quote:
Een poster had een geldig verhaal. Night_Angel (een heel aardige jongedame trouwens, ik sprak haar eerder vanavond over MSN) heeft haar verhaal al eerder uitgelegd. De overige users met maar één post zijn niet meegerekend.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:54 schreef Mauro het volgende:
Hoe is het nou geëindigd met die enkelposters?
Een aantal hebben netjes gemaild en dingen uitgelegd; hun punten zijn meegeteld. Een aantal andere hebben niet gemaild; hun punten zijn buiten beschouwing gelaten. Er is niemand gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:54 schreef Mauro het volgende:
Hoe is het nou geëindigd met die enkelposters?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:58 schreef RonaldV het volgende:
Een poster had een geldig verhaal. Night_Angel (een heel aardige jongedame trouwens, ik sprak haar eerder vanavond over MSN) heeft haar verhaal al eerder uitgelegd. De overige users met maar één post zijn niet meegerekend.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:58 schreef Subhuman het volgende:
Een aantal hebben netjes gemaild en dingen uitgelegd; hun punten zijn meegeteld. Een aantal andere hebben niet gemaild; hun punten zijn buiten beschouwing gelaten. Er is niemand gediskwalificeerd.
De 3 winnaars sturen ieder 2 onderwerpen in en daar mogen wij dan weer uit kiezen. 'Nachtfoto's' is nog niet geweest trouwens, (lijkt me wel erg lastig om iets orginelers te verzinnen dan een statiefje richting de autosnelweg met een seconde of anderhalfquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef oYo het volgende:
En wat wordt het thema voor februari?
Word er in overleg gekozen of hoe werkt dat?
Nachtfotografie is wel 1 van mijn favorietenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef Offy het volgende:
'Nachtfoto's' is nog niet geweest trouwens, (lijkt me wel erg lastig om iets orginelers te verzinnen dan een statiefje richting de autosnelweg met een seconde of anderhalf) misschien dat je iemand er mee op een idee brengt
Vind je?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd Xilantof, DEMUTS en Dubbellu! Zeer terechte winnaars imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |