1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 | 21-08-05 AC FOK! United - Zandratten 2-1 28-08-05 VV Grambergen - AC FOK! United 2-2 10-09-05 SC Darthuizen - AC FOK! United 0-1 15-09-05 Buzhya Buzhmanov Kramskiy - AC FOK! United 1-1 18-09-05 AC FOK! United - Binnenhofse Boys 2-3 21-09-05 Slikkers VV - AC FOK! United 3-1 25-09-05 AC FOK! United - TVV Koppensnellers 0-2 29-09-05 AC FOK! United - Buzhya Buzhmanov Kramskiy 3-0 16-09-05 AC FOK! United - Poldervogels 5-3 20-10-05 Arikisxanlopoulos - AC FOK! United 2-2 23-10-05 West-Zuid Vooruit - AC FOK! United 0-3 28-10-05 AC FOK! United - FC de Stinkerds 3-1 03-11-05 AC FOK! United - KVK Fritkot 3-2 06-11-05 RTL Boulevard SC - AC FOK! United 1-1 20-11-05 AC FOK! United - MicroSoft Tweakers FC 4-1 24-11-05 AC FOK! United - Real Torremolinos 1-2 27-11-05 BFC Millingen aan den Rijn - AC FOK! United 0-0 04-12-05 t Muzikantenstadje - AC FOK! United 0-2 10-12-05 AC FOK! United - FC Grachtengordel 4-0 15-12-05 FC Klassen - AC FOK! United 1-3 18-12-05 t Gooise Matras - AC FOK! United 1-2 21-12-05 FC Bambiworld - AC FOK! United (Beker) 0-5 26-12-05 AC FOK! United - Donderhonden 2-2 30-12-05 FC Bal op 't Dak - AC FOK! United 0-3 14-01-06 AC FOK! United - SC Darthuizen 3-1 18-01-06 Binnenhofse Boys - AC FOK! United 0-4 21-01-06 NOS SC - AC FOK! United 2-0 24-01-06 AC FOK! United - VV Grambergen 3-1 29-01-06 AC FOK! United - Slikkers VV 2-0 01-02-06 AC FOK! United - SC Darthuizen (Beker) 05-02-06 TVV Koppensnellers - AC FOK! United 12-02-06 Poldervogels - AC FOK! United 15-02-06 Stockholm Blöndines - AC Fok! United (UEFA) 19-02-06 AC FOK! United - BFC Millingen aan den Rijn 23-02-06 AC Fok! United - Stockholm Blöndines (UEFA) 26-02-06 Zandratten - AC FOK! United 01-03-06 AC FOK! United - West-Zuid Vooruit 05-03-06 FC de Stinkerds - AC FOK! United 11-03-06 AC FOK! United - RTL Boulevard SC 19-03-06 MicroSoft Tweakers FC - AC FOK! United 25-03-06 AC FOK! United - t Muzikantenstadje 02-04-06 FC Grachtengordel - AC FOK! United 09-04-06 AC FOK! United - t Gooise Matras 12-04-06 Donderhonden - AC FOK! United 16-04-06 AC FOK! United - FC Bal op 't Dak |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | AC FOK! United 23 15 4 4 49 52-26 Donderhonden 22 14 6 2 48 52-24 MicroSoft Tweakers FC 23 14 4 5 46 42-22 RTL Boulevard SC 23 12 6 5 42 46-32 t Gooise Matras 22 11 5 6 38 39-28 TVV Koppensnellers 23 10 7 6 37 43-34 Slikkers VV 23 9 8 6 35 36-33 BFC Millingen aan den Rijn 23 9 8 6 35 32-31 t Muzikantenstadje 22 9 5 8 32 30-30 SC Darthuizen 23 8 4 11 28 25-39 Poldervogels 23 6 7 10 25 26-35 VV Grambergen 23 6 7 10 25 29-40 Zandratten 23 5 8 10 23 30-39 FC Bal op 't Dak 22 4 7 11 19 22-41 Binnenhofse Boys 23 5 4 14 19 27-47 West-Zuid Vooruit 23 3 6 14 15 21-42 FC de Stinkerds 23 3 5 15 14 30-47 FC Grachtengordel 22 2 4 16 10 18-50 |
Dat heb je goed gezien Andy, jij hebt er kijk op! Ik zorg inderdaad voor balans op het middenveld en laat andere spelers beter spelen. Door mij spelen Methodmich en Bjoro bijvoorbeeld zo goed!quote:Jij bent een speler die ze ideale waterdrager noemen. Hoe zie je dat zelf?
Andy de Beer, Groningen, 12 jaar
Muy bien Carlito! Dat klopt inderdaad! Maar Puerto Rico besloot zich niet in te schrijven voor de WK-kwalificatie voor 2006, dus daarom hoefde AC FOK! United me niet te missen. PR deed dat om geld te sparen, want ik weet dat ze bezig zijn met een coach die WK-kwalificatie garandeert. Iedereen denkt dat hij bondscoach wordt van Engeland, maar volgens mij zit hij de komende jaren gewoon met een pina colada op een hagelwit strandquote:Klopt het dat jij interlands zou mogen spelen voor Puerto Rico?
Carlos Domínguez, Leeuwarden, 11 jaar
Ik moet het hebben van mijn techniek, maar ik vind het niet erg om soms eens ouderwets te bikkelen. Dat komt waarschijnlijk door mijn Utrechtse achtergrond. Daarnaast luister ik goed naar oudere spelers als SCH en Tong, want van hen kan ik nog veel leren!quote:Wat zijn jouw sterke punten als voetballer?
Ellert Franssen, Assen, 10 jaar
Dat zijn er veel te veel om op te noemen Graddus! En ik vind elke grap leuk, maar soms kunnen spelers er niet om lachen. Methodmich was bijvoorbeeld best boos toen ik tijgerbalsem in zijn onderbroek had gesmeerd en Vaduz vond de vaseline in zijn sokken ook niet erg leuk. Maar iedereen moest wel erg lachen toen ik SCH's schoenen aan de vloer had vastgeplakt!quote:Jij schijnt één van de grappenmakers van de selectie te zijn. Wat vind je zelf je beste grap?
Graddus Heiligenberg, Dronten, 13 jaar
Vroeger, toen Eilanden nog een klein Eilandje was, had ik een grote droom: spelen bij FC Utrecht! Maar inmiddels zijn we als AC FOK! United naar zo'n hoog niveau gegroeid dat ik niet meer wil vertrekken. Maar als we klaar zijn met de wedstrijd informeer ik altijd als eerste wat Utreg heeft gedaan!quote:Klopt het dat jij al jaren droomt van een transfer naar FC Utrecht?
Iris Jopen-Grote, Apeldoorn, 14 jaar
Ik ga met iedereen goed om Kennedy. We zijn een echt vriendenteam! Maar net als echte vrienden hebben we ook wel eens flinke ruzie in de kleedkamer!quote:Heb jij goede vrienden in de selectie of ga je met iedereen even goed om?
Kennedy Lammers, Putten, 9 jaar
Opa Eilanden, die vroeger altijd een goede verdediger was, nam me altijd mee naar modderige grasveldjes in de buurt en liet me net zolang slidings maken totdat ik geen 'boeh' of 'bah' meer kon zeggen. Na afloop gingen we dan altijd een broodje pindakaas eten met een glas roosviceequote:Hoe ben je zo goed geworden in slidings?
Marcio Namibio, Veenendaal, 10 jaar
Hoe weet jij dat Omar? Dat is inside-information! Maar het klopt wel. David Beckham van Real Madrid speelt altijd het beste als hij de string van zijn vrouw draagt. Ik heb dat ook een keer geprobeerd, maar dat zat niet lekker en ik werd al na 20 minuten gewisseld! Daarom laat ik haar een string dragen. Sindsdien speel ik ook beter!quote:Klopt het dat jij altijd het beste voetbalt als je vrouw een string draagt?
Omar Palacios, Alkmaar, 13 jaar
Dat zijn geen voorgedrukte kaarten Quincy! Dat is mijn handschrift! Maar mijn handschrift is zo mooi, dat het lijkt alsof het gedrukt staat!quote:Hoe kom jij aan die leuke kaarten met voorgedrukte handtekening, die je altijd stuurt naar fans?
Quincy Rongen, Delft, 10 jaar
Sanne, als je goed hebt opgelet heeft het hele elftal (behalve Tong) sinds kort een aparte manier van juichen. Daarvoor hebben we een choreograaf voor ingehuurd die ons iedere donderdagmiddag nieuwe trucjes leert om nóg beter te juichen. De enige die niets van al die poespas moet hebben is Tong.. als die scoort dan gooit hij gewoon zijn handen de lucht in en steekt zijn tong uit zijn mond. Zo deed hij het vroeger ook en 'vroeger was alles beter' zegt hij.quote:Hoe is jouw aparte manier van doelpunten vieren ontstaan?
Sanne Teeuwen, Etten-Leur, 8 jaar
Ze zijn gewoon jaloers dat wij een opvallende haarkleur hebben en zij niet! Wij vallen tenminste op! Volgende keer gewoon niet meer boos worden Ulrich, als kinderen met 'melkboerenhondenhaar' je plagen, dat is gewoon puur de kift!quote:Word jij boos als ze over je haarkleur plagen? Ik zelf wel!
Ulrich Visser, Roermond, 10 jaar
Wilhelm, dat klopt niet, dat is Da_Sandman! Hij is de pokerkampioen van de selectie! Het gaat zelfs zo ver dat hij bij uitwedstrijden in de bus met zijn laptop online gaat om pokertoernooien te spelen. Soms verspeelt hij al de winstpremie, voordat we uberhaupt gespeeld hebben!quote:Ben jij de kaartkampioen van AC Fok! United of is dat verzonnen?
Wilhelm Xevius, Ooltgensplaat, 13 jaar
Je hoort Ali B, hardcore to the bonequote:Doe jij wel eens Ali B luisteren?
Youssef Zaouiri, Almere, 9 jaar
volgende keer de kaarten ook niet meer merken hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sandman en de beste pokeraar, ik had em gister met toch mooi de pot uitgebluft, en de pot daarna had ik em goed te pakken met mn full house
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef pekel het volgende:
Wie heeft trouwens m'n fiets vanavond vastgezet aan het stadion? Moest lopend naar huis...
Daar ben ik mee bezig (ik weet het het duurt TE LANG, daarvoor mijn excuses). Ik hoop dat ik ze vanmiddag kan plaatsen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Wanneer komen de verslagen van de thusiwedstrijden tegen Grambergen en Slikkers? Die zijn het vermelden wel waard lijkt me zo!
Vanavond de bekerwedstrijd, voel me scherp!
geeft niets trainerquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:43 schreef Bos81 het volgende:
Daar ben ik mee bezig (ik weet het het duurt TE LANG, daarvoor mijn excuses). Ik hoop dat ik ze vanmiddag kan plaatsen.
hij schijnt ook eerder geliefd te zijn bij de bejaardenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
Zeer goede antwoorden inderdaad. Vragen voor numero_uno is wel lastiger, die kennen de kids nog niet zo goed.
Ik was ook vrij onbekend, toen ik aan de beurt was en ook toen waren er genoeg leuke vragen. Dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
Zeer goede antwoorden inderdaad. Vragen voor numero_uno is wel lastiger, die kennen de kids nog niet zo goed.
quote:AC FOK! United herstelt zich goed tegen VV Grambergen.
Na de nederlaag tegen NOS SC afgelopen zaterdag, versloeg ACFU Grambergen, na een slecht begin betrekkelijk eenvoudig van VV Grambergen.
In het begin van de wedstrijd leek het er op dat ACFU verrassend puntverlies ging leiden. Grambergen ging aanvankelijk beter om met het koude weer en het ietwat gladde veld. Daardoor kwam Grambergen ook verdiend op voorsprong.
Nadat Van Velde, die de hele wedstrijd goed kort gedekt werd door SCH, de bal kon afspelen naar Groenewold, werd Kramer weggestuurd. Omdat –Vaduz- wat weg gleed kon hij recht op Pekel aflopen. Met een goede schijnbeweging passeerde hij de international en kon zo de bal in het doel schieten. –Vaduz- probeerde nog de bal van de doellijn te halen, maar zijn sliding kwam te laat waardoor de bezoekers op voorsprong kwamen.
Gaandeweg de eerste helft kreeg ACFU meer grip op het spel, mede doordat Grambergen meer de voorsprong verdedigde dan dat het ging zoeken naar de 0-2. Na een aantal goede doelpogingen werd in de 34ste minuut de gelijkmaker gemaakt. Na een mooie actie langs de zijlijn van Voreg, kon hij Dylan Dog bereiken, die zonder aarzelen de bal in de touwen joeg.
Vlak voor rust kreeg ACFU een goede mogelijkheid om met een voorsprong aan de thee te gaan. Maar de vrije trap van MethodMich recht voor het doel van Friesinger, spatte uiteen op de lat.
In de tweede helft was het éénrichtingsverkeer. Grambergen kwam er niet aan te pas en moest zich beperken tot verdedigen. Ondanks de compacte defensie konden de aanvallers van ACFU regelmatig voor gevaar zorgen.
Na een snelle combinatie kwam de bal in de zestien voor de voeten van Dylan Dog, die de bal koeltjes in de verre hoek kon plaatsen. De verdiende voorsprong was daar. Niet veel later kwam de 3-1 tot stand. Jpzegthallo speelde zichzelf goed vrij om vervolgens onverwacht op doel te schieten. Zijn schot werd in eerste instantie gekeerd door Friesinger, maar VoreG was er als de kippen bij en kon zo de 3-1 scoren.
Kansen op de 4-1 waren er genoeg, maar gescoord werd er niet meer. Hierdoor won ACFU verdiend van Grambergen en mag het hopen dat NOS SC nog wat steekjes laat vallen in de strijd om de titel.
AC FOK! United – VV Grambergen 3-1
7’ 0-1 Kramer
34’ 1-1 Dylan Dog (VoreG)
51’ 2-1 Dylan Dog (Eilanden)
56’ 3-1 VoreG (rebound)
Geel
42’ Dolle_Hond (ACFU)
59’ Van Velde (GRAM)
AC FOK! United
Pekel
Da_Sandman
-Vaduz- (46’Bjoro)
SCH
The_BoezelaaR
Eilanden
MethodMich
Dolle_Hond (46’jpzegthallo)
VoreG
Dylan Dog
Tong80
VV Grambergen
Friesinger
Wüst
Bos (61’ Verheyen)
Wennemars
Timmer
Romme
De Jong
Groenewold
Wotherspoon
Van Velde (81’Smit)
Kramer
quote:Zuinige overwinning ACFU op Slikkers VV
De meeste spelers van de Slikkers leek al met het hoofd bij de bekerwedstrijd tegen de Donderhonden komende donderdag. De wedstrijd was al na 30 minuten beslist in het voordeel van AC FOK! United. 2-0
De bezoekers begonnen erg ongeconcentreerd aan de wedstrijd. Hierdoor ontstond meteen na de aftrap een grote kans voor ACFU, maar het schot van VoreG schampte de paal en ging naast.
Na een paar kleine kansjes zorgde Bjoro voor de openingstreffer. Nadat eerst VoreG een mogelijkheid zag strandden in de zestien, kwam de bal door slecht uitverdedigen voor Bjoro’s voeten. Met een snoeihard schot liet hij Alcohollo kansloos.
In de 29ste minuut werd het 2-0. Tong80 speelde in de zestien meter Dylan Dog aan, die knap wegdraaide van Ellesdee. Zijn schot werd echter knap tot corner verwerkt door Alcohollo. Vanuit die corner, genomen door Bjoro, torende –Vaduz- boven de defensie uit en kopte zo de 2-0 binnen.
Na dit doelpunt gebeurde er nauwelijks meer in de wedstrijd. ACFU geloofde het eigenlijk wel en deed het met het oog op de bekerwedstrijd rustig aan en de Slikkers waren niet bij machte om de defensie van ACFU te doen wankelen.
AC FOK! United – Slikkers VV 2-0
7’ 1-0 Bjoro
29’ 2-0 -Vaduz- (Bjoro)
Geel
34’ De Snoeper (Slik)
AC FOK! United
Pekel
Da_Sandman
-Vaduz-
The_BoezelaaR
FrankyMcG
Bjoro (86’ Vom)
Eilanden
MethodMich
VoreG (67’ Tha Dark)
Dylan Dog
Tong80
Slikkers VV
Alcohollo
Cocoinnen
Ellesdee
Wiettechek (46’Slikker)
Snuivert
De Snoeper
Hachiz
Deelder
Van Den Doop ( 71’Naeldemans)
PaddoPaddo
De Pil (46’) Geehabee
quote:ACFU bekert verder
Zonder zich zwaar in te spannen bereikte AC FOK! United de halve finales van de beker. In het eigen stadion werd Darthuizen met 4-0 verslagen..
Darthuizen leek niet echt te geloven in een bekerstunt. Het liet in de beginfase de thuisploeg de bal rustig rondspelen zonder er fel op te zitten. ACFU hield het tempo het eerste half uur laag zonder echte kansen te creeen.
Na een half uur werd het tempo verhoogd, wat al snel tot succes leidde. Een voorzet van Spideyman werd door Eilanden doorgetikt naar Tong80. Met een fraaie schijnbeweging passeerde hij King om vervolgens de bal op geniale wijze over Stompé te lepelen.
Met deze stand ging men ook de rust in. Vrijwel direct na de hervatting werd de 2-0 gescoord.
MethodMich speelde Dylan Dog aan, die ongedekt in de zestien meter stond. Een minuut later werd er weer gescoord. Ditmaal was het VoreG die een voorzet van Vom in de touwen knalde.
Hierna gebeurde er vrijwel niets meer. Pas in de blessuretijd werd er weer gescoord. Een klutssituatie was het Bjoro die voor de 4-0 zorgde, Door dit resultaat haalde ACFU dus de halve finale van de beker. In die halve finale mag het op bezoek bij FC de Stinkerds.
ACFU – Darthuizen SC 4-0
33’ 1-0 Tong80 (Eilanden)
46’ 2-0 Dylan Dog (MethodMich)
47’ 3-0 VoreG (Vom)
90+ 4-0 Bjoro (kluts)
Geen kaarten
AC FOK! United
Pekel
Da_Sandman
The_BoezelaaR
SCH
FrankyMcG
Eilanden (56’ Bjoro)
MethodMich
Vom (51’ Dolle_Hond)
Spideyman (46’VoreG)
Dylan Dog
Tong80
Darthuizen SC
Stompé
Fordham
King
O\\\' Shea ( 46’Mardle)
van Barneveld
Essers
Hankey (67’ Klaasen)
Noble
David
Whitlock
Taylor (59’Brantjes)
weekje Center Parks geloof ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Is numero_uno op vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |