Heel goed mogelijk! Alles is van tevoren door Peer en Yasmin zo beraamd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:41 schreef yessie234 het volgende:
Dat ovens-dossier gaat ook nog een rol spelen. Misschien had Yasmin al fantasien over een toekomst met Peer van de opbrengst van de grond. De vele sommen cash die Peer bij allerlei banken op kan halen voor het losgeld heeft ook met die transactie te maken.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:41 schreef yessie234 het volgende:
Ik verwacht in de laatste aflevering dat Deniz nog gaat praten. Voor de rest: twee heel erg ontwrichte gezinnen die bij aflevering 1 nog heel hecht waren. Die tragiek in Vuurzee vind ik heel mooi.
Dat denk ik ook. Toen dat van die bouwgrond vorige week bekend werd dacht ik dat al.[/quote]quote:Dat ovens-dossier gaat ook nog een rol spelen.
Volgens mij niet. Ik wel dat Peer dácht dat Yasmin verliefd op hem was en dat hij ook wel dénkt dat het gegaan is zoals hij zei, maar dat hij haar heeft verkracht.quote:Misschien had Yasmin al fantasien over een toekomst met Peer van de opbrengst van de grond. De vele sommen cash die Peer bij allerlei banken op kan halen voor het losgeld heeft ook met die transactie te maken.
Tuurlijk! Waarschijnlijk achter Osman aan zodra dat van die grond/dossiers uitkomt.quote:Komt de maffia nog terug?
Tegen de rechtbank bedoel je? Deniz zal vast z'n mond nog wel open doen. Is 'm geraaien.quote:Wordt Ferdi's rol in de mishandeling van Sander nog onthuld?
Hè nee, ik hoop het niet, zeg.quote:Wat een trailer voor de laatste aflevering! Als het geen droom is dan kan het volgens mij ook nog wel eens eindigen in een zaak tegen Osman wegens moord op zijn dochter. Toch eerwraak.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:49 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk! Alles is van tevoren door Peer en Yasmin zo beraamd.
De afloop: Peer wordt vrijgesproken van de moord. Zijn huwelijk is kapot. Kristel gaat liever met Rinus verder. Peer pakt zijn koffers... loopt weg... en wie staat hem daar op te wachten? Yasmin. The end.
Het blijft natuurlijk een dramaserie en Osman is al vaker heel handig in het onmogelijke gebleken: Alle europese politiekorpsen zitten achter Sergi aan en hij weet hem binnen een dag te vinden. Het vriendelijke baasje weet nog aan een pistool te komen ook. In deze aflevering weet hij ook weer de ovens directiekamers binnen te komen en te kopieren. Ik weet niet zo zeker of het een droom of fantasie is, die trailerquote:FireSea - zaterdag 11 februari 2006 @ 22:37 schreef
Daarnaast kom je nooit, maar dan ook NOOIT met een honkbalknuppel de PI in
"Dat was het", geloof ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef FireSea het volgende:
Wie heeft wat verstaan van wat Osman tegen Peer zei, vlak voordat ie hem met de woorden "Schaam je diep" tegen de vlakte sloeg? Hij zei wat hij dacht dat zijn motief was, maar omdat hij het snel en wat onduidelijk zei en hij steeds onderbroken werd, heb ik er eigenlijk geen woord van begrepen.
Yasmin had de plannen gevonden van Peer om uit te breiden. Dat had ze niet mogen weten ofzoquote:
Voor de recherche toch wel, want die zijn er tijden mee bezig. oO<quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Angeles het volgende:
Vond het ook raar dat ze champagne stonden te drinken na de "bekentenis" van Sander, het blijft toch niets feestelijks?
Ja, denk het wel. Lysette wordt toch als ietwat... incompetent weggezet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Angeles het volgende:
Eigenlijk wel raar dat er zo weinig aandacht wordt besteed aan de verdwijning en de dood van Merel. Dat is toch óók nog onopgelost, of gaan ze er gewoon maar vanuit dat dat zelfmoord is geweest?
Dat hele team is niet zo subtiel. Ik vind het ook maar raar dat ze qua beschuldigingen en verdachtmakingen van de hak op de tak springen.quote:Vond het ook raar dat ze champagne stonden te drinken na de "bekentenis" van Sander, het blijft toch niets feestelijks?
Volgens mij dacht Osman eerst dat Peer het niet had gedaan, of had hij zijn twijfels omdat hij geen motief zag. Ook tijdens dat bezoek van Osman aan Peer in het huis van bewaring gaf Peer al aan dol op Yasmin te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 08:59 schreef Genverbrander het volgende:
Het inzicht-moment van Osman ging me wel even wat te snel. Waarom dacht hij dat Yasmin die geheimen dossiers over de bouwgrond zou willen inzien? En waarom was dit reden voor Peer om met een ander verhaal te komen? Hij had toch net zo goed bij zijn oude verhaal kunnen blijven? En wat was dat nou precies met Engineer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |