Klopt. We spelen thuis.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben toch niet mee naar Zweden of ben ik nou gek? Ik dacht al dat ik droomde...
Gewoon 'de video' geef Bos nou niet de schuldquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:17 schreef methodmich het volgende:
Echt een saaie wedstrijdbespreking ja. Kwam ook omdat de video van Bos niet werkte.
Verkleed als sjeiks schijnen ze met wat spelers gebeld te hebben inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb gehoord dat er morgen een nogal schokkend verhaal in de Zweedse pers komt, ditmaal zonder namen..
Rare gasten die Scandinaviers.. Je gaan verkleden voor een telefoongesprekquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Verkleed als sjeiks schijnen ze met wat spelers gebeld te hebben inderdaad.
Videobellen, helemaal nieuwquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rare gasten die Scandinaviers.. Je gaan verkleden voor een telefoongesprek
Er zijn maar weinig kinderen die zich kunnen identificeren met die Relnicht!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef AirRaid het volgende:
waar blijven de vragen voor SCH?
Dat was dan ook het enige leuke aan gisteren. Onnodig om met 3-0 te verliezenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Was wel cool hoe ze met de jodelploeg het via een aangestuurde lawine langs het open stuk bij de cornervlag de sneeuw weg kregen.
Was echt een black out!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Ja, wat wil je met rood voor Franky na 2 minuten op zijn Gill Swerts'... En dan een onterechte pingel tegen.
Thuis maken we het helemaal goed tegen die koekenbakkers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |