Die gedachte kwam dus echt pas nu bij me op, terwijl ik de titel al wekenland raar vond.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef ImPrEzA het volgende:
Vette aflevering, wat snel ineensMaar de verdachtmakingen van Peer in deel 4 van dit topic klopten dus wel, vooralsnog. Then again: je zal zien dat Peer het helemaal niet heeft gedaan
Of zou het toch afgezaagd zijn en hij dus WEL de dader?
We moeten immers nog 2 afleveringen
[..]
dat was al een tijdje aannemelijk.. de titel Vuurzee he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast de cast zijn er ook figuranten die vaker terugkomen. Dit om de kosten te drukken. Focus hier niet te veel opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:12 schreef FireSea het volgende:
Ja, wat Deniz betreft: na deze aflevering komt opnieuw de vraag op: wat wist Deniz wat niemand wist?
Verder nog iets heel belangrijks, maar ik kan het wel helemaal fout hebben! Dus het is even wachten tot de streams er zijn, voor we duidelijkheid hebben...
Namelijk dit: Eén van die mannen van de Turkse maffia met zwart haar, vond ik verdacht veel lijken op de man die achterin de kamer bij de paragnost zat mee te luisteren.
Inderdaad, daar moet toch iets achterzitten. Alhoewel dat niet hoeft te betekenen dat Peer vrijuit gaat dan. Zou Peer persoonlijk iets aan het opzetten zijn in Turkije? En opvallend hoe Sonja gelijk Peer in de armen vloog en haar moeder negeerde, in het begin. Nog twee afleveringen te gaan en ik heb het idee dat het nog alle kanten op kan gaan (nou ja, allequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:28 schreef yessie234 het volgende:
Ik denk dat het uitzoekwerk dat Osman moet doen voor de maffia hem informatie oplevert. Kan toch niet zomaar een zijspoor zijn?
Tuurlijk, en ze krijgen champagne op kosten van de zaak.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef Hihat het volgende:
En dat ze één of andre Kroaat door zijn kop schieten heeft verder geen effect op het onderzoek? Onze beide speurneuzen mogen gewoon doorgaan?
Vandaag ging het erg snel, en er komen nog 2 afleveringen = ruim 1,5 uur, dus dat komt vast wel goed hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef Hihat het volgende:
En krijgen we ook nog antwoord op de vraag waarom Osman zo lang achterloopt met de huur? Heeft niets met het betaalde losgeld te maken, want dat heeft Osman grotendeels van Peer geleend. Bovendien dateert de huurachterstand al van maanden voordat Yasmin verdween. Ook het verdwenen geld uit de kassa van het Lido is nog niet verklaard.
Ik vrees dat de serie straks afgelopen is en we met een hoop vragen blijven zitten...
quote:Tenzij dat bloed van iemand anders is, misschien heeft hij wel heel iemand anders in die oven gestopt
Toch ben ik nu totaal in verwarring. Ik had niet verwacht dat dit nu al allemaal bekend zou worden, er zijn nog twee afleveringen te gaan!! Bij een goede thriller wordt de ontknoping pas op het allerlaatste moment bekend. Blijkbaar zit er toch nog een wending in het verhaal. Of er gaat nog iets nieuws gebeuren, nog een moord ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:21 schreef Genverbrander het volgende:
Ik denk dus dat Yasmin in de hoogovens is gegooid door Peer, dat verklaart ook de titel van de serie.
quote:Op zondag 5 februari 2006 09:27 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Zou dat de link met de Turkse Maffia zijn?
Als-ie asiel krijgt in Huize Politie zodat geen van z\'n familieleden hem kunnen bedreigen/intimideren.quote:Denniz weet nog steeds iets dat we niet weten. Wanneer gaat niet nou eens praten....
quote:Op zondag 5 februari 2006 10:36 schreef Genverbrander het volgende:
De kijkcijfers klimmen trouwens weer op!!!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |