zin in poepsex?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:12 schreef QueenR het volgende:
tis wel net zo bruin ja...
quote:
elke ochtend weerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:20 schreef Strolie75 het volgende:
Technisch gesproken is poepen wel een vorm van anale stimulatie.
Zal ik m'n vinger eens in je kont stoppen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:20 schreef Strolie75 het volgende:
Technisch gesproken is poepen wel een vorm van anale stimulatie.
Wat was het ook alweer... praatjes vullen geen gaatjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zal ik m'n vinger eens in je kont stoppen?
denk dat ik dat ook maar eens ga doenquote:
Vanaf 4:20quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef Chocobo het volgende:
Zijn we dit nouWhahahahaha.... wat gamers die ook videoreviews doen net als IGN en Gamespot !!! Zit nu nog steeds te kijken.... heerlijk gasten !
http://video.google.com/videoplay?docid=-7880449039153812110&q=nintendo
OMG .... die gast met dat rode shirtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef Chocobo het volgende:
Zijn we dit nouWhahahahaha.... wat gamers die ook videoreviews doen net als IGN en Gamespot !!! Zit nu nog steeds te kijken.... heerlijk gasten !
http://video.google.com/videoplay?docid=-7880449039153812110&q=nintendo
het is idd de laatste paar dagen errrrug stil hierquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
Rustig hier...
en kan je die 10 Eur niet lenen dan van je moeder?quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Ze hebben m`n salaris niet gestort deze maand, samen met nog 5 collegae
strak planquote:
Das mooi kut.. hier is het al een week te laat.. en ze zijn vergeten 500 euro waakdienstvergoeding te berekenenquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Ze hebben m`n salaris niet gestort deze maand, samen met nog 5 collegae
Mooie is, het salarisbriefje is wel verstuurd. Hetzij 3 dagen later als normaal maargoed. Niet meer op de rekening gekeken tot gisteravond. Debetrentequote:Op woensdag 1 februari 2006 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das mooi kut.. hier is het al een week te laat.. en ze zijn vergeten 500 euro waakdienstvergoeding te berekenen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:40 schreef Quinny het volgende:
Daan laat Jort de auto van papa zien
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:40 schreef Quinny het volgende:
Daan laat Jort de auto van papa zien
[afbeelding]
Hai schatje...... zal ik jou ook even lekker verwennenquote:
OEH OEH OEHquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hai schatje...... zal ik jou ook even lekker verwennen![]()
Ik verwen je ook wel hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
OEH OEH OEH
ergens weet ik dat dit cho is .... maar dat boeit niet![]()
Meervoudquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen! Ik ga vandaag mn Valentijnskaarten kopen
zzzzziiipppppquote:
geld verspilling +8quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen! Ik ga vandaag mn Valentijnskaarten kopen
Nee hoorquote:
Verkapte ik-wil-verkering-met-je kaartquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee hoorIk zie het als een investering. Ik ga ook gewoon mn naam erop zetten hoor
![]()
Cho: Het is vrij open hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-verkering-met-je kaart
Wel eerlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-met-je-neuken kaart dan
je vertelt haar ook niksquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik mis m`n vrouw, ik wil naar huis
Ik mis jouw vrouw ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik mis m`n vrouw, ik wil naar huis
Ow, dat vroeg Roy van de week via sms, ik heb hem gelijk terug ge-sms-tquote:
jah dat weet ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow, dat vroeg Roy van de week via sms, ik heb hem gelijk terug ge-sms-tAngs moet tot 18.00 uur werken
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:47 schreef Bastard het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/10182
Help me ff herrineren
regelt voor een gedeelte de ontstekingquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:41 schreef silver-surfer het volgende:
Middaaaag...
Auto repareren kostte 275 Euro... hij heeft oa de bobine (
) vervangen ...
Ja dat zei hij ja.. ( respect dat je dat weetquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:42 schreef kepler het volgende:
[..]
regelt voor een gedeelte de ontsteking
lekker een beetje buiten rijden zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja dat zei hij ja.. ( respect dat je dat weet)
Nog nooit van gehoord... maar hij rijdt weer als een zonnetje...![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:46 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker een beetje buiten rijden zeker
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:41 schreef silver-surfer het volgende:
Middaaaag...
) vervangen ...
dan maak je ze toch zelfquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn gewoon géén leuke valentijnskaarten te koop
Ja dat scheelt wel ja... ding kost 165 euro ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat hebben ze op mijn motor 2 jaar geleden ook moeten vervangen
gelukkig had ik nog garantie
Stuur een bos bloemen met een kaartje eraan.. op dat kaartje zet je je 06 nummer...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn gewoon géén leuke valentijnskaarten te koop
Een Harley zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat hebben ze op mijn motor 2 jaar geleden ook moeten vervangen
gelukkig had ik nog garantie
Moet jij niet werken ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:16 schreef Chocobo het volgende:
Wat een mafia is dat zeg........................................... behandelen je zo dom,...........
Dat is wel erg goed hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Stuur een bos bloemen met een kaartje eraan.. op dat kaartje zet je je 06 nummer...
Gegarandeerd dat ze je bellen
Werkte bij mij ook... maar pas op... ik ben er daarna mee getrouwd
toch niet zo'n grote teruggave als gehoopt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:16 schreef Chocobo het volgende:
Wat een mafia is dat zeg........................................... behandelen je zo dom,...........
Das geen uitlaat zeg maarquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:41 schreef silver-surfer het volgende:
Middaaaag...
) vervangen ...
Ja mijn teruggave moet ik nog doen en dat is prima.... gaat me meer om hoe ze omgaan met mensen... kreeg een rekening van een geautomatiseerd process,... dat ik teveel heb gekregen ivm voorlopige teruggaaf huis.... klopt niet... heb zelfs 40 euro te weinig gekregen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:26 schreef QueenR het volgende:
[..]
toch niet zo'n grote teruggave als gehoopt?
die dingen kunnen toch niet zo duur zijn? veel meer dan ijzerdraad is het nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:41 schreef silver-surfer het volgende:
Middaaaag...
) vervangen ...
dat weet ik wel zeker idd... ik zat er dit jaar ook aan te denken om het professioneel te laten doen. Op het bedrag wat we verwachten is de 80 eur die ze berekenen een schijntje, en misschien krijgen zij nog wel meer voor elkaar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja mijn teruggave moet ik nog doen en dat is prima.... gaat me meer om hoe ze omgaan met mensen... kreeg een rekening van een geautomatiseerd process,... dat ik teveel heb gekregen ivm voorlopige teruggaaf huis.... klopt niet... heb zelfs 40 euro te weinig gekregen...
Probeer DAT maar eens te regelenDreigen meteen met incasso bureaus puur omdat ik letterlijk heb gezegd dat ik niet ga betalen..... sta vol in mijn recht vind ik.
Soms twijfel ik erover om een belastingexpert in te schakelen. Als je ziet wat je bv allemaal kan aftrekken... je moet het maar weten zeg maar..... mij is het niet geleerd. Volgens mij lopen veel Nederlanders ieder jaar tientallen of honderden euro's mis.
Gijs, denk om je hartquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:37 schreef Chocobo het volgende:
Sloopte net de liftdeuren bijna puur uit woedeZe maken je gek... GEK ZEG IK HJFGERHEB ~!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ja ik ook maar zoek maar een goede goedkope particuliere belastingconsulent die het erbij doet in de avond zeg maar zonder direct MKB te zijn ofzo !!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker idd... ik zat er dit jaar ook aan te denken om het professioneel te laten doen. Op het bedrag wat we verwachten is de 80 eur die ze berekenen een schijntje, en misschien krijgen zij nog wel meer voor elkaar.
Gijs ik ben WOOOOOOOOOOOOOOEEEEEESSSSSSSSTTTTTTTTTTT !!!quote:
jij vindt 80 eur niet goedkoop?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook maar zoek maar een goede goedkope particuliere belastingconsulent die het erbij doet in de avond zeg maar zonder direct MKB te zijn ofzo !!
Dacht dat je 80 euro terugkreeg van de belas en dat vond ik het nou weer niet waard, maar iddquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Soms kan ik wel schreeeeeuwen... Bloggen helpt ook maar heb er TOTAAAAL geen zin in nu ! WOEST..... kan wel uren doorgaan. Casema kan ik ook wel doden zeg maar
nee ik verwacht iets meer als het 100 voudige terugquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dacht dat je 80 euro terugkreeg van de belas en dat vond ik het nou weer niet waard, maar idd80 euro zou ik ook doen
Zonder problemen ! Doe jou ook voor 80 euro.... Ik weet het... het kost wat maar dan krijg je ook wel kwaliteit
![]()
Probeer dan ook een accountant te regelen Gijs.. helemaal als je een eigen huis hebt, alles moet gewoon netjes gaan en eigenlijk moet je daar geen omkijken naar hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:36 schreef Chocobo het volgende:
Volgens mij lopen veel Nederlanders ieder jaar tientallen of honderden euro's mis.
JIJ hebt een accountantquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Probeer dan ook een accountant te regelen Gijs.. helemaal als je een eigen huis hebt, alles moet gewoon netjes gaan en eigenlijk moet je daar geen omkijken naar hebben.
Wij hebben zip verstand van belastingen... zou moeten.. maar ondoordringbaar gewoon. En die diskette die je invult mist de helft aan mogelijkheden...
Ik kan je eventueel wel het nummer geven van mijn accountant.. ik weet niet of hij naar Rijswijk komt.. maar misschien weet hij dan wel weer iemand anders voor je.
Kost je dan meen ik 50 euro.. en hij doet alles, inclusief opsturen.
Mooi he........... woede Gijs...... ken je het..... Zoals B. zegt.... ondoordringbaar soms.quote:
Oxxio,... zo'n bedrijf wat tussen je energy provider en jou gaat zitten... waarom Gijs... vraaagt om problemen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Vandaag ook zoiets gehad met Oxxio ( gas/stroom)
Begonnne sinds dit jaar ineens 40 euro p/m meer af te schrijven ?
Angs bellen. Ja dat is voor de stroom mevrouw. We hebben tot nu toe alleen de gas maar afgeschreven, de stroom zijn we tot nu toe vergeten( Vanaf april 2005
) Dus krijg een lekkere naheffing van 400 euro ofzo + gaat het 40 euro meer kosten vanaf nu
Betaal nu dus 100 euro p/m puur alleenn aan gas en stroom. Zelfs zonder de bijhorende netwerkkosten
* QueenR geeft sjo een nekrub en de bemoedigende woorden:quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:55 schreef Chocobo het volgende:
........................................................................... (adem)
He bedanktquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
* QueenR geeft sjo een nekrub en de bemoedigende woorden:
alles komt goed ventje![]()
Ik heb een accountant ja.. ik ben een paar keer goed genaaid... bleef betalen voor leasewagens die ik al jaren niet had enzo... nu niet meerquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JIJ hebt een accountantDoet hij je belastingen dan? Ja als je zijn email adres kan mailen naar me of zijn nummer graag................
En ik woon in Voorburg
Nou niet echt ver... ze wist wie ik was zeg maar... maar dat was het...quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel erg goed hoorMaar hoe ver was je in het project toen? Wist ze al wie je was en dat je haar leuk vond enzo?
Toch checken of er niks is veranderd he.. hij stelt vragen over ziektekosten enzo.. geeft ideen of je iets met je huis hebt gedaan.. en zijn insteek is dan om ZOVEEL MOGELIJK terug te vragen bij de belastingquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:54 schreef Chocobo het volgende:
Maar B,... de enige belasting die jij hebt is toch je aangifte belasting en die klopt toch ongeveer wel. Of doet je werkgever rare dingen
die rozen ja WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou niet echt ver... ze wist wie ik was zeg maar... maar dat was het...
Dus het project () was nog niet ver gevorderd...
Toe we gebeld hadden via dat kaartje ... zijn we de 1e keer uit gegaan![]()
Ik noem het praatquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch checken of er niks is veranderd he.. hij stelt vragen over ziektekosten enzo.. geeft ideen of je iets met je huis hebt gedaan.. en zijn insteek is dan om ZOVEEL MOGELIJK terug te vragen bij de belasting
Regelen we dan.. ik wil zelf ook NIKS meer te maken hebben met de belastind.. anders als mn wegenbelasting opsturen... en zelfs daarin ben ik een kneus.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik noem het praatGraag Gijs..........
![]()
wij gaan dit soort shit ook echt uitbesteden jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb een accountant ja.. ik ben een paar keer goed genaaid... bleef betalen voor leasewagens die ik al jaren niet had enzo... nu niet meer
Zal vanavond ff checken voor zn kaartje Gijs.. ff een belletje met m en dan komt ie bij je langs om papieren op te halen.
tot nu toe wel altijd zelf gedaan programma wijst zichzelf. Maar toch maar eens laten doen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wij gaan dit soort shit ook echt uitbesteden jasnap geen kont!! van belastingen en blablabla
en die gast die kent alle ins en outs en alle trucjes enzo![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou niet echt ver... ze wist wie ik was zeg maar... maar dat was het...
Dus het project () was nog niet ver gevorderd...
Toe we gebeld hadden via dat kaartje ... zijn we de 1e keer uit gegaan![]()
Na de brievensorteermachine bij de ptt zal die niet meer herkenbaar meer zijn als roos denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wow. Dan was dat zeker de moeite
Ik zit nog een beetje te twijfelen... Misschien stuur ik wel een roos ipv een kaartje ofzo.
Je kan via de bloemist gewoon een roos versturen Gijs.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na de brievensorteermachine bij de ptt zal die niet meer herkenbaar meer zijn als roos denk ik
Jaaaaa mooooooiii.... 20 rozen ofzo... beetje mooie doen meneer...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die rozen ja WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
FUUUUUUUUUUUUUUUUCKING DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
dat hoofd van jou toen je die prijs hoorde
eeeehhhhh kan ik hier ergens pinnen??![]()
PROEST!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
zoooooo droog![]()
![]()
Ik zeg het je gijs... het is geniaal... en ze zijn te nieuwsgierig om niet te bellen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wow. Dan was dat zeker de moeite
Ik zit nog een beetje te twijfelen... Misschien stuur ik wel een roos ipv een kaartje ofzo.
WAAAAAAAAAATquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaa mooooooiii.... 20 rozen ofzo... beetje mooie doen meneer...
Ja doe maar...
Ok... dat is dan 120 gulden....
..... wat?![]()
120 gulden...
Oooooowww....
Hoe heb jij Tam versiert dan gijs??quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na de brievensorteermachine bij de ptt zal die niet meer herkenbaar meer zijn als roos denk ik
Jaaa gijs... van het pad hoor die bloemen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAATFOKKING DUUR GEK! Maar dat zou nu op zich net zo duur zijn, lange rozen kosten 2,50 per stuk...
Ik heb ooit al eens een roos gestuurd ja, wat zo'n simpele bloem niet doetquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaa gijs... van het pad hoor die bloemen..
Ik had heel naief ook 50 gulden meegenomen.. dacht dat dat wel genoeg was..
Maar 1 roos werkt ook wel..
Zo ben ik even blij dat jij niet thuis bentquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Soms kan ik wel schreeeeeuwen... Bloggen helpt ook maar heb er TOTAAAAL geen zin in nu ! WOEST..... kan wel uren doorgaan. Casema kan ik ook wel doden zeg maar
ja, B vertel eens? Hoe is het met jou en Tam tot stand gekomen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe heb jij Tam versiert dan gijs??
Met een biertje?
Is er iets dan poep?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zo ben ik even blij dat jij niet thuis bent
Dat is wel een leuk verhaal. B bezorgde pizza in die tijd en Tam had net 3 pizza's besteld.... B belde aan en melde dat ze niet hoefde af te rekenen.......... !quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja, B vertel eens? Hoe is het met jou en Tam tot stand gekomen?![]()
Hij heeft zich weer als een vent gedragen. Kind weegt bijna 7 kiloquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is er iets dan poep?Hoe is het met Jort's prikje gegaan?
Waarom deed je het met mij met een kaartje en niet met 20 rozen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk verhaal. B bezorgde pizza in die tijd en Tam had net 3 pizza's besteld.... B belde aan en melde dat ze niet hoefde af te rekenen.......... !
![]()
lijkt ie niet op papa dan! of nu juist ff welquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij heeft zich weer als een vent gedragen. Kind weegt bijna 7 kilo
Echt??quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk verhaal. B bezorgde pizza in die tijd en Tam had net 3 pizza's besteld.... B belde aan en melde dat ze niet hoefde af te rekenen.......... !
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij heeft zich weer als een vent gedragen. Kind weegt bijna 7 kilo
Ik wilde alleen maar neuken.... en dat is gelukt !quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarom deed je het met mij met een kaartje en niet met 20 rozen?
Laaaaang verhaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
Echt??![]()
en jij en Quinny?
O-ren en Brown?
ik en daar in de buurtquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laaaaang verhaalKom eens wat drinken bij ons als je in de buurt bent
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:54 schreef Chocobo het volgende:
O-Ren heeft Brown ontmoet bij een asielzoek centrum waar ze toen werkte.... hij zag een wit kontje en een ticket naar Nederlands burgerschapDat was het wel....
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:54 schreef Chocobo het volgende:
O-Ren heeft Brown ontmoet bij een asielzoek centrum waar ze toen werkte.... hij zag een wit kontje en een ticket naar Nederlands burgerschapDat was het wel....
Na een jaar smeken zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar neuken.... en dat is gelukt !
Nou daar zit je niet ver mee naast eigenlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe heb jij Tam versiert dan gijs??
Met een biertje?
Wilde je me weer niet spreken joh klootzak!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na een jaar pasquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar neuken.... en dat is gelukt !
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkkkkkquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou daar zit je niet ver mee naast eigenlijk![]()
Nee ik ken haar vanuit een zusterflat waar ik woonde en zij ook.. toen mochten we elkaar eigenlijk helemaal niet..
Maar haar broer (Gijsje79) ging ik veel mee om dus we zagen elkaar vaak.. en op een bepaald moment studeerde zij ergens halverweg het land en spraken we elkaar weer eens via smsjes..ik zag haar een keer bij haar broer... en zij was aan het lezen, de zon scheen door haar rode haren heen, een geweldige gloed.. en we keken elkaar aan.. .en toen wist ik het wel.
Dus gevraagd of ze een keertje langs kwam etc etc... niet meer weggegaan eigenlijk![]()
Ok gijs... dan maak ik die mailboxen morgenochtend wel aan... dan kan die klant vannacht blijven werken .. is morgen in 5 minuten gedaan!quote:Aniways.. Gijs het volgende is wel belangrijk: Die mailboxen die je aan gaat maken vanavond mogen niet leadend zijn. De oude mailbox moet de berichten in komen en kunnen worden opgehaald.. je wil niet weten hoeveel berichten hij snachts ophaald namelijk.. en die nieuwe mailbox kan die nog niet bereiken door problemen... ok thanks
Wat een week alweer
Ja,... maar het was het waardquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... maar het was het waard![]()
Had daar wel 5 jaar op gewacht als het zou moeten....
Ja Brown,... je mag kotsenBoeit me niet.
17 en 18quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat romantisch allemaalHoe oud waren jullie allemaal toen jullie elkaar leerden kennen?
22quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat romantisch allemaalHoe oud waren jullie allemaal toen jullie elkaar leerden kennen?
Tering... 5 jaar al weer...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:15 schreef Quinny het volgende:
We zijn dit jaar alweer 5 jaar getrouwd
Oh oh... Sorry Sjoquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:16 schreef Quinny het volgende:
Tering ik ken Sjo al 13 jaar. Hoe hou ik het vol
Drugs en veel alcohol?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:16 schreef Quinny het volgende:
Tering ik ken Sjo al 13 jaar. Hoe hou ik het vol
En af en toe een leuke dokter op mijn werkquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
En af en toe een leuke dokter op mijn werk
Zo hou je het leuk he!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gijs... je moet me echt laten weten wat je gaat doen met valentijnquote:
HAHAHA ZO DROOGquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef Strolie75 het volgende:
Goede nieuws: ik weet precies waar die zit, in een geel mapje van de Opel garage.
Slecht nieuws: ik weet ook dat ik die 2 jaar geleden heb weggegooid.
Nee, heb al een foldertje gehaald om naar RDW op te sturen. Krijg je een nieuw bewijs en kentekenplaten, met zo'n kleine 1.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef Magneet het volgende:
dan moet je aangifte gaan doen dat je hem kwijt bent strol en een nieuwe aan gaan vragen ( wat weer alleen kan als je die aangifte hebt meen ik )
ah valt mee dan, scheelt weer een hoop rompslomp waar veel mee mis kan gaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, heb al een foldertje gehaald om naar RDW op te sturen. Krijg je een nieuw bewijs en kentekenplaten, met zo'n kleine 1.
Ja mooi, ja kan op precies op de weg zien wie de stommelingen zijn inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, heb al een foldertje gehaald om naar RDW op te sturen. Krijg je een nieuw bewijs en kentekenplaten, met zo'n kleine 1.
Dank je Gijs.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:58 schreef Bastard het volgende:
Ja mooi, ja kan op precies op de weg zien wie de stommelingen zijn inderdaad
Sommige hebben zelfs een 2 staan
ik heb al een keer een 6 gezienquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja mooi, ja kan op precies op de weg zien wie de stommelingen zijn inderdaad
Sommige hebben zelfs een 2 staan
Moet ik daarom af en toe van jou een witte lange jas aan thuis?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Geilt ze ook op de melkboer dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:18 schreef Chocobo het volgende:
Moet ik daarom af en toe van jou een witte lange jas aan thuis?
Mail dus.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet ik daarom af en toe van jou een witte lange jas aan thuis?
Het gaat maar tot 2 gijsquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb al een keer een 6 geziennummertje word btw ook hoger als je platen gejat zijn
Volgens mij zag ik ChOas in dat filmpjequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Slechtste band ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit !!!!
http://www.dumpalink.com/media/1138700759/Worlds_Worst_Band
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik ChOas in dat filmpje
idd erg romantish allemaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet je een stoot voor je hoofd ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik ChOas in dat filmpje
Ik probeer hetquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:17 schreef Quinny het volgende:
Er komt geen meet!
Ik zie niks?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef Quinny het volgende:
Sjo je hebt mail "spoed"
Nee?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef Quinny het volgende:
Heeft iemand dat programma gezien op net 5 "Mr Romance" ?![]()
![]()
I am pretty,oh so pretty and gayquote:
Knip Magneet dan wel uit die foto.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:42 schreef Quinny het volgende:
@ Noot:
Met deze kaart moet je toch wel een keer sex liefde krijgen
[afbeelding]
Die vind ik wel leukquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Knip Magneet dan wel uit die foto.![]()
Soort sidekick...twee valentijns voor de prijs van een.quote:
Nee, versterkt het contrast.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Knip Magneet dan wel uit die foto.![]()
Geilquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:42 schreef Quinny het volgende:
@ Noot:
Met deze kaart moet je toch wel een keer sex liefde krijgen
[afbeelding]
Ik zou hem doen.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou hem doen.Jou ook trouwens
![]()
3 en 4 ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zolang alquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
3 en 4 ofzo
vriend van ons heeft pas een foto gevonden van toen we 6 en 7 waren ongeveer
[afbeelding]
ik ben die voorste aap
en O-Ren is die met die bloempot op haar hoofd
![]()
Prachtige fotoquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
3 en 4 ofzo
[afbeelding]
ik ben die voorste aap
![]()
Heel bijzonderquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
3 en 4 ofzo
[afbeelding]
ik ben die voorste aap
![]()
O-Renquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
3 en 4 ofzo
[afbeelding]
ik ben die voorste aap
![]()
ja.... ik hou ook van jouquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:46 schreef Bastard het volgende:
Das leuk.. heb msn 7.5 op mn werk geinstalleerd... kon nog mooi even van Jasmijn achter de webcam genieten![]()
Das leuk.. heb msn 7.5 op mn werk geinstalleerd... kon nog mooi even van Jasmijn achter de webcam genieten![]()
Kongquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
3 en 4 ofzo
[afbeelding]
ik ben die voorste aap
![]()
Geniaal... en dat werkt dus ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:46 schreef Bastard het volgende:
Ja mooi.. dat had ik dus een week of 11 eerder moeten bedenken eigenlijk danquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geniaal... en dat werkt dus ook![]()
Kan alleen maar Webmessenger gebruiken hier... maar ja.. dat werkt ook nooit
Idd dat haar van mijquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
3 en 4 ofzo
[afbeelding]
ik ben die voorste aap
![]()
... stiekum MSN aanzetten als niemand kijktquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja mooi.. dat had ik dus een week of 11 eerder moeten bedenken eigenlijk dan
Moge penis.. zijn die mbx'en al aangemaakt trouwens?
Knap .... tis een klein wonder hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Idd dat haar van mij![]()
Maar we kennen elkaar echt al zo'n 25 jaar.![]()
knap van mij he dat ik het zo lang met hem uithoud
![]()
je hebt nog steeds zo'n bumperquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Ik ken helemaal niemand zo lang, laat staan dat ik daar mee getrouwd ben.. het lijkt mij echt geweldig om iemand te kennen je hele leven. Diegene heeft dan gewoon veel dan niet alles, van je meegemaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Stiekemquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... stiekum MSN aanzetten als niemand kijkt
MuPu is bezig met die mailboxen gijs... ik sprak haar er net over
Jouw hoofd is ook nauwelijks gegroeid hequote:Op donderdag 2 februari 2006 09:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je hebt nog steeds zo'n bumper![]()
knappleasee je kan niet zonder mij
![]()
gijs.... we hebben pas op de verjaardag van het zoontje van die vriend van ons (van die foto's) weer een foto met z'n 3en gemaakt.... 25 jaar laterquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niemand zo lang, laat staan dat ik daar mee getrouwd ben.. het lijkt mij echt geweldig om iemand te kennen je hele leven. Diegene heeft dan gewoon veel dan niet alles, van je meegemaakt.
En dat elkaar helpen herrineren aan bepaalde situaties van vroeger lijkt me ook zo leuk.. dat heb ik wel eens met Tam uit de periode van 10 jaar geleden,.. laat staan dat het 20 jaar zou zijn
flauw +8quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jouw hoofd is ook nauwelijks gegroeid he![]()
...
*Neus dichtknijpt*
*PROEEEEEEESSSST*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slecht gebruik van cijfers +9quote:
Kijk, en dat is echt een periode waar ik zelf zo weinig nog van weetquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk.... het is af en toe echt gaaf om dingen van vroeger op te halen en dan komen we echt soms tot de kleuterschool terug![]()
![]()
Serieus... heb je weer een foto gemaakt ... dat is stoer man!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... we hebben pas op de verjaardag van het zoontje van die vriend van ons (van die foto's) weer een foto met z'n 3en gemaakt.... 25 jaar later![]()
echt zoo cool.
Zij is altijd mijn beste vriendin gebleven en we kennen elkaar echt al heeeeeel lang tot we 5 jaar geleden besloten om het maar eens "samen" met elkaar te proberen... tot nuwerkt het
Maar je hebt gelijk.... het is af en toe echt gaaf om dingen van vroeger op te halen en dan komen we echt soms tot de kleuterschool terug![]()
![]()
Het is ook best raar hoor om te zeggen dat je elkaar al zo lang kent.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niemand zo lang, laat staan dat ik daar mee getrouwd ben.. het lijkt mij echt geweldig om iemand te kennen je hele leven. Diegene heeft dan gewoon veel dan niet alles, van je meegemaakt.
En dat elkaar helpen herrineren aan bepaalde situaties van vroeger lijkt me ook zo leuk.. dat heb ik wel eens met Tam uit de periode van 10 jaar geleden,.. laat staan dat het 20 jaar zou zijn
stukje dikkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Serieus... heb je weer een foto gemaakt ... dat is stoer man!!
Dat naast elkaar houden dan... .... die tijden ... zo snel voorbij..
![]()
1 ding vergeet ik echt noooooooooooooooooooit van de kleuterschoolquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk, en dat is echt een periode waar ik zelf zo weinig nog van weet
Weet nog dat ik bang was voor een kikker in de klas toen we in een kringetje zaten
whehehehe nee gijs... die rechter.... met dat gaye shirtquote:
en nog steeds samenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:02 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Het is ook best raar hoor om te zeggen dat je elkaar al zo lang kent.
We zijn echt gewoon met elkaar opgegroeid.![]()
Dat zal die toch niet doen.. hij heeft ook een perfect sprookje met zn vrouw samen hoorquote:
ik BEN coolquote:
Ik kom zelfs nooit iemand tegen van de basis of de middelbare school.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
1 ding vergeet ik echt noooooooooooooooooooit van de kleuterschool
zat een grietje bij mij in de klas en we waren buiten aan het spelenen dat grietje is in haar neus aan het peuteren en die haalt me er toch een sliert uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt lang gijs
![]()
en ja hoor...
ze stopt em zo in haar mond![]()
![]()
![]()
![]()
grietje kwam ik vorig jaar nog een x tegen.... werkte bij de bank.... ik ben echt ergens anders naartoe gegaan want ik zag alleen maar dat beeld voor me.
Weet nog wel dat ik Rens voor het eerst zag... bij de kappersschool die ze deed toen.. volgens mij was je model toen ofzo...quote:
jah iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zal die toch niet doen.. hij heeft ook een perfect sprookje met zn vrouw samen hoor
Is maar met 1 vrouw samen geweest, en daar is hij mee getrouwd.. dat het nog bestaat tegenwoordig
ik woon al mijn hele leven in hetzelfde dorpquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kom zelfs nooit iemand tegen van de basis of de middelbare school.
Als je het had afgemaakt was je 12 weken vrij in een jaar en had je het dubbele verdiend in het onderwijs.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Toen zaten we nog op de PABO
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik Rens voor het eerst zag... bij de kappersschool die ze deed toen.. volgens mij was je model toen ofzo...
Superblond haar had ze... en ze kwam volgens mij met die griet aanlopen die boven de videotheek woont/ woonde... hoe heet ze ook al weer???
Toen zaten we nog op de PABO
Het dubbelequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je het had afgemaakt was je 12 weken vrij in een jaar en had je het dubbele verdiend in het onderwijs.
Geef mij zon opleiding
nah neequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je het had afgemaakt was je 12 weken vrij in een jaar en had je het dubbele verdiend in het onderwijs.![]()
Geef mij zon opleiding
Kheb nog 3 jaar blokfluit en 4 jaar dwarsfluit gespeeldquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het dubbele.... neee gijs.. was dat maar zo...
Maar die vakanties inderdaad
Was het niet hoor gijs.. die opleiding... vooral die muzieklessen... ik kan het gewoon niet..
Blokfluiten![]()
![]()
Whahahaha... gezakt op jou.. serieus..quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
toen hadden we nog niks samen ja ..... ja... model ja
is ze nog gezakt op mij
![]()
bedoel je Sonja??denk niet dat zij het was.... maar kan best
blokfluiten iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het dubbele.... neee gijs.. was dat maar zo...
Maar die vakanties inderdaad
Was het niet hoor gijs.. die opleiding... vooral die muzieklessen... ik kan het gewoon niet..
Blokfluiten![]()
![]()
Whahahahah serieus...quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb nog 3 jaar blokfluit en 4 jaar dwarsfluit gespeeld![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb nog 3 jaar blokfluit en 4 jaar dwarsfluit gespeeld![]()
ze heeft het wel afgemaakt, maar niks mee gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahaha... gezakt op jou.. serieus.....
Maar daarna is ze gestopt toch?
Ja Sonja ja... ik dacht dat zij het was... maar dat weet ik niet zeker..
Ooooohh ja inderdaad... prachtig man..quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
blokfluiten idd![]()
![]()
die lessen waren zooooooooooooooooooooo niet interessant
ik weet nog de allereerst gymles op de PABO..... ik loop lekker met een basketbal een balletje te gooien.... en ik denk... we gaan zo wel basketballen of voetballen ofzo...
ja iedereen in een kringetje
pak elkaars hand vast![]()
we maken een kringetje van jongens.... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEwhoehahahahaha
waar ben ik nou weer in terecht gekomen![]()
B... met zo'n grote glimmende zilveren staaf aan zijn mondquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn daar alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft foto's van??![]()
![]()
Ik zeg altijd maar... We hebben onze propaedeusequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ze heeft het wel afgemaakt, maar niks mee gedaan
beetje zelfde als wij....
oh nee... wij hebben het nooit afgemaakt
ahum..... jijquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar... We hebben onze propaedeuse
Maar dat neemt niemand serieus
Jij ook toch??quote:
ok done... en nu?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ooooohh ja inderdaad... prachtig man..
En dan die opvoedkunde lessen
Verplaats je in de wereld van het kind
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij ook toch??
Of deed je alsof![]()
Gouden tijd hoor op schoolquote:
Nee helaas, slechts versluierde herrineringenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zijn daar alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft foto's van??![]()
![]()
Net weer 2 minuten UP ofzo.. en wij zijn er weerquote:
Wastie down? Ik heb nu weer pauze vandaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Net weer 2 minuten UP ofzo.. en wij zijn er weer
Ben benieuwd hoe lang het duurt eer SS het weer door heeft
die is er morgen weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dik uur ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wastie down? Ik heb nu weer pauze vandaar
Als ik 1 van die 2 haal, word het BFquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Gaat hier iemand BF2 of GR3 halen?
misschien BF2quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Gaat hier iemand BF2 of GR3 halen?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |