Ja doos is nog netjes en compleet, spel is maar 1 keer gespeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef TAG-Speedy het volgende:
Unlimited Saga wil ik wel als het karton er nog netjes uit ziet
Tag speedy heeft voorrang op unlimited saga omdat hij eerder reageerde. Mocht hij afhaken dan hebben we een deal.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef Chrizzly2 het volgende:
Ik heb wel interesse in:
-Mercenaries (4)
-Midnight Club 2 (4)
-Smugglers Run (3)
-World Rally Championship (3)
-Virtua Cop: Elite Edition (3)
-Soul Calibur 2 + strategy guide (10)
-Tekken Tag Tournament (3)
-Virtua Fighter 4 (5)
-Wild Arms 3 (5)
-Unlimited Saga (4)
-Super Bust A Move 2 (3)
Samen voor 40 euro?
Ik woon ook in Eindhoven dus afhalen moet geen probleem zijn.
Je bent net te laat, je hebt alleen nog voorrang op unlimited saga, chrizzly de rest. Wat over blijft mag jij dan nemen als je wilt...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
Damn
Ja ik wil em wel graag hebben, maar heb m'n bericht nog ge-edit ... laat maar weten wat je er van vindt.
40 voor jouw lijst DEAL. Mail me maar voor verdere afhandeling. Adres staat in me profiel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef Chrizzly2 het volgende:
O sorry, ik had niet gezien dat Unlimited Saga ertussen zat.
Die lijst zonder Unlimited Saga voor 40?
Ik wil deze wel voor 11 euro. Verzendkosten betaal ik er dan bij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Icemen het volgende:
PS2:
-NBA Street (5)
-Auto Modellista (3)
-Pro Rally 2 (3)
Mail me maar voor verdere afhandelingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik wil deze wel voor 11 euro. Verzendkosten betaal ik er dan bij.
deal, mail me maar voor verdere afhandelingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:02 schreef The_Talker het volgende:
Ik wil deze 5 wel:
- Driving Emotion Type S (3)
- Formula One 2003 (5)
- 007: Agent Under Fire (5)
- R Racing (3)
- Myth Makers: Super cars GT (3)
Samen voor 19 euro? verzendkosten betaal ik.
Volgens mij is dat wat je nog over hebt ? Neem ze allemaal wel danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Icemen het volgende:
Ik heb een flink aantal PS2 en PS1 spellen te koop. Zijn spellen die ik niet meer speel en zo kan ik er misschien iemand anders blij mee maken. Richtprijs in euro staat erachter tussen haakjes, exclusief verzendkosten. Liefst afhalen in Eindhoven. Bij meerdere afname kunnen we wel een mooi prijsje maken
PS2:
-Armored Core 2 (3) *
-Contra: Scattered soldier (3) *
-Operation Winback (3) *
-Twisted Metal Black (4) *
-Dead or Alive 2 (4) *
-Marvel vs Capcom 2 (5) *
-Snk vs Capcom: SVC Chaos (5) *
-Unlimited Saga (4) *
-Ring of Red (4) *
accoord, mail me maarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef _Dizzy_ het volgende:
Dead or alive 2?????? 5,5 inc??
behalve doa2. De rest mag jij hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:06 schreef TAG-Speedy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wat je nog over hebt ? Neem ze allemaal wel dan
alone in the dark er ook bij? dan ben ik er helemaal van afquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:15 schreef TAG-Speedy het volgende:
Damn, gaat rap hier![]()
Gekido is een beat em up zag ik ... ook maar erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |