Oké dankje. Ze ziet er wel jonger uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:42 schreef booo het volgende:
Sylvia Hoeks is volgens mij 21-22 jaar en Emiel Sandtke heb ik eigenlijk geen idee van. Ook zoiets denk ik, Tim Zweije is ook 22.
Niet dat ik weet. En op IMDB staat ook niets bijzonders.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:39 schreef Genverbrander het volgende:
Die Sander is niet al bekend van andere series of theaterstukken, of wel?
HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:08 schreef babette21 het volgende:
Emiel zoek (zocht?) woonruimte!
onderste advertentie, incl. telefoonnummer
Ze kleedt en gedraagt zich jonger.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oké dankje. Ze ziet er wel jonger uit.
Bedoelje de actrice die de rol van Sonja speelt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:38 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ze kleedt en gedraagt zich jonger.
Ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoelje de actrice die de rol van Sonja speelt?
Wat ziet zij jong uit voor haar leeftijd als ze volgens jou 22 jr is !!quote:
Anders opnemen ! Of kan je dat niet ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:01 schreef Scheepschroef het volgende:
Hmmmmz, zit ik morgenavond vanaf 8 uur in een voetbalstadion bedenk ik me nu![]()
(Belangenverstrengeling!)
Ik heb haar vorig jaar in de telefilm 'Staatsgevaarlijk' gezien:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef FireSea het volgende:
Als ik op Google afbeeldingen "sylvia hoeks" intoets, blijken er helemaal geen foto's van haar op internet te staan... Is Vuurzee ook haar debuut ofzo?
Zat even op Google te zoeken, uit 'Burgers/reizigers':quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:39 schreef booo het volgende:
Van Emiel Sandtke is het wel z'n eerste grote rol.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik heb haar vorig jaar in de telefilm 'Staatsgevaarlijk' gezien:
[afbeelding]
en zie hier het affiche.
Een trailer kun je vinden op: http://www.omroep.nl/portal/telefilm/.
Ik vond het overigens geen bijster goede film
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:24 schreef NAF_NAF het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:49 schreef Stephanie_l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:10 schreef MrBean het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat snel hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:18 schreef Maravilla het volgende:
Vanavond de een na laatste aflevering![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gaat snel hoorIk probeer wel te kijken
Superserie is het
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |