wij kregen het ook nog bij aardrijkskundequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:13 schreef fallrite het volgende:
Ohja, ANW, het vak waarbij we voor de zoveelste keer het broeikaseffect kregen... hadden we nog niet gehad bij biologie, natuurkunde, scheikunde en weet ik veel wat voor vakken nog meer
Dat wou ik dus zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef MisterTata het volgende:
Kijkt met veel plezier terug op CKV, terwijl het toen zo hard zoog![]()
Wacht maar tot je op je vervolgopleiding zit dan verlang je weer terug naar die geweldige tijd![]()
Niet te snel dingen verwachten van de regering hoor...quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:42 schreef gias het volgende:
ligt wel beetje aan je vervolgopleiding
ik doe dus echt helemaal niks met CKV, waste of time.
ik vind ook dat ze ANW voor mensen met exacte vakken eruit moeten knikkeren. maar helaas hebben ze in die paar jaar dat ik er weg ben nog steeds niks geleerd.
zo waarquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef MisterTata het volgende:
Kijkt met veel plezier terug op CKV, terwijl het toen zo hard zoog![]()
Wacht maar tot je op je vervolgopleiding zit dan verlang je weer terug naar die geweldige tijd![]()
Algemene (natuur)wetenschappelijke kennis ofzo. Voor mensen die nooit een kijk-abbo hebben gehad en nooit de krant lezen, en nooit klokhuis keken enzo dus.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:59 schreef Dirktator het volgende:
Ik zou inderdaad graag willen weten wat de toegevoegde waarde is voor een vak als ANW. Anyone?
Truequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Samen met CKV het meest nutteloze vak in de 2e fase
paar lessen terug gingen we met CKV een bouwplaat in elkaar plakken met pritstiftquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:58 schreef Roolio het volgende:
ANW en CKV zijn inderdaad wel heel zielige vormen van bezigheidstherapie.
Dan is het dus propaganda voor milieuterrorisme, aangezien het broeikaseffect als geheel nog nooit is bewezen. Het is slechts een theorie van langharige hippies om de autorijdende mensch op dequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:13 schreef fallrite het volgende:
Ohja, ANW, het vak waarbij we voor de zoveelste keer het broeikaseffect kregen... hadden we nog niet gehad bij biologie, natuurkunde, scheikunde en weet ik veel wat voor vakken nog meer
Klopt en in mijn geval was leren niet nodig. Toch met een 7 afgerond.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:55 schreef Skv het volgende:
Gast, ANW is wel het makkelijkste vak ooit.
Mooi verwoordquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dan is het dus propaganda voor milieuterrorisme, aangezien het broeikaseffect als geheel nog nooit is bewezen. Het is slechts een theorie van langharige hippies om de autorijdende mensch op defiets
te krijgen.
Het is propaganda voor onbewezen uitingen van voornamelijk (groen)linkse politici.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:55 schreef Skv het volgende:
Basiskennis.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:59 schreef Dirktator het volgende:
Ik zou inderdaad graag willen weten wat de toegevoegde waarde is voor een vak als ANW. Anyone?
Zelfde hier. Nooit ene reet gedaan. We moesten wel een presentatie houdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:57 schreef Revelation het volgende:
[..]
Klopt en in mijn geval was leren niet nodig. Toch met een 7 afgerond.
En waar heb je dat idee gekregen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Basiskennis.
Zeker wel nuttig maar niet voor mensen met een Natuur-profiel inderdaad.
Maar aangezien de Maatschappij-profielen toch al zo weinig uren hebben vind ik het geen slecht idee als ze dat er gewoon in het pakket houden.
Idd, 1 keer doorlezen = 8,2quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:55 schreef Skv het volgende:
CKV is leuk, heb 3 CKV'squote:
En jij wil later gesubsidieerd knutselen en vingerverven?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
CKV is leuk, heb 3 CKV's
CKV1: onzin over vanalles, bouwstijlen enzo
CKV2: Kunstgeschiedenis
CKV3: Muziek
![]()
TS heeft wel gelijk over ANW...saai en stom![]()
Nee, die hoe-naai-ik-een-rokje studie van je is wel ergens goed voor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:53 schreef Eland het volgende:
Ik vond het een aardig acceptabel vak. Ik deed zelf Cultuur en Maatschappij met Frans en Duits, dus aan natuurkundige en biologische kennis ontbrak het bij mij een beetje. Met ANW kreeg ik tenminste nog een klein beetje wat van dat spul mee, maar gelukkig niet teveel, want dat is nergens goed voor
Nee, ik wil gewoon geen of zo weinig mogelijk exacte vakken, daarom C&Mquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:29 schreef Skv het volgende:
[..]
En jij wil later gesubsidieerd knutselen en vingerverven? :')
Die hebben wij ook :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef Drifter__ het volgende:
Solar :\')
Waar leer je dat dan? Niet bij natuurkunde, niet bij scheikunde, niet bij biologie... Dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:10 schreef Game_Error het volgende:
Wat is dat ANW een goedkoop saai kutvak zegik moet nu voor morgen 100 pagina's leren aan hoofdstukken over de aarde en sterren, wat heeft zon vak voor een nut ik doe NT met bio erbij? dan leer ik dat vanzelf toch wel? ik vind dit vak iig de grootste tijdverspilling
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |