanneer ben je terug van Austria?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Sure...
Kom jij naar mij dan?
Kheb geen zin om het vliegtuig terug te nemen uit Oostenrijk
Dinsdag vroeg vertrek ik en tot die tijd zit ik aardig volquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dude..wanneer ben je nog hier en wanneer ben je terug van Austria?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:09 schreef davidov het volgende:
[..]
Dinsdag vroeg vertrek ik en tot die tijd zit ik aardig vol
Daarna maar iets prikken
voor 12en dusquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:16 schreef petre86 het volgende:
ga ook plat
wil nie weer door tentamen heen slapen
heb de discussie niet helemaal kunnen volgen, zal ff het begin opzoekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alex:
Wat is trouwens jouw mening over voorgaande discussie?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:20 schreef davidov het volgende:
[..]
heb de discussie niet helemaal kunnen volgen, zal ff het begin opzoeken
ow lekker danquote:
Ik heb een keer tijdens een tentamen geslapen.quote:
ALLE hertentamens zijn ook altijd om 8:45u op maandagquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:24 schreef davidov het volgende:
[..]
ow lekker dan
Maar welke idioot zet er dan ook een tentamen op het schema om 8:45?
Half 10 vind ik al vroeg...
Wakker bellen morgen?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
ALLE hertentamens zijn ook altijd om 8:45u op maandag
Ja t was me een gesprekquote:
uhuh, weet ook niet echt wat er over valt te zeggen... discussie is toch al afgelopenquote:
Mijn muis doet ook raarquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:01 schreef davidov het volgende:
mn rechtermuis knop krijgt steeds meer kure
Begint hij weer monologen over jacques brel?quote:
nee, hij wil niet erg samenwerken met mn browserquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:03 schreef davidov het volgende:
[..]
Begint hij weer monologen over jacques brel?
Maxthonquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:18 schreef davidov het volgende:
Welke browser?
zou ik ook niet mee willen werkenquote:
Ik vind t wel fijn..soort Firefox meets IEquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:23 schreef davidov het volgende:
[..]
zou ik ook niet mee willen werken
met ook 2x zoveel bugs/crashes?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind t wel fijn..soort Firefox meets IE
nee, totaal niet. Alleen de laatste week wil ie qua tabs een beetje raar doen.quote:
.quote:Uw zoekbewerking - opkamertrap - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
koekje erbij?quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:48 schreef Cairon het volgende:
over de topic titel
het is vroeg en ik denk dat iedereen wel weet hoe ik over vreemdgaan denk
Hellevuur, eeuwige schande, en aderlaten.
ik had het ergerquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:12 schreef davidov het volgende:
heeeerlijk, uitslapen, dat is lang geleden
frisse neus valt mee, 2.5 uur met 5 man in een keet zitten, is nie zo frisquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:20 schreef davidov het volgende:
ok dat is flink balen.
Maar je moet positief denken, je hebt wel aan een frisse neus gehad![]()
goeie middagquote:
iig niet verslapen dusquote:
Ik zou ongeveer hetzelfde antwoord gevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:48 schreef Cairon het volgende:
over de topic titel
het is vroeg en ik denk dat iedereen wel weet hoe ik over vreemdgaan denk
Hellevuur, eeuwige schande, en aderlaten.
hoelaat moest je ergens zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmmm om 10 uur ging de wekker.. om 1 uur werd ik wakker
hoef nergens te zijnquote:
eerst maar eens eten, en dan zal ik af en toe wel eens hier koekeloerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En die kom je hier verspillen?
kan je die niet buiten parkeren of op een andere prominente plek zoals de trap of zo zodat ze de hint doorkrijgen en zelf gaan afwassenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hoef nergens te zijnzo ff sporten en ergens sollicitatieformulier inleveren..
en er staat een monstervaat, huisgenoten hebben weer eens niks gedaan
![]()
ja dat is iets nieuwsquote:
op wat?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga zodirect abbonementje afsluiten
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
op wat?
zonnebank, sauna, WOW, tijdschrift, adsl, onderhoudsabbo voor je fiets, busabbo, telefoon? welke neem je?
*noteert*quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:07 schreef Sunjammer het volgende:
Zo... ook even een nutteloze bijdrage:
leuk foontje...quote:
Nee, Motorola is lekker.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:55 schreef davidov het volgende:
[..]
leuk foontje...
too bad its a SE
ze zijn niet davidov-proof
Hehe klinkt niet positiefquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, Motorola is lekker.
Ik ben in het bezit van een v3 en het is een echte paupertelefoon.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:01 schreef davidov het volgende:
[..]
Hehe klinkt niet positief
Jammer dat Siemens gaat stoppen met het maken van telefoons...
De enige telefoons die niet in mn handen uit elkaar vallen (of tegen de muur)
heel erg eigelijk wel, maar ik kan niet meer zonderquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Eigenlijk zijn alle telefoons kut.
Alleen door al het stof al willen die dingen het idd al regelmatig begeven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef Burner82 het volgende:
ik heb mijn nokia al ruim een jaar, en doet het nogen das vrij uitzonderlijk, voor een telefoon in de bouw
Alleen een waardeloze accu.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo mooi, zo damn simpel, zo duidelijk, zo ongelofelijk stevig
Kmis hem 2-3 jaar later nog![]()
![]()
Nooit last van gehadquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen een waardeloze accu.
jup, en ik heb ook nog een telefoon, als je die openklapt, heb je een gewoon qwerty toetsenbord.. ik moet hem wel altijd open klappen, want aan de voorkant, doet de helft van de toetsen het nie meerquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen door al het stof al willen die dingen het idd al regelmatig begeven.
voor mij is me foon mijn contact met me vriend overdag, en voor het werk, is het heel handig, omdat ik regelmatig op verschillende projecten ben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Nooit last van gehad
Bedenk me nu dat ik ook eigenlijk ook niet zonder een telefoon kan
Vooral dat het naast mn telefoon ook mn wekker en horloge is scheelt
waar ga je dan foto's van maken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:19 schreef wonderer het volgende:
Ik wil een mobieltje met een goeie camera en een MP3 spelerLijkt me handig om alles bij de hand te hebben.
camera met zoomquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:19 schreef wonderer het volgende:
Ik wil een mobieltje met een goeie camera en een MP3 spelerLijkt me handig om alles bij de hand te hebben.
Oh, ik heb regelmatig de gedachte "shit, ik wou dat ik mijn camera bij me had", dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
waar ga je dan foto's van maken?k ben nooit verder gekomen, dan een kan benzine, en me vriend
die vraag stel ik ook wel vaker, en dan zeggen ze, da ze al alles weten, maar het bellen nog niet geprobeerd hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef Sunjammer het volgende:
Kun je ook bellen met die dingen?
Is meestal m'n standaard-antwoord c.q. vraag als iemand weer zo'n ding gekocht heeft. Kun je mensen leuk mee irriteren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
die vraag stel ik ook wel vaker, en dan zeggen ze, da ze al alles weten, maar het bellen nog niet geprobeerd hebben
Ik bel toch nooit, dus dat maakt niet uitquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef Sunjammer het volgende:
Kun je ook bellen met die dingen?
Iemand zette dat laatst ook ergens op een forumquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Is meestal m'n standaard-antwoord c.q. vraag als iemand weer zo'n ding gekocht heeft. Kun je mensen leuk mee irriteren.
Total humour!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef davidov het volgende:
[..]
Iemand zette dat laatst ook ergens op een forum
"mijn nieuwe telefoon kan smsen, mmsen, wappen, emailen, chatten, foto's maken, filmpjes maken, foto's en filmpjes afspelen, heeft een flitser, een mp3 speler, bluetooth, infrarood, een wekker, agenda, stopwatch, rekenmachine, ruimte voor 1000 nummers en smsjes, een kleurenscherm, een optie voor een extra geheugen kaart, een taperecorder functie, spelletjes....en het schijnt dat je er nog mee kan bellen ook..."
story of my life, so farquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
grom.. moet ik ook nog eens gaan boodschappen doen en koken..
Nauwelijks. Alleen als ik bij mijn vent ben en hij moet werken. Dus over een paar maanden dagelijks. Oh help.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hey W.,
Kook jij ook zo nu en dan?![]()
En wat zou je maken als je een romantisch diner zou hebben?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
zit nog te twijfelen.. boerenkool met worst, vlees/aardappeltjes/groente of shoarma
Ik kan nasi maken en daar blijft het bij (dinges uit een potje tel ik neit meequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nauwelijks. Alleen als ik bij mijn vent ben en hij moet werken. Dus over een paar maanden dagelijks. Oh help.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |