Ik zou een doos stoepkrijt kopen en zelf iets op het beeld tekenen, luisteren doe je toch nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef LaZZ het volgende:
De frequentie? WTF, en hoe kan je dat instellen?
Dan moet ik toch eerst beeld hebben?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef MarkyMarkx het volgende:
@TS, tenzij je stront in je oren hebt niet reageren op deze post.![]()
Als de videokaart defect is hoor je: BEEEEEEEEEEP BEEP BEEP bij het opstarten.
Als je geheugen los zit geeft ie ook piepjes hoor.. waarschijnlijk is het óf je processor óf je moederbord. FF andere processor in 't moederbord douwen (die 't zeker doet) en dan kijke wat ie doet he. Of cpu in ander moederbord.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:57 schreef -chefke- het volgende:
het geheugen zit waarschijnlijk los of is dood dat geeft ook dit soort problemen. is het een socket A procesor ? met zo`n zware koeler dan is de core waarschijnlijk tijdens transport gekrusd en dus dood.
Goed, ik luisterde nu naar die andere gozer. Voor zover ik weet kan je de frequentie alleen instellen via de pc en niet via je monitor. En aangezien ik geen beeld heb gaat dat een beetje moeilijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:47 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ik zou een doos stoepkrijt kopen en zelf iets op het beeld tekenen, luisteren doe je toch niet![]()
of nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je geheugen los zit geeft ie ook piepjes hoor.. waarschijnlijk is het óf je processor óf je moederbord. FF andere processor in 't moederbord douwen (die 't zeker doet) en dan kijke wat ie doet he. Of cpu in ander moederbord.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:13 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Heb je dit al tegen je PC verteld?
Misschien luistert hij wel![]()
Als je je pc niet open durft te schroeven, moet je hier ook niet vragen hoe je hem moet repareren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef LaZZ het volgende:
[..]
![]()
Ga toch weg uit dit topic, onnuttig wezen.![]()
Heb geen zin om dingen eraf te schroeven, dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:15 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Als je je pc niet open durft te schroeven, moet je hier ook niet vragen hoe je hem moet repareren.
Sukkel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |