heb je het goed bekeken die presentatie zegt dat dat de beste plek in het lichaam is hoeft niet perce met rechsthandig te maken te hebben en dat je de bijbel niet overal letterlijk moet nemen geloof ik ook best. En 666 een vertaal fout als je gelooft kan je geloven dat die fout met een bedoeling van boven is gemaaktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef teamlead het volgende:
tegen
Hoezo zou het toevallig zijn dat het merkteken bij de rechterhand of het voorhoofd geplaatst wordt? De meeste mensen zijn nu eenmaal rechtshandig..
Zoals zoveel boeken in de bijbel denk ik dat ook Openbaringen gelezen moet worden als een metafoor, niet als een letterlijk verslag..
Overigens: 666 schijnt op een vertaalfout gebaseerd te zijn... ik zal eens ff zoeken naar de link
Als het de beste plek in het lichaam is, is het toch geen toeval meerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef nzw het volgende:
[..]
heb je het goed bekeken die presentatie zegt dat dat de beste plek in het lichaam is hoeft niet perce met rechsthandig te maken te hebben en dat je de bijbel niet overal letterlijk moet nemen geloof ik ook best. En 666 een vertaal fout als je gelooft kan je geloven dat die fout met een bedoeling van boven is gemaakt
fouten oke vertaal fouten oke dat moet je geloven heb ik ook al over nagedacht maar op de bovenste alinea. het is de beste plek in het lichaam dat is geen toeval maar wel toeval dat ze het 2000 jaar geleden hebben opgeschreven de fouten zijn gemaakt maar toch konden ze nog niet in het menselijk lichaam kijken waar het beste plekje zatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als het de beste plek in het lichaam is, is het toch geen toeval meerDan is daar dus een heldere afweging aan vooraf gegaan.
En als je zelfs al gaat geloven dat vertaalfouten gemaakt zijn met een bedoeling van boven in een boek dat verder bol staat van de beeldspraak, raak je mij helemaal kwijt.. Niets mis met een leuke conspiracy, maar dit gaat wel erg ver natuurlijk
In de loop der eeuwen zijn er ontelbare dingen geweest die werden geinterpreteerd als dingen die in openbaringen vermeld staan.... Ik denk eerlijk gezegd dat dit in dezelfde categorie valt
het misschien ook de bedoeling om er mee te gaan betalen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:16 schreef onemangang het volgende:
Die hele vrees voor het implanteren van een ID-chip is ook volledig ongegrond.
Het is namelijk nutteloos. Identficatie kan namelijk ook uitstekend met iriscopie. Dit gekoppeld aan een computer met alle gegevens van iedereen geeft Big Brother meer dan genoeg macht.
Een Irisscan kun je vervalsen. Daar heeft men contactlenzen voor. Nooit Charlie's Angels gezien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:16 schreef onemangang het volgende:
Het is namelijk nutteloos. Identficatie kan namelijk ook uitstekend met iriscopie. Dit gekoppeld aan een computer met alle gegevens van iedereen geeft Big Brother meer dan genoeg macht.
Het boek openbaringen gaat over de Openbaringen die Johannes heeft gekregen van God....quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:21 schreef onemangang het volgende:
Ik weet dat je als Christen WIL geloven dat Christus binnenkort terug zal keren. Maar lees die bijbel nou eens wat beter. WAAR begint openbaringen mee?
1:1 Openbaring van Jezus Christus, die hij van God ontving om aan de dienaren van God te laten zien wat er binnenkort gebeuren moet. <knip>
en wij moete de bijbel beter lezen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het boek openbaringen gaat over de Openbaringen die Johannes heeft gekregen van God....
Da's toch echt iemand anders dan Jezus Christus
Ik ben het wel met je eens, maar toch komt de ID-chip stapje voor stapje steeds dichterbijquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:16 schreef onemangang het volgende:
jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:54 schreef nzw het volgende:
[..]
en wij moete de bijbel beter lezen...
quote:1 De openbaring van Jezus Christus, die God hem gegeven heeft, om Zijn dienstknechten te tonen de dingen, die haast geschieden moeten; en die Hij door Zijn engel gezonden, en Zijn dienstknecht Johannes te kennen gegeven heeft;
2 Dewelke het woord Gods betuigd heeft, en de getuigenis van Jezus Christus, en al wat hij gezien heeft.
3 Zalig is hij, die leest, en zijn zij, die horen de woorden dezer profetie, en die bewaren, hetgeen in dezelve geschreven is; want de tijd is nabij.
4 Johannes aan de zeven Gemeenten, die in Azië zijn: genade zij u en vrede van Hem, Die is, en Die was, en Die komen zal; en van de zeven geesten, die voor Zijn troon zijn;
5 En van Jezus Christus, Die de getrouwe Getuige is, de Eerstgeborene uit de doden, en de Overste der koningen der aarde. Hem, Die ons heeft liefgehad, en ons van onze zonden gewassen heeft in Zijn bloed.
6 En Die ons gemaakt heeft tot koningen en priesters Gode en Zijn Vader; Hem, zeg ik, zij de heerlijkheid en de kracht in alle eeuwigheid. Amen.
als jij op internet heb gezocht en niet in de bijbel gekeke....quote:
dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 12 februari 2006 16:36 schreef nzw het volgende:
[..]
als jij op internet heb gezocht en niet in de bijbel gekeke....
in de bijbel zelf staat openbaringen van johanes
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het boek openbaringen gaat over de Openbaringen die Johannes heeft gekregen van God....
Da's toch echt iemand anders dan Jezus Christus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |