Ik heb vertrouwenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:05 schreef RemcoW85 het volgende:
Ahh zonde, maar daar kom je wel weer overheen. Zolang het voor de rest maar goed is![]()
.
Mijn haar gaat misschien kortquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:14 schreef OoAstridoO het volgende:
ik wil ook weer eens iets met mn haar doenmaarja kijk wel ff
3.1 wiskunde (zoals verwacht en die ga ik herkansen)en 6.7 engelsquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn haar gaat misschien kort
Weet je al wat meer punten van de tw Astrid?
Hmm das jammer. maar mooi van engelsquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:19 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
3.1 wiskunde (zoals verwacht en die ga ik herkansen)en 6.7 engels
Ik heb het liefst een normaal bijbaantje ook buiten de vakantieperiode maar dat was dan vanaf maart al dus dat was wel fijn geweest en ze stuurden mezelf vorige maand een terugstuurformulier of ik tewrug wilde komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef RemcoW85 het volgende:
Daar gaat je goede zin, dankzij zo`n brief. Maargoed, ze hebben liever mensen van 16 ja, dat scheelt in geld. Gelukkig zijn er ieder jaar weer genoeg vakantiebaantjes voor iedereen, of ze leuk zijn is een tweede.
Je hoort dat vaak jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Hmm das jammer. maar mooi van engels
Mij hebben ze er bij de Konmar hier ook uitgeschopt toen ik 18 werd, Samen met iemand anders die ook 18 werd.
Vet debiel, werden we beschuldigt van diefstal en ontslagen terwijl het zo doorzichtig als wat was
Ik woon in eeen gat in friesland ik herhaal frieslandquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:26 schreef saaw het volgende:
je kan toch ook wel ergens anders gaan werken?
In grote steden is het veel makkelijker, hier en in de dorpjes om de stad heen zijn meer jongeren die een baantje zoeken dan baantjes. En in supermarkten worden eerder de nog jongere mensen aangenomen.(15 of net 16) heb ze allemaal al gehad de supermarkten (althans gesolliciteerd dan)quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:30 schreef saaw het volgende:
hm that sucks
ik woon in amsterdam en de baantjes zijn voor het oprapen
start je eigen bedrijfje. Werk je thuis in je eigen tijd en verdient meer dan de gemiddelde puberquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
In grote steden is het veel makkelijker, hier en in de dorpjes om de stad heen zijn meer jongeren die een baantje zoeken dan baantjes. En in supermarkten worden eerder de nog jongere mensen aangenomen.(15 of net 16) heb ze allemaal al gehad de supermarkten (althans gesolliciteerd dan)
Daar waag ik me niet aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
start je eigen bedrijfje. Werk je thuis in je eigen tijd en verdient meer dan de gemiddelde puber
Leeuwarden ís op zich te doen moet daar maar eens kijke danquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:33 schreef saaw het volgende:
is een grote[re] stad zo ver weg dan?
dan start je je eigen kinderdagverblijf ofzo of iets met serveren op feestjes die dingen kunnen ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Daar waag ik me niet aanbovendien iets met cmputers kan ik al helemaal niet.
Mja ik kijk wel voor vakantiewerk danquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef RemcoW85 het volgende:
Hopen dat je in Utrecht meer vind als dat doorgaat. Als je in een gat woont is het inderdaad erg lastig om wat te vinden.
serveren is zo leuk ook in de zomerquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:36 schreef snopprinses het volgende:
hier zijn ook wel baantjes te vinden, maar dat is of serveren..en dan ren je je dus echt rot hier in de zomer voor al die stomme toeristen of je moet bij de cool cat gaan werken![]()
doe dus fijn mn eigen bedrijfje![]()
Kinderdagverblijfen hebben we genoeg zelfs s nachtsquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan start je je eigen kinderdagverblijf ofzo of iets met serveren op feestjes die dingen kunnen ook
Das ook zo stomquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef RemcoW85 het volgende:
Hier zoeken ze nog ja, maargoed in de stad is dat altijd makkelijker. Wel een kutstreek dat ze je ineens afwijzen, heb je nu dus geen enkele bron van inkomsten? Studiefinanciering ofzo.
succesquote:
Djeez, ja dat klopt volgens mij wel. Zoiets doen ze niet per direct, en dus moet je wachten. Ik weet niet hoe het thuis is, maar met een beetje pech zit je net op 50 euro per maand studiefinanciering. Dit is dus lang niet genoeg om die verzekering van ongeveer 110 euro in de maand te betalen. Laat staan leuke dingen voor jezelf kopen etc. etc. Belabberde regelingen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Das ook zo stomik word bijna 18 maar krijg pas vanaf april geld zodat ikd e komende 2 maanden mn ziekenfonds niet eens kan betalen
Ziekenfonds krijg je apart (ik 33e/maand), en ik krijg 95 euro STUFI (ik woon thuis, ben 19, en zit nog op school)quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Djeez, ja dat klopt volgens mij wel. Zoiets doen ze niet per direct, en dus moet je wachten. Ik weet niet hoe het thuis is, maar met een beetje pech zit je net op 50 euro per maand studiefinanciering. Dit is dus lang niet genoeg om die verzekering van ongeveer 110 euro in de maand te betalen. Laat staan leuke dingen voor jezelf kopen etc. etc. Belabberde regelingen.
Ik krijg 197 euro vn de ibg dus dat valt meequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Djeez, ja dat klopt volgens mij wel. Zoiets doen ze niet per direct, en dus moet je wachten. Ik weet niet hoe het thuis is, maar met een beetje pech zit je net op 50 euro per maand studiefinanciering. Dit is dus lang niet genoeg om die verzekering van ongeveer 110 euro in de maand te betalen. Laat staan leuke dingen voor jezelf kopen etc. etc. Belabberde regelingen.
197?! das veel! of betaal je zelf ook je schoolgeld? (mijn ouders betalen dat)quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik krijg 197 euro vn de ibg dus dat valt meeen geen stufi maar scholierentegemoetkonig heet dat en dan misschien ook nog zorgtoeslag maarja pas eind april dus
heb je ook aanvullend?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Ziekenfonds krijg je apart (ik 33e/maand), en ik krijg 95 euro STUFI (ik woon thuis, ben 19, en zit nog op school)
at is basis en aanvullend :Squote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef VASND het volgende:
[..]
197?! das veel! of betaal je zelf ook je schoolgeld? (mijn ouders betalen dat)
Dat verschilt per thuissituatie. Ik kreeg eerst een half jaar lang 50 euro per maand, terwijl me ouders gescheiden zijn. Dit was lang niet genoeg. Toen bleek na een herberekening dat ik 350 euro per maand zou moeten krijgen. Resultaat; 300 euro misgelopen schade x 6 maanden terugwerkende kracht op mijn rekening. Ik kan je vertellen, 1800 euro ineens terugkrijgen is wel heel erg fijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Ziekenfonds krijg je apart (ik 33e/maand), en ik krijg 95 euro STUFI (ik woon thuis, ben 19, en zit nog op school)
Geen idee, ik krijg die 33 en 95 euro, die 33 gaat meteen door naar mn ouders omdat ze ook die verzekering betalen en 25 van de 95 ook omdat ze geen kinderbijslag krijgen.quote:
Ik zou eerst 150 krijgen maar door de ziektekosten kwam er 47 bij en er staat wel bij schoolkosten tegemoetkoming maar die heb ik bijna niet meer, boeken etc is allang betaald. en zorgtoeslag misschien er ook nog bij.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Geen idee, ik krijg die 33 en 95 euro, die 33 gaat meteen door naar mn ouders omdat ze ook die verzekering betalen en 25 van de 95 ook omdat ze geen kinderbijslag krijgen.
Dus ik heb per maand 70 euro.![]()
Ja, en dat gaat volgend jaar weer veranderen, ga ik op kamers en moet ik dat weer allemaal regelen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Ow wacht, je bent bij je ouwelui verzekerd, dat is ook weer wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |