ja verdomd, dat is zij! nooit bij stil gestaan...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:22 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb haar vorig jaar in de telefilm 'Staatsgevaarlijk' gezien:
Ik vond het overigens geen bijster goede film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door NAF_NAF op 11-02-2006 13:03:55 ]Ik ben een meisje!
http://omroep.vara.nl/shop_detail.jsp?maintopic=421&subtopic=19586&detail=281622quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, dat is op dvd te krijgen.
Via de vara site geloof ik dat je daar kunt kopen ?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:51 schreef NAF_NAF het volgende:
Woohoo !
Vanavond weten we (hopelijk) zó veel meer!!
OMG OMG ik zag net op NL3 reclame van Vuurzee en toen:Een flashback hoeft niet per se echt te zijn. Je ziet toch ook regelmatig beelden waarin Sander Yasmine onder water drukt? Dat is gewoon fantasie in beeld gebracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof nog steeds dat Yasmine helemaal niet dood is.
Damn, ja, ik herken 'r.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja verdomd, dat is zij! nooit bij stil gestaan...
was inderdaad geen denderende film...
Ik denk ook dat Sander het echt gedaan heeft ...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:49 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Een flashback hoeft niet per se echt te zijn. Je ziet toch ook regelmatig beelden waarin Sander Yasmine onder water drukt? Dat is gewoon fantasie in beeld gebracht.
Ik geloof nog steeds dat Yasmine helemaal niet dood is.
Volgens mij ook hoor, heeft Sander Yasmine vermoord.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Sander het echt gedaan heeft ...
Rinus?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef bonzai-bart het volgende:
Wat mij vorige week opviel:
- Er werd niet gezegd dat het DNA van Peer was, het was van een man uit de eerste lijn van Sander, misschien is de moeder van Sander (naam ff kwijt) al wel een keer eerder vreemd gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |