groetjes aan Tanja enquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:01 schreef BBMenno het volgende:
Maar goed ik ga even de hond uitlaten van tanja en dan kan zij joss in bed leggen....en dan gaan wij ook lekker slapen. weltrusten allemaal en tot snel!!
groetjes menno en tanja!!!
nou crazy ik kan wel wat beters bedenkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:09 schreef crazymamma het volgende:
Gaan we koffiedrinken bij Viool...........
Ja, dan kunnen we doordrinken en snel weer oprotten...........quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:11 schreef katja31 het volgende:
[..]
nou crazy ik kan wel wat beters bedenken![]()
koffie bij riool doe ik niet krijg je ijsklontjes in de koffie
![]()
En restjes te eten niet te vergeten, ach alles voor het goede doel tochquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:11 schreef katja31 het volgende:
[..]
nou crazy ik kan wel wat beters bedenken![]()
koffie bij riool doe ik niet krijg je ijsklontjes in de koffie
![]()
Had hij het wel over, maar of dat ook gebeurd is weet ik niet............quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:14 schreef schatje het volgende:
Hij zou zich toch inschrijven voor ER?
ik heb zo al gestort daar heb ik die rotkop niet voor nodig op tv die jaagt klanten weg met haar diva gedrag doet me aan iemand denken meiden jullie weten wel wie he hahahahhahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:13 schreef kidami het volgende:
[..]
En restjes te eten niet te vergeten, ach alles voor het goede doel toch
Breek me de bek niet open , als ik begin stop ik niet meer!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef crazymamma het volgende:
Zie hier geen Cees hoor, alles veilig............
Je kunt hier zelfs Rob afzeiken heb ik gemerkt.
Ja iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Dit leest beter dan op msn menno/tanja, met die vreselijke onleesbare smilies
Wat is er 18+ aan dan ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:30 schreef crazymamma het volgende:
Het is hier net MSN voor 18+ vanavond. Wij hebben zo een topic vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |