Hij noemt me lieve schatquote:
ik denk dus om die melk met chocholade melk gemengd door viooltje, als ik het goed gezien heb op de streams.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef Kaat38 het volgende:
Nu wil ik wel van Menno weten waarom hij zo keek op die eerste foto!!! hahahaha!
heel scherp bong4002 ik zag die reacties morgen alweer op mijn site!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik Tanja (die moeder is) dus dat ze allebei gaan slapen?
Neeeeeeeeeeee zat ijsblokjes in LOLquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef elsie het volgende:
[..]
ik denk dus om die melk met chocholade melk gemengd door viooltje, als ik het goed gezien heb op de streams.
Ik begreep van Ingrid al dat de lunch niet veel voorstelde, dus dat zal het wel geweest zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef elsie het volgende:
[..]
ik denk dus om die melk met chocholade melk gemengd door viooltje, als ik het goed gezien heb op de streams.
Volgens mij begrijp jij het niet helemaalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef TanjaFan het volgende:
Ik begrijp. als je op visite bent, dat je niet op FOK! gaat zitten.
oke Kaat, heb nu door wie je bentquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef Kaat38 het volgende:
valt erg mee katja, of je moet een bingoavond bedoelen met gillende mensen en wat volkszangers?![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef BBMenno het volgende:
[..]
heel scherp bong4002 ik zag die reacties morgen alweer op mijn site!!!![]()
hahaha, ja heerlijk, er zal gerust weer het een en ander opstaan, volgens mij halen jullie ook de nodige reactie's eraf gezien dat ik af en toe een datum zie zonder bericht, gelijk heb je!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef BBMenno het volgende:
[..]
heel scherp bong4002 ik zag die reacties morgen alweer op mijn site!!!![]()
Nou niet dat ze er melk bij heeft gedaan, maar ze had er ijsklonten ingedaan...nog veel smeriger....ik had er nog nooit van gehoord en ik kan het ook niemand aanraden. Goed idee hoor Viola....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef Kaat38 het volgende:
Nu wil ik wel van Menno weten waarom hij zo keek op die eerste foto!!! hahahaha!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee zat ijsblokjes in LOL
Dat mens spoort niet...............quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:57 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Nou niet dat ze er melk bij heeft gedaan, maar ze had er ijsklonten ingedaan...nog veel smeriger....ik had er nog nooit van gehoord en ik kan het ook niemand aanraden. Goed idee hoor Viola....![]()
jawel hoor katja....ik vergeet mij grootste fan echt niet hoor!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef katja31 het volgende:
ja crazy jou heeft hij onthouden mij niet meer hahahha
Ja onze blauwe walrus heeft allemal van die goeie ideeen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:57 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Nou niet dat ze er melk bij heeft gedaan, maar ze had er ijsklonten ingedaan...nog veel smeriger....ik had er nog nooit van gehoord en ik kan het ook niemand aanraden. Goed idee hoor Viola....![]()
Wat mij betreft heel makkelijk: Kaat is overal Kaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:59 schreef Djovah het volgende:
[..]
Word gek van al die forums, hihi Verwarrend???? nee hoor!!!
Kan je vaak het beste doen ja, Mijn naam bestond al, vandaar die andere dan maar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heel makkelijk: Kaat is overal Kaat![]()
en katja is gewoon katja hallo kaatquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heel makkelijk: Kaat is overal Kaat![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Och eendje![]()
* geeft PC eend een troost-hug
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:01 schreef BBMenno het volgende:
Maar goed ik ga even de hond uitlaten van tanja en dan kan zij joss in bed leggen....en dan gaan wij ook lekker slapen. weltrusten allemaal en tot snel!!
groetjes menno en tanja!!!
nou nou ik moet weer alles missen godsamme het is ook altijd het zelfde liedjequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:01 schreef BBMenno het volgende:
Maar goed ik ga even de hond uitlaten van tanja en dan kan zij joss in bed leggen....en dan gaan wij ook lekker slapen. weltrusten allemaal en tot snel!!
Was gezellig Mennoquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:01 schreef BBMenno het volgende:
Hai Katja!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:02 schreef katja31 het volgende:
[..]
en katja is gewoon katja hallo kaat
ik ben ook een trouwe fan/ bezoeker van je site hoor Mennoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:59 schreef BBMenno het volgende:
[..]
jawel hoor katja....ik vergeet mij grootste fan echt niet hoor!!!
Ja ik heb m'n regenjas aan en m'n zonnebril opquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:02 schreef crazymamma het volgende:
Kat, Conny is incognito (kidami).
Sorry Con......
........
Oepsss, ik ben dus nu zelf op heterdaad betrapt zonder zonnebril, pfff...hahaha, nou bij deze excuses en bril gaat op!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:04 schreef kidami het volgende:
[..]
Ja ik heb m'n regenjas aan en m'n zonnebril op
Strak plan ma!!!! Doen we!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:06 schreef crazymamma het volgende:
We kunnen ons wel de Blues Sisters noemen............(met die brillen)
nou dat hoop ik dan tochquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:06 schreef Kaat38 het volgende:
Hahaha, een overval bij Menno! Zal ie blij mee zijn!
Trusteh.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:01 schreef BBMenno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |