abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:38:07 #1
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34666111
Vervolg op: [HOMO] # 1595 saying goodbye to your childhood

De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?

Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!

25 februari bestaat het homotopic vier jaar, ter ere daarvan: De vijfde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2) . Jij komt natuurlijk op 4 maart ook naar Amsterdam!?

quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

In een relatie mag je wat mij betreft best zeggen dat een ander leuk/knap/lekker is. Daar is niks mis mee. Alleen als je zoiemand boven je eigen relatie gaat kiezen, maak het dan uit en ga met die andere verder en ga niet het eerst 'proberen'.
Exactly my point.
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee, ik pak niet de een na de ander.
Maar als ik iemand echt leuk vind, en hij heeft een vriend, die ik niet ken .... dan mag ik toch best proberen? proberen kan geen kwaad vind ik. Weten wanneer je moet ophouden is dan wel noodzaak.
Dan vind ik je een vals kreng met geen respect voor andermans relatie. Als jij bv wat zou hebben met Paul, en ik probeer Paul te versieren; wat vind jij daar dan van?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:39:40 #2
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34666170
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

Dan vind ik je een vals kreng met geen respect voor andermans relatie. Als jij bv wat zou hebben met Paul, en ik probeer Paul te versieren; wat vind jij daar dan van?
Dan vind ik dan om te lachen

Nee ff serieus. Dan vind ik dat niet erg. Ik ben niet snel jaloers en voel me zeker genoeg in een relatie om te weten dat hij er niet op in zal gaan. Op een of andere manier voelt het ei'k wel als een soort compliment. "Wow, m'n vriendje valt in de smaak. I've got a catch!". Ik word alleen jaloers als m'n vriend me er ooit REDEN toe gegeven heeft.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:40:21 #3
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_34666192
ik dacht altijd dat het gewoon een ongeschreven regel was om niet naar iemand toe te gaan die bezet was/één van je vrienden leuk vindt.. maarja dat is weer die oudbollige opvoeding he
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_34666201
Jongens tis bijna 0:00 uur hoor, wat een discussies om dit tijdstip!
Ik wil slaaaaaaaaapen
Over onderschrift valt niet te twisten
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:40:52 #5
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34666211
Ik heb best respect voor een relatie en als ik merk dat ie zoiets heeft van "Jamaar ik heb een vriendje" dan hou ik afstand. Is ie echter erg hebberig en gretig om vreemd te gaan ... nou, misschien doe ik dan zijn wederhelft wel een gunst bewijzen. Want die relatie stelt dan ook niet echt veel voor, wel?
L'Amour menaçant:
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:41:07 #6
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34666216
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dan vind ik dan om te lachen

Nee ff serieus. Dan vind ik dat niet erg. Ik ben niet snel jaloers en voel me zeker genoeg in een relatie om te weten dat hij er niet op in zal gaan. Op een of andere manier voelt het ei'k wel als een soort compliment. "Wow, m'n vriendje valt in de smaak. I've got a catch!". Ik word alleen jaloers als m'n vriend me er ooit REDEN toe gegeven heeft.
Als iemand met mn vriendje flirt vind ik dat geen probleem.
Als iemand mijn vriendje probeert te versieren wel.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:41:51 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34666247
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik dacht altijd dat het gewoon een ongeschreven regel was om niet naar iemand toe te gaan die bezet was/één van je vrienden leuk vindt.. maarja dat is weer die oudbollige opvoeding he
Kijk, da's weer wat anders he. Ik heb het ook niet over bezette jongens gehad die van bekenden zijn. Daar zou ik nooit iets mee beginnen of mee flirten (buiten dan onschuldig teasen, da's een spel en betekent verder niks voor me).
L'Amour menaçant:
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:42:19 #8
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34666263
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb best respect voor een relatie en als ik merk dat ie zoiets heeft van "Jamaar ik heb een vriendje" dan hou ik afstand. Is ie echter erg hebberig en gretig om vreemd te gaan ... nou, misschien doe ik dan zijn wederhelft wel een gunst bewijzen. Want die relatie stelt dan ook niet echt veel voor, wel?
Wij verschillen best wel van mening.
Ik vind dan alsnog dat je zou moeten wachten tot hij het uit heeft gemaakt.
Anders stook je opzettelijk in een relatie. Of die relatie goed of slecht is doet er niet toe.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:42:40 #9
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_34666275
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Kijk, da's weer wat anders he. Ik heb het ook niet over bezette jongens gehad die van bekenden zijn. Daar zou ik nooit iets mee beginnen of mee flirten (buiten dan onschuldig teasen, da's een spel en betekent verder niks voor me).
goedzo
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:42:54 #10
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_34666284
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ook mee eens.
Als "bezette jongen" heb je gewoon rekening te houden met het feit dat je bezet bent. Je kunt best iemand knap leuk lekker geil vinden, en dat zeggen. Eventueel flriten vind ikzelf niet eens erg. Zolang het maar niet fysiek wordt

Flirten vind ik spelen, harmless. Tot op zekere hoogte dan he. Hijgend om iemands nek hangen vind ik geen flirten meer Da's gewoon ordinair
Ik weet ook wel dat na een tijdje een relatie wat inzakt aangezien je last krijgt van gewenning. Dat nieuwe aandacht dan leuk is weet ik ook. Complimenten zijn hoe dan ook altijd leuk om te krijgen.

Het probleem is echter dat veel vrijgezellen daar op inspelen. Net ff meer aandacht geven dat de eigen relatiepartner en voor je het weet win je langzaam het hard van iemand. Of het dan fysiek wordt ligt dan helemaal aan de persoon in kwesie. Gaat die voor het avonduur of blijft hij of zij trouw bij man of vrouwlief.

Op het moment dat je wat te bieden hebt en je hoeft het niet alleen maar te hebben van een knappe kop, maar je hebt ook nog eens wat inhoud en voldoende middelen om iemand vaak in het zonnetje te zetten dan zou je heel vaak iemands relatie kunnen afpakken.
God created gays so fat chicks could have friends.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:43:16 #11
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_34666293
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
Even iets heeeeeel anders aangezien ik weinig in de huidige discussie in te brengen heb...

Da's Tugger he? Op je avatar
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:43:21 #12
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34666297
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Als iemand met mn vriendje flirt vind ik dat geen probleem.
Als iemand mijn vriendje probeert te versieren wel.
Ik niet. Laat ze't maar proberen.
Zegt iets over je eigen onzekerheid over jezelf en de relatie als je daar kwaad om zou worden.
Sowieso, als je vriend versiert zou worden... dna moet je kwaad op HEM worden en niet op de versierder.

Waarom worden mensen altijd kwaad op de ANDERE vent?
Is bij jerry ook al.. slaan ze heel dat wijf aan gort, maar de vent die versierd werd en de relatie heeft nota bene, die's dan vrij af?
L'Amour menaçant:
pi_34666315
Doeeeeeeeeeeeg
Over onderschrift valt niet te twisten
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:44:02 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34666322
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef wonderer het volgende:

Da's Tugger he? Op je avatar
Da's Storm, van X-men
L'Amour menaçant:
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:44:33 #15
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34666334
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zegt iets over je eigen onzekerheid over jezelf en de relatie als je daar kwaad om zou worden.
Sowieso, als je vriend versiert zou worden... dna moet je kwaad op HEM worden en niet op de versierder.

Is bij jerry ook al.. slaan ze heel dat wijf aan gort, maar de vent die versierd werd en de relatie heeft nota bene, die's dan vrij af?
Als je goed leest, geef ik dan beiden de schuld.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:44:40 #16
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34666338
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In dat geval krijgen ze beide hun deel.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:45:20 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34666359
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat na een tijdje een relatie wat inzakt aangezien je last krijgt van gewenning. Dat nieuwe aandacht dan leuk is weet ik ook. Complimenten zijn hoe dan ook altijd leuk om te krijgen.

Het probleem is echter dat veel vrijgezellen daar op inspelen. Net ff meer aandacht geven dat de eigen relatiepartner en voor je het weet win je langzaam het hard van iemand. Of het dan fysiek wordt ligt dan helemaal aan de persoon in kwesie. Gaat die voor het avonduur of blijft hij of zij trouw bij man of vrouwlief.

Op het moment dat je wat te bieden hebt en je hoeft het niet alleen maar te hebben van een knappe kop, maar je hebt ook nog eens wat inhoud en voldoende middelen om iemand vaak in het zonnetje te zetten dan zou je heel vaak iemands relatie kunnen afpakken.
De verleiding voor een spannend avontuur zal er altijd en overal blijvn. Tis aan jezelf of je sterk genoeg in je schoenen staat om het te kunnen weerstaan.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:46:22 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34666398
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

In dat geval krijgen ze beide hun deel.
Ok, beide een deel... maar ik zou nog altijd de vriend harder aanpakken dan de ander. De vriend is degene met de verlichtingen en de relatie, de ander is free to try. Can't blame him for trying. Tenzij het moedwillig en met opzet gestook is in een goede relatie. Maar ik vind flirten met iemand die bezet is daar niet onder vallen
L'Amour menaçant:
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:47:08 #19
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_34666423
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Da's Storm, van X-men
Nou. Lijkt op Tugger
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:47:22 #20
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34666431
Ang3l:
Ik zeg al een paar keer dat ik onderscheid maak tussen flirten en versieren..volgens mij jij niet?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:47:48 #21
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34666448
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef Just-Dennis het volgende:
Doeeeeeeeeeeeg
Sweet Dreams Just-Dennis
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:48:23 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34666465
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l:
Ik zeg al een paar keer dat ik onderscheid maak tussen flirten en versieren..volgens mij jij niet?
Zeg zeg, reageer je niet-gevierde verjaardag even op een ander af.

Ik gebruik flirten en versieren door elkaar misschien maar ik bedoel steeds versieren.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:48:30 #23
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34666468
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De verleiding voor een spannend avontuur zal er altijd en overal blijvn. Tis aan jezelf of je sterk genoeg in je schoenen staat om het te kunnen weerstaan.
Maar er zijn ook een hoop vrijgezellen die zich niet wagen aan een getrouwde vent en die methode achterwege laten. Ik vind het namelijk een geval van uitlokking.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:48:39 #24
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34666481
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:47 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou. Lijkt op Tugger
Ik ken tugger niet maar dit is Halle Berry

L'Amour menaçant:
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:49:04 #25
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34666490

Een kleine illustratie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')