Wij zien hier ook soms ineens een enorme gelijkenis met familieleden. Bijzonder hè?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
en ze lijkt zo vreselijk veel op mijn zoonlief
En ze spreekt al 5 buitenlandse talen en weet alles al over de stelling van Pythagoras en lees Goethe en Nietsche.quote:
Hoeveel kamelen bied je ervoor?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:24 schreef poemojn het volgende:
Klinkt als een leuke gesprekspartner voor mijn dochter.
Wat een poepie!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Mét toestemming en trots geplaatst![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
heu, het lijkt me bijzonderder als er een enorme gelijkenis met de buurman blijkt te zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:21 schreef Leah het volgende:
Wij zien hier ook soms ineens een enorme gelijkenis met familieleden. Bijzonder hè?
Oma niet ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:28 schreef bixister het volgende:
gefeliciteerd, opa!
heu, het lijkt me bijzonderder als er een enorme gelijkenis met de buurman blijkt te zijn.
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Het was als ludiek topic bedoeld. Maar mijn dag is goed als ik zo'n koppie zie![]()
Thanx.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:20 schreef Lois het volgende:
Golfer wat heb jij een prachtige kleindochter! Wauw!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanx.
We kregen net vanavond weer wat foto \'s van vandaag doorgestuurd.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ogen.![]()
Het is inderdaad een lieffie!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:43 schreef cuall het volgende:
Oh, wat een plaatje
![]()
Mensen wat zullen jullie trots zijn, ze is echt een beauty![]()
Het gaat zo met onze Wiskequote:
Smelt weer bij het aanzien van mijn kleindochter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Het gaat zo met onze Wiske:
[afbeelding]
Ze rolt om, ze zegt Mammaaaaaa, herkent haar mama, ze doet het goed
Het pakje is gemaakt door haar zusje
Wow Golfer en Bluezz, wat een mooie kleindochter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het gaat zo met onze Wiske:
[afbeelding]
Ze rolt om, ze zegt Mammaaaaaa, herkent haar mama, ze doet het goed
Het pakje is gemaakt door haar zusje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |