Ja HALLO! Tis alweer bijna maart hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:00 schreef Xilantof het volgende:
Thnx allemaal!
Ik denk nog steeds na over onderwerpen.
En d'r zijn hier ook mensen die in het hoge noorden wonen. Waar dus geen carnaval gevierd wordtquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
Carnaval?
ow wacht dat is eind februari....dan blijft het topic tot de laatste dag leeg
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:17 schreef Offy het volgende:
Nou, volgens mij was er nog iemand op zoek naar een leuk thema
daar ben ik 1 week in het jaar jalours opquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
En d'r zijn hier ook mensen die in het hoge noorden wonen. Waar dus geen carnaval gevierd wordt
Ik ga een heel eind met je mee dit keerquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind die foto van Xila best leuk, maar echt niet speciaal of zo.
ik wist wel dat we allebei watermannen waren... maar 0102.. feli ron...quote:
Nou, ik vond er wel eentje uitspringen, maar dat was dus niet de winnaar (not even close).quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ga een heel eind met je mee dit keer. Er zaten heel veel foto's bij in de categorie 'technisch dik in orde' en/of 'best leuke foto', maar ik vond er niet 1 echt uitspringen. Normaal heb ik dat wel, weet ik na 1 keer door het overzicht scrollen wel wat mn nr 1 wordt. Nu had ik een stuk acht min of meer gelijkwaardige foto's
"magie"quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:21 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb 1 onderwerp..
eens zien waar ik de laatste vandaan tover..
mijne zijn verstuurd!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:28 schreef Schanulleke het volgende:
Pfff, zijn de onderwerpen nu nog niet bekend?
Ja hé, nou ook vertellen welke. Ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, ik vond er wel eentje uitspringen, maar dat was dus niet de winnaar (not even close).
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef dubbellu het volgende:
Ik zal er wel weer eens overheen gelezen hebben maar wanneer mogen we weer stemmen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |