abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34742259
Zagen jullie de trailer van volgende week? De rechtbank? Osman die in ongekende razernij Peer achterover smeet? Tsjonge ontzettend spannend en heftig zeg! Het antwoord op de volgende vraag lijkt wel 100% duidelijk, maar toch stel ik hem nog maar: Wat denken jullie, leeft Yasmin nog?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:01:28 #52
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_34742372
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef ImPrEzA het volgende:
Vette aflevering, wat snel ineens Maar de verdachtmakingen van Peer in deel 4 van dit topic klopten dus wel, vooralsnog. Then again: je zal zien dat Peer het helemaal niet heeft gedaan Of zou het toch afgezaagd zijn en hij dus WEL de dader?

We moeten immers nog 2 afleveringen
[..]

dat was al een tijdje aannemelijk.. de titel Vuurzee he
Die gedachte kwam dus echt pas nu bij me op, terwijl ik de titel al wekenland raar vond. Lekker bijdehand van me weer.
pi_34742450
Volgende week, Aflevering 11:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_34742519
Peer heeft Sander een mep verkocht op het strand toen hij achter hem stond en Sander en Yasmin ruzie hadden. Yasmin maakte het uit, omdat ze seks had met Peer die middag ze is ontmaagd door Peer en Peer wilde dat Yasmin dr mond hield, maar dat is nogal verkeerd uitgepakt. Yasmin bewusteloos, Peer denkt dood en wilt dr in de ovens mikken. Op kantoor blijkt ze nog levend te zijn en stopt ie dr in een kast ofzo.
Sander denkt dat ie dr vermoord heeft, die hallucineert door de medicijnen en dergelijke.
Ik heb alleen geen idee wat Deniz voor rol heeft..

Wat een spannende aflevering !
Whatever I want.
pi_34742785
Ja, wat Deniz betreft: na deze aflevering komt opnieuw de vraag op: wat wist Deniz wat niemand wist?

Verder nog iets heel belangrijks, maar ik kan het wel helemaal fout hebben! Dus het is even wachten tot de streams er zijn, voor we duidelijkheid hebben...
Namelijk dit: Eén van die mannen van de Turkse maffia met zwart haar, vond ik verdacht veel lijken op de man die achterin de kamer bij de paragnost zat mee te luisteren.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:16:06 #56
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34742896
top top top weer vanavond
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34742929
Ik heb toch het idee dat er aan die paragnost teveel aandacht wordt geschonken.. was dit niet een dwaalspoor van de schrijvers?
En tja.. like I said, Peer heeft het vast niet gedaan. Stiekem.
Seriously!?
pi_34743258
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:12 schreef FireSea het volgende:
Ja, wat Deniz betreft: na deze aflevering komt opnieuw de vraag op: wat wist Deniz wat niemand wist?

Verder nog iets heel belangrijks, maar ik kan het wel helemaal fout hebben! Dus het is even wachten tot de streams er zijn, voor we duidelijkheid hebben...
Namelijk dit: Eén van die mannen van de Turkse maffia met zwart haar, vond ik verdacht veel lijken op de man die achterin de kamer bij de paragnost zat mee te luisteren.
Naast de cast zijn er ook figuranten die vaker terugkomen. Dit om de kosten te drukken. Focus hier niet te veel op
pi_34743284
Ik denk dat het uitzoekwerk dat Osman moet doen voor de maffia hem informatie oplevert. Kan toch niet zomaar een zijspoor zijn?

Ging wel erg snel ineens , dat bewijs en die arrestatie van Peer. Het was toch de portier die een cruciale rol ging spelen.

Ik vermoed dat Sonja nog doorspeurt en misschien nog verrasssende ontdekkingen doet. Nog twee afleveringen te gaan, niet?
pi_34743340
Zou iemand mij alsjeblieft kunnen vertellen wat er in de eerste vijf minuten en in de tijd tussen het vinden van die hond (met Josje en Ferdi) en de scène tussen Josje en Deniz is gebeurd? Bij voorbaat dank.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:58:58 #61
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34744518
ff wat anders....die "telefoniste" bij de politie, dat iet wat gezettere dametje.....die is ALIJD aan het eten, schitterend !

Heeft er geen moer mee te maken, maar is wel grappig !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34744712
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:28 schreef yessie234 het volgende:
Ik denk dat het uitzoekwerk dat Osman moet doen voor de maffia hem informatie oplevert. Kan toch niet zomaar een zijspoor zijn?
Inderdaad, daar moet toch iets achterzitten. Alhoewel dat niet hoeft te betekenen dat Peer vrijuit gaat dan. Zou Peer persoonlijk iets aan het opzetten zijn in Turkije? En opvallend hoe Sonja gelijk Peer in de armen vloog en haar moeder negeerde, in het begin. Nog twee afleveringen te gaan en ik heb het idee dat het nog alle kanten op kan gaan (nou ja, alle )
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  zondag 5 februari 2006 @ 00:37:29 #63
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_34747755
En krijgen we ook nog antwoord op de vraag waarom Osman zo lang achterloopt met de huur? Heeft niets met het betaalde losgeld te maken, want dat heeft Osman grotendeels van Peer geleend. Bovendien dateert de huurachterstand al van maanden voordat Yasmin verdween. Ook het verdwenen geld uit de kassa van het Lido is nog niet verklaard.

Ik vrees dat de serie straks afgelopen is en we met een hoop vragen blijven zitten...
Een pauw is een kip die in bloei staat
  zondag 5 februari 2006 @ 00:39:01 #64
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_34747804
En dat ze één of andre Kroaat door zijn kop schieten heeft verder geen effect op het onderzoek? Onze beide speurneuzen mogen gewoon doorgaan?
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_34747969
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef Hihat het volgende:
En dat ze één of andre Kroaat door zijn kop schieten heeft verder geen effect op het onderzoek? Onze beide speurneuzen mogen gewoon doorgaan?
Tuurlijk, en ze krijgen champagne op kosten van de zaak.
pi_34748231
Mooie aflevering weer . Kan het volgende week alleen niet zien . Maarja even opnemen ofzo...
  zondag 5 februari 2006 @ 01:06:34 #67
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_34748683
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef Hihat het volgende:
En krijgen we ook nog antwoord op de vraag waarom Osman zo lang achterloopt met de huur? Heeft niets met het betaalde losgeld te maken, want dat heeft Osman grotendeels van Peer geleend. Bovendien dateert de huurachterstand al van maanden voordat Yasmin verdween. Ook het verdwenen geld uit de kassa van het Lido is nog niet verklaard.

Ik vrees dat de serie straks afgelopen is en we met een hoop vragen blijven zitten...
Vandaag ging het erg snel, en er komen nog 2 afleveringen = ruim 1,5 uur, dus dat komt vast wel goed hoor
Seriously!?
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 01:55:16 #68
128220 Peter6000
pi_34749706
Net gekeken op video, topaflevering weer
Ben benieuwd hoe het zal aflopen, het voorstukje van de rechtbank in de één na laatste aflevering ziet er veelbelovend uit.

Maar blijft vreemd, dat dat kledingstuk met die haren van Peer in de duinen is gevonden. Dat is toch het achterlaten van sporen, of heeft iemand het er neergelegd.
Al is het feit dat dat tapijt met die bloedsporen onmiskenbaar van Peer komt, wel het bewijs dat hij het lichaam van Yasmin in de vuurzee van de ovens gedumpt heeft, lijkt me
pi_34749987
Tenzij dat bloed van iemand anders is, misschien heeft hij wel heel iemand anders in die oven gestopt.
pi_34752000
quote:
Tenzij dat bloed van iemand anders is, misschien heeft hij wel heel iemand anders in die oven gestopt

Zou dat de link met de Turkse Maffia zijn?

Denniz weet nog steeds iets dat we niet weten. Wanneer gaat niet nou eens praten....
pi_34752038
Haha, je wist gelijk dat het een hond(of iets anders lulligs) was. :'). De aflevering was wel weer top (muv de subtiele liefde(?) tussen de vader van merel en die vrouw van het rechercheteam).
pi_34752322
HOERA mijn voorspelling is uitgekomen!!!!
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:21 schreef Genverbrander het volgende:
Ik denk dus dat Yasmin in de hoogovens is gegooid door Peer, dat verklaart ook de titel van de serie.
Toch ben ik nu totaal in verwarring. Ik had niet verwacht dat dit nu al allemaal bekend zou worden, er zijn nog twee afleveringen te gaan!! Bij een goede thriller wordt de ontknoping pas op het allerlaatste moment bekend. Blijkbaar zit er toch nog een wending in het verhaal. Of er gaat nog iets nieuws gebeuren, nog een moord ofzo.

Ik zat trouwens te denken dat het goed kan dat Peer ook Merel heeft vermoord. Merel is de avond van het feest van Osman meegelopen naar buiten met Sander en Yasmin en zij heeft op een afstand toegekeken. Wat zij precies heeft gezien is echter nog steeds niet duidelijk. Misschien heeft zij de moord door Peer wel gezien. Peer is daar later achtergekomen en heeft Merel in zee geworpen. Zou kunnen...

In ieder geval gaat er nog wat gebeuren!
pi_34752535
De kijkcijfers klimmen trouwens weer op!!!

pi_34752541
quote:
Op zondag 5 februari 2006 09:27 schreef yessie234 het volgende:

[..]

Zou dat de link met de Turkse Maffia zijn?
, misschien wel.
quote:
Denniz weet nog steeds iets dat we niet weten. Wanneer gaat niet nou eens praten....
Als-ie asiel krijgt in Huize Politie zodat geen van z\'n familieleden hem kunnen bedreigen/intimideren.
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:36 schreef Genverbrander het volgende:
De kijkcijfers klimmen trouwens weer op!!!

[afbeelding]
pi_34752615
Wat mij dwarszit na deze aflevering is:

Waarom zou Peer als hij werkelijk Yasmin vermoordt heeft, zoveel losgeld betalen aan iemand waarvan hij weet dat het een oplichter is? Dat is toch vreemd?

En nog iets: Bij het voorstukje voor volgende week, roept Osman in de rechtzaal naar Peer \\\"Jij had een motief..!\\\" (of iets dergelijks), wat zou Peers motief dan zijn om Yasmin te vermoorden? Heeft het iets te maken met die bouwgrond waar die mafiabaas het over heeft? Ik zou geen ander motief kunnen bedenken waarom hij haar heeft vermoord...

edit: dat zinnetje was "Een motief, dat was je motief!" dat roept Osman, maar wat is dan het motief? Iemand een idee?
<Typ hier een bericht>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')