Ben je nu al oma bluezzquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Mét toestemming en trots geplaatst![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Mét toestemming en trots geplaatst![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn moeder ( en dus oma van mijn dochter ) zit ook op FOK! ( Heel soms maar en ze heeft nu 4 posts in twee jaar ofzo )quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:08 schreef Vivi het volgende:
Ik denk dat je idd weinig collega-oma's gaat treffen, maar goed, je kan het proberen
Ja maar da`s toch heul geen oma?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:42 schreef Vivi het volgende:
Dahaaag ma, denk je wel even na voordat je in je enthousiasme mijn hele hebben en houwen op het forum gooit?
En niet rellen met milagro he![]()
Trotse oma
[afbeelding]
Dank je Nikky, en jij ben toch altijd lief?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Mijn moeder ( en dus oma van mijn dochter ) zit ook op FOK! ( Heel soms maar en ze heeft nu 4 posts in twee jaar ofzo )
En het is nou niet bepaald dat ik mij altijd netjes gedraag![]()
En ik heb bij deze bepaalde postings verwijderd. ( Staat hij ook niet meer in je AT Skippy)
Updatequote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat gaat dat hard, bijna 1 jaar oud![]()
Lieve BE. wat is een merge verzoekje?quote:Op zondag 22 april 2007 07:51 schreef Brighteyes het volgende:
Lief topic!
Ik heb even een merge-verzoekje gedaan met het oma en opa topic. Zoveel van 'jullie' (opa's en oma's dus) zijn er niet dus gesplitst wordt het helemaal zo'n karig topic.
ok, dan heb ik weer iets geleerd!!! thanx BE!!!!quote:Op zondag 22 april 2007 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh sorry, dat dit topic samen gevoegd wordt met het al bestaande topic. Dan gaan er geen posts verloren verder. Als het goed is merk je er niks van. Alleen de titel verandert.
een kloon? Ja ik weet wel wat dat is, maar je bedoelt iemand die eerder met een andere naam op Fok is geweest en nu Oma Feesthoed "heet"....quote:Op zondag 22 april 2007 11:46 schreef Vivi het volgende:
Ehm, moeders, ik heb een donkerbruin vermoeden dat Oma Feesthoed een kloon is![]()
oh stom van me, had natuurlijk ff haar profiel moeten lezen...quote:Op zondag 22 april 2007 11:51 schreef zagreb het volgende:
[..]
een kloon? Ja ik weet wel wat dat is, maar je bedoelt iemand die eerder met een andere naam op Fok is geweest en nu Oma Feesthoed "heet"....![]()
eh eh feesthoed bedoel ik....quote:Op zondag 22 april 2007 12:27 schreef zagreb het volgende:
[..]
oh stom van me, had natuurlijk ff haar profiel moeten lezen...![]()
toch wel grappig die oude muts....![]()
Ja ik ookquote:
Ohh, Golfer wat een prachtige, leuke kleindochtertje hebben julliequote:Op maandag 30 april 2007 23:17 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag, met Konninginedag in ons dorp, mijn kleindochter weer eens kunnen aanschouwen:
[afbeelding]
Ze vond de mayonaise van het patatje erg lekker.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ja, ze is schattig.quote:Op maandag 30 april 2007 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ohh, Golfer wat een prachtige, leuke kleindochtertje hebben jullie![]()
![]()
Wat lief![]()
graag gedaan... Wat een leuke foto's trouwensquote:Op donderdag 20 september 2007 01:07 schreef ayla1 het volgende:
Ow verhip het is ook zo, imageshake doet het hier niet.
Dank je wel Buzzer.
Kan je dit oude topic laten mergen metquote:Op donderdag 20 september 2007 01:08 schreef buzzer het volgende:
graag gedaan... Wat een leuke foto's trouwens
Nee hoor, dat weten we al een paar weekjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Bluezz, hoorde jullie vandaag dat je schoondochter 9 weken zwanger is ..dus jou zoon vader word.
Goed hequote:Op donderdag 28 mei 2009 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaaa, uit de kast, met een prachtige echo!
Ja, heel bijzonder!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:42 schreef Verida het volgende:
allereerst gefeliciteerd, oma worden is iets geweldigs. En wat betreft dat herkennen,dat had ik ook, het voelde gelijk als een heel bekend "mensje"toen ik haar voor de eerste keer mocht vasthouden
Ja, iedereen om me heen noemt me zo, dus het zal wel wennen uiteindelijk. Ik ben vooral erg gelukkig dat het allemaal goed verlopen is voor moeder en kind en het een gezonde jongen isquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe bevalt het oma zijn Bluezz? volgens mij zit je lekker in je nopjes als oma zijnde..en begrijpelijk hoor
Dat is zeker belangrijkste dat het goed verlopen is voor moeder en kindje en dat het een gezonde jongetje is .quote:Ja, iedereen om me heen noemt me zo, dus het zal wel wennen uiteindelijk. Ik ben vooral erg gelukkig dat het allemaal goed verlopen is voor moeder en kind en het een gezonde jongen is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |