graag gedaan... Wat een leuke foto's trouwensquote:Op donderdag 20 september 2007 01:07 schreef ayla1 het volgende:
Ow verhip het is ook zo, imageshake doet het hier niet.
Dank je wel Buzzer.
Kan je dit oude topic laten mergen metquote:Op donderdag 20 september 2007 01:08 schreef buzzer het volgende:
graag gedaan... Wat een leuke foto's trouwens
Nee hoor, dat weten we al een paar weekjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Bluezz, hoorde jullie vandaag dat je schoondochter 9 weken zwanger is ..dus jou zoon vader word.
Goed hequote:Op donderdag 28 mei 2009 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaaa, uit de kast, met een prachtige echo!
Ja, heel bijzonder!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:42 schreef Verida het volgende:
allereerst gefeliciteerd, oma worden is iets geweldigs. En wat betreft dat herkennen,dat had ik ook, het voelde gelijk als een heel bekend "mensje"toen ik haar voor de eerste keer mocht vasthouden
Ja, iedereen om me heen noemt me zo, dus het zal wel wennen uiteindelijk. Ik ben vooral erg gelukkig dat het allemaal goed verlopen is voor moeder en kind en het een gezonde jongen isquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe bevalt het oma zijn Bluezz? volgens mij zit je lekker in je nopjes als oma zijnde..en begrijpelijk hoor
Dat is zeker belangrijkste dat het goed verlopen is voor moeder en kindje en dat het een gezonde jongetje is .quote:Ja, iedereen om me heen noemt me zo, dus het zal wel wennen uiteindelijk. Ik ben vooral erg gelukkig dat het allemaal goed verlopen is voor moeder en kind en het een gezonde jongen is![]()
Oooh wat lief!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag weer even het kleinkind bezocht:
[ afbeelding ]
* lady-wrb heeft ook even teruggelezen: die fotoquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:30 schreef Vivi het volgende:
God, even slikken hoor. Kom ik onverwacht die posts van mijn moedertje tegen. Ik mis haar.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:30 schreef Vivi het volgende:
Gefeliciteerd Bluezz en Golfer.
God, even slikken hoor. Kom ik onverwacht die posts van mijn moedertje tegen. Ik mis haar.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:25 schreef livelink het volgende:
Wat een schatje![]()
En wat een leuke foto van jullie als opa en oma. Het plaatje past voor mij nog niet helemaal, moet ik zeggen, jullie zien er nog helemaal niet opa- en oma=achtig uit, maar jullie stralen het wel uit.
Wat een dierbare foto inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
* lady-wrb heeft ook even teruggelezen: die foto
Wat is Jess een lieffie toch. Leuke foto.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Hoppa nog maar eentje om het af te leren, zonder mutsje en met een vet stoer pakje![]()
hopelijk in de toekomst wel een paar foto's als hij wakker is
[ afbeelding ]
Mja, daar dacht ik ook nog aan vandaag toen ik die stukjes hier weer had gelezen, die ik al vergeten was. Mijn moeder was altijd zo vrolijk en positief maar in de laatste maanden zag ik haar soms in gedachten verzonken kijken naar Dean. En dan keek ze ze zo verdrietig. Ik denk dat ze op die momenten precies dacht wat jij nu zegt. Dat ze wist dat ze hem niet groot zou zien worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik sluit me bij jullie aan, het voelt nu al zo herkenbaar, dat knuffelen van je kleinzoon en het doet gewoon pijn als ik eraan denk dat ik hem niet zou kunnen zien opgroeienVivi
Ja, dat is heel herkenbaar. Pas waren de zussen van mijn vader op kraamvisite en dat was voor mij om die reden heel ontroerend. Ik zag ze mijn zoon vastpakken, gekke bekken naar hem trekken en rare geluidjes maken, net als mijn vader had gedaan. Ik heb er flink foto's van gemaakt en op dat moment wist ik niet goed waarom. Nu weet ik dat wel: ik zal nooit foto's van mijn vader met zijn kleinzoon hebben, dit kwam het dichtstbij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:49 schreef Vivi het volgende:
Heb jij dat ook, dat je soms " door de ogen van.." naar je kind kijkt en omdat je die persoon zo goed kende bijna letterlijk weet wat ze (of hij, in jouw geval) op dat moment gezegd of gedaan zou hebben?![]()
. Het is zo oneerlijk.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Genoeg verdriet, want dit is inderdaad een topic voor trotse opa's en oma's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |