Hallo allemaal, ben net terug van vivi en Dean.
Ik keek in de wagen (hij had geslapen) en Boem meteen een hele grote grijns!! Ik was zo ontroerd....écht hij herkende me....ik bedoel hij is ámper 3 maanden en dan her -ként zo'n knulletje opeens....
We hebben lekker gewandeld en later naar huis heb ik een "heel gesprek met hem gehad",,,(terwijl ik hem verschoonde...
Hij deed zijn kleine mondje in alle standen, als er maar geluid uitkwam...en als ik terug praatte gaf hij weer "antwoord"
en die lieve giechel af en toe....heel diep in zijn keeltje zo van heb z"on lol!!!!!
Later met eten zat hij in zijn wipstoeltje (mijnheer wil overal bij betrokken zijn)..
![]()
.maar hij lonkte steeds om aandacht.
Heb hem toen op schoot genomen, mijnheer wilde aan tafel mee discussieren....geweldig.....
Ik denk ook dat hij een avondmens is, want is het normaal dat een kind van 3 maanden vanaf 18u tot 22.30 zijn ogen wijd open heeft om maar niets te hoeven missen??
Zo ik ben thuis en ga eens even al mijn "geschoten" foto's op mail zetten. Als ik een leuke heb komt ie gegarandeerd op FOK.
En over mijn schort en mijn grijze haar gesproken.....
die schort heb ik altijd om als ik ga shoppen en dat grijze haar, ach ik dacht doe ff een pruikje op voor de foto...
(nee hoor)
slaap lekker allemaal....opoe gaat rusten...