abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34660442
AC FOK! UNITED

Naam: Associazione Calcio Fok! United (ACFU)
Opgericht: 19 augustus 2003
Thuishaven: ACFU ARENA
Officiële sponsor: HOOLS Voetbalcafé
Clubkleuren: rood-geel-zwart

Thuisshirt:

Uitshirt:

Keepersshirt

Clublogo:

De Selectie

Doel

(1) Numero_uno
Heeft geweldige reflexen is groot en een m'n over-mijn-lijk-kutspits-je-scoort-echt-niet mentaliteit. Heeft daarentegen veel ballen pas in 2x klem, wat hem nog geen tegengoal heeft opgeleverd

(25) Pekel
De ambitieuze Pekel begon als stadionspeaker, maar bleek geen onverdienstelijk doelman. Via de jeugdploeg speelde hij zich bij de selectie en is inmiddels de vaste reservekeeper. Hij pakt bijna elke penalty die men op hem afvuurt. Zijn geheim is simpel. Ooit zette Jan Reker zijn laptop langs de weg, Peter R. de Vries nam die mee en schonk hem aan Pekel. Die beschikt nu over alle mogelijke informatie omtrent penaltynemers.

Verdedigers

(88) FrankyMcG
Heeft inmiddels een fikse reputatie op het gebied van schorsingen en incidenten. Een vechtpartij in het veld? Franky staat vooraan en laat zich dan niet onbetuigd. Zijn solidariteit met zijn teamgenoten is als die van een trouwe hond. Wie een ACFU-speler trapt, krijgt er van Franky twee terug. Is sinds hij zijn grote liefde langs de lijn zag staan en veroverd heeft wel rustiger geworden. Toch kan de hele selectie nog regelmatig uit eten vanwege zijn bijdragen aan de boetepot.

(11) SCH
Niet de meest sierlijke speler, wel iemand die zich flink kan vastbijten in een opponent. Heeft geen problemen met kort dekken en is niet bang om af en toe over de schreef te gaan. Tegenstanders willen hem daarom wel eens provoceren, maar zolang ze dat over de linkervleugel doen gaat SCH daar niet zo op in. Over rechts echter...

(12) Da Sandman
De nuchtere Zeeuw is een echte twaalfde man. Hij wordt ingezet waar nodig en doet zijn taak altijd naar behoren. Mag soms nog wel wat meer opvallen, wil hij de volgende Zeeuw in Oranje worden.

(35) -Vaduz-
Deze reus (205 cm) is tweebenig en multifunctioneel. Hij heeft een goed overzicht en is tactisch sterk. Hij is echter niet snel en ook zijn handelingssnelheid laat wel eens te wensen over.

(20) The_BoezelaaR
Jong verdedigend talent. Kwam snel in het eerste en toont altijd aan dat dat terecht is. Hij werkt zich een slag in de rondte en door zijn lengte is hij zeer bruikbaar bij standaardsituaties. Als hij zijn aanvallend kopspel verbetert, is hij een verdediger die er zo maar 5 per seizoen kan maken.

Middenvelders

(10) methodmich.
Creatief brein op het middenveld. Deze international voor Burkina Faso, met ook nog een Portugees en Nederlands paspoort, is nog een ouderwetse nummer 10. Dat betekent voor ACFU een hoop lusten - goed inzicht, analytisch vermogen, fraaie (trap)techniek -, maar ook de bijkomende lasten - wat lui, weinig verdedigende arbeid, soms te mooi willen spelen en af en toe vedettegedrag -. Desondanks aanvoerder en stuwende kracht, zeker bij mooi weer.

(26) Bjoro.
Koning Kluts. Deze blaag pakt soms zomaar vrije trappen, tegen afspraken in. Toch heeft die flair wel iets, zeker als hij scoort. Scoort ook vaak uit klutssituaties. Is een defensief ingestelde middenvelder met oog voor de positie.

(13) Eilanden
Een jongen die alles heeft om het publiek te behagen: de looks en de techniek. Kan uitgroeien tot een spelverdeler. Nu nog vaak ingezet aan de flanken, waar hij naar zijn centrale rol kan groeien. Is bereid te luisteren naar de ervarener spelers, een groot pluspunt.

(16) Vom
Talentvolle middenvelder, snoeihard schot in de benen, maar ook geniepige steekballetjes zijn aan hem besteed. Hard werken + een topconditie maken hem compleet. Koppen komt echter niet in zijn woordenboek voor. Ook heeft hij extreem slechte knieen dus zal hij af en toe geblesseerd zijn.
Jonge middenvelder met geldingsdrang. Minder creatief dan Fulton, maar stabieler en minder snel te provoceren. Gemakkelijke jongen om in je selectie te hebben, gangmaker in de derde helft.

(64) dolle_hond
Jonge enthousiaste speelse middenvelder met een onuitputtelijke conditie. Maakt in speelsheid vaak onnodige overtredingen dat hem regelmatig een gele kaart kost

(6)jpzegthallo
Snelheid, Inzet, aansporen van mede-spelers en soms onverwachte briljante doelpogingen zijn de sterke punten van JP, dit gaat jammergenoeg wel ten koste van zijn handelingssnelheid en inworpen

Aanvallers

(9) Dylan Dog.
De topschutter van ACFU. Elk jaar komt de Dillen-index weer langs. Kan in alle systemen spelen. Komt het best tot zijn recht vanaf de rechterflank, vanwaar hij naar binnen trekt en plots voor de goal opduikt. Is een vaste international van Oranje en wordt elk jaar begeerd door Italiaanse clubs. Dit komt omdat hij een realistische kijk op voetbal heeft en dat ziet men daar graag. Zijn poster siert ook menig meisjeskamer.

(80) Tong80.
Niemand weet wat tong80 doet. Ook zijn ploeggenoten niet en ook hij niet. Geniale dribbels worden gevolgd door knullig balverlies, wereldgoals door vreselijke missers. Qua pure basiskwaliteiten mag geen medespeler zijn veters strikken, maar zijn grilligheid voorkwam dat hij ooit in de echte top terecht kwam.

(14) VoreG
Deze spits is een meester in het afmaken. Ook in steekpasjes en afstandschoten is hij zeer goed. Meeverdedigen en koppen behoren tot zijn zwakke punten. Ook is zijn instelling niet altijd even goed.

(19) Spideyman
De nieuwe Dennis Rommedahl. Zijn voornaamste wapen is dan ook zijn snelheid. Spideyman heeft hard getraind op zijn voorzet en kan hiermee al voor de nodige assists zorgen.

(7)tha_dark
Talentvolle aanvaller, heeft de hoogste jeugdelftallen doorlopen maar heeft wat moeite met het aanpassen aan het seniorenvoetbal

Technische staf
Technisch directeur: Golfer

Trainer: Bos81
Assistent-trainer: AirRaid(tevens trainer Jong AC Fok!)

Fysio: Meami
Verzorger: Bluezz
Conditietrainer: Inquistor87
Keeperstrainer: aldostuta
Teamarts: DivineJester
Scouting en analyse: Doc

Ondersteunende staf:
Materiaalman: pfaf,
Gazonmanager: Herkauwer
Chauffeur spelersbus: BrauN
Hoofd kaartverkoop: ThewilliedockSaints
TIFO-coördinatoren: Yeahinho en Cruoninga
Cheerleader: Tuindwerg.
Stadionspeaker: Lionheaad en Dos37
Persvoorlichter: FrankyMcG

Bestuur
Algemeen directeur: Mitt.
Algemeen manager: Bos81
Trend watcher: Mindlight:

De ACFU Fanclub: De Ultra's
Contactpersoon: Yeahinho

De ACFU Junior Club: de Fokkies
Leden onder de 12 kunnen lid worden van de Fokkies: de officiële Kids Club van ACFU.

ACFU Seizoengids!
De seizoengids is nu te bestellen bij het bestuur! Let op: beperkte oplage, dus OP=OP!

Vacatures
Cheerleaders: tuindwerg kan altijd versterking gebruiken.

Heb je interesse in een functie binnen deze fantastische club meld je aan in dit topic.
Ondersteunende leden en vaste supporters zijn ook altijd welkom !

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
13-08-05  AC FOK! United             - NOS SC                     3-2
21-08-05  AC FOK! United             - Zandratten                 2-1
28-08-05  VV Grambergen              - AC FOK! United             2-2
10-09-05  SC Darthuizen              - AC FOK! United             0-1
15-09-05  Buzhya Buzhmanov Kramskiy  - AC FOK! United             1-1
18-09-05  AC FOK! United             - Binnenhofse Boys           2-3
21-09-05  Slikkers VV                - AC FOK! United             3-1
25-09-05  AC FOK! United             - TVV Koppensnellers         0-2
29-09-05  AC FOK! United             - Buzhya Buzhmanov Kramskiy  3-0
16-09-05  AC FOK! United             - Poldervogels               5-3
20-10-05  Arikisxanlopoulos          - AC FOK! United             2-2
23-10-05  West-Zuid Vooruit          - AC FOK! United             0-3
28-10-05  AC FOK! United             - FC de Stinkerds            3-1         
03-11-05  AC FOK! United             - KVK Fritkot                3-2 
06-11-05  RTL Boulevard SC           - AC FOK! United             1-1 
20-11-05  AC FOK! United             - MicroSoft Tweakers FC      4-1       
24-11-05  AC FOK! United             - Real Torremolinos          1-2     
27-11-05  BFC Millingen aan den Rijn - AC FOK! United             0-0   
04-12-05  t Muzikantenstadje         - AC FOK! United             0-2 
10-12-05  AC FOK! United             - FC Grachtengordel          4-0   
15-12-05  FC Klassen                 - AC FOK! United             1-3  
18-12-05  t Gooise Matras            - AC FOK! United             1-2
21-12-05  FC Bambiworld              - AC FOK! United (Beker)     0-5
26-12-05  AC FOK! United             - Donderhonden               2-2 
30-12-05  FC Bal op 't Dak           - AC FOK! United             0-3   
14-01-06  AC FOK! United             - SC Darthuizen              3-1   
18-01-06  Binnenhofse Boys           - AC FOK! United             0-4    
21-01-06  NOS SC                     - AC FOK! United             2-0   
24-01-06  AC FOK! United             - VV Grambergen              3-1    
29-01-06  AC FOK! United             - Slikkers VV                2-0      
01-02-06  AC FOK! United             - SC Darthuizen (Beker) 
05-02-06  TVV Koppensnellers         - AC FOK! United   
12-02-06  Poldervogels               - AC FOK! United   
15-02-06  Stockholm Blöndines        - AC Fok! United (UEFA)
19-02-06  AC FOK! United             - BFC Millingen aan den Rijn    
23-02-06  AC Fok! United             - Stockholm Blöndines (UEFA)
26-02-06  Zandratten                 - AC FOK! United
01-03-06  AC FOK! United             - West-Zuid Vooruit
05-03-06  FC de Stinkerds            - AC FOK! United
11-03-06  AC FOK! United             - RTL Boulevard SC
19-03-06  MicroSoft Tweakers FC      - AC FOK! United
25-03-06  AC FOK! United             - t Muzikantenstadje
02-04-06  FC Grachtengordel          - AC FOK! United
09-04-06  AC FOK! United             - t Gooise Matras 
12-04-06  Donderhonden               - AC FOK! United
16-04-06  AC FOK! United             - FC Bal op 't Dak

Overige data EC : 9 maart, 15/16 maart, 30 maart,6 april, 20 april, 27 april en 10 mei
Overige data beker : 22 maart en 7 mei

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
NOS SC                       23 16  5  2 53 62-22
AC FOK! United               23 15  4  4 49 52-26
Donderhonden                 22 14  6  2 48 52-24
MicroSoft Tweakers FC        23 14  4  5 46 42-22
RTL Boulevard SC             23 12  6  5 42 46-32
t Gooise Matras              22 11  5  6 38 39-28
TVV Koppensnellers           23 10  7  6 37 43-34
Slikkers VV                  23  9  8  6 35 36-33
BFC Millingen aan den Rijn   23  9  8  6 35 32-31
t Muzikantenstadje           22  9  5  8 32 30-30
SC Darthuizen                23  8  4 11 28 25-39
Poldervogels                 23  6  7 10 25 26-35
VV Grambergen                23  6  7 10 25 29-40
Zandratten                   23  5  8 10 23 30-39
FC Bal op 't Dak             22  4  7 11 19 22-41
Binnenhofse Boys             23  5  4 14 19 27-47
West-Zuid Vooruit            23  3  6 14 15 21-42
FC de Stinkerds              23  3  5 15 14 30-47
FC Grachtengordel            22  2  4 16 10 18-50

[ Bericht 23% gewijzigd door Bomenverzameling op 02-02-2006 17:47:58 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 31 januari 2006 @ 21:10:53 #2
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_34660482
quote:
Jij bent een speler die ze ideale waterdrager noemen. Hoe zie je dat zelf?
Andy de Beer, Groningen, 12 jaar
Dat heb je goed gezien Andy, jij hebt er kijk op! Ik zorg inderdaad voor balans op het middenveld en laat andere spelers beter spelen. Door mij spelen Methodmich en Bjoro bijvoorbeeld zo goed!
quote:
Klopt het dat jij interlands zou mogen spelen voor Puerto Rico?
Carlos Domínguez, Leeuwarden, 11 jaar
Muy bien Carlito! Dat klopt inderdaad! Maar Puerto Rico besloot zich niet in te schrijven voor de WK-kwalificatie voor 2006, dus daarom hoefde AC FOK! United me niet te missen. PR deed dat om geld te sparen, want ik weet dat ze bezig zijn met een coach die WK-kwalificatie garandeert. Iedereen denkt dat hij bondscoach wordt van Engeland, maar volgens mij zit hij de komende jaren gewoon met een pina colada op een hagelwit strand
quote:
Wat zijn jouw sterke punten als voetballer?
Ellert Franssen, Assen, 10 jaar
Ik moet het hebben van mijn techniek, maar ik vind het niet erg om soms eens ouderwets te bikkelen. Dat komt waarschijnlijk door mijn Utrechtse achtergrond. Daarnaast luister ik goed naar oudere spelers als SCH en Tong, want van hen kan ik nog veel leren!
quote:
Jij schijnt één van de grappenmakers van de selectie te zijn. Wat vind je zelf je beste grap?
Graddus Heiligenberg, Dronten, 13 jaar
Dat zijn er veel te veel om op te noemen Graddus! En ik vind elke grap leuk, maar soms kunnen spelers er niet om lachen. Methodmich was bijvoorbeeld best boos toen ik tijgerbalsem in zijn onderbroek had gesmeerd en Vaduz vond de vaseline in zijn sokken ook niet erg leuk. Maar iedereen moest wel erg lachen toen ik SCH's schoenen aan de vloer had vastgeplakt!
quote:
Klopt het dat jij al jaren droomt van een transfer naar FC Utrecht?
Iris Jopen-Grote, Apeldoorn, 14 jaar
Vroeger, toen Eilanden nog een klein Eilandje was, had ik een grote droom: spelen bij FC Utrecht! Maar inmiddels zijn we als AC FOK! United naar zo'n hoog niveau gegroeid dat ik niet meer wil vertrekken. Maar als we klaar zijn met de wedstrijd informeer ik altijd als eerste wat Utreg heeft gedaan!
quote:
Heb jij goede vrienden in de selectie of ga je met iedereen even goed om?
Kennedy Lammers, Putten, 9 jaar
Ik ga met iedereen goed om Kennedy. We zijn een echt vriendenteam! Maar net als echte vrienden hebben we ook wel eens flinke ruzie in de kleedkamer!
quote:
Hoe ben je zo goed geworden in slidings?
Marcio Namibio, Veenendaal, 10 jaar
Opa Eilanden, die vroeger altijd een goede verdediger was, nam me altijd mee naar modderige grasveldjes in de buurt en liet me net zolang slidings maken totdat ik geen 'boeh' of 'bah' meer kon zeggen. Na afloop gingen we dan altijd een broodje pindakaas eten met een glas roosvicee
quote:
Klopt het dat jij altijd het beste voetbalt als je vrouw een string draagt?
Omar Palacios, Alkmaar, 13 jaar
Hoe weet jij dat Omar? Dat is inside-information! Maar het klopt wel. David Beckham van Real Madrid speelt altijd het beste als hij de string van zijn vrouw draagt. Ik heb dat ook een keer geprobeerd, maar dat zat niet lekker en ik werd al na 20 minuten gewisseld! Daarom laat ik haar een string dragen. Sindsdien speel ik ook beter!
quote:
Hoe kom jij aan die leuke kaarten met voorgedrukte handtekening, die je altijd stuurt naar fans?
Quincy Rongen, Delft, 10 jaar
Dat zijn geen voorgedrukte kaarten Quincy! Dat is mijn handschrift! Maar mijn handschrift is zo mooi, dat het lijkt alsof het gedrukt staat!
quote:
Hoe is jouw aparte manier van doelpunten vieren ontstaan?
Sanne Teeuwen, Etten-Leur, 8 jaar
Sanne, als je goed hebt opgelet heeft het hele elftal (behalve Tong) sinds kort een aparte manier van juichen. Daarvoor hebben we een choreograaf voor ingehuurd die ons iedere donderdagmiddag nieuwe trucjes leert om nóg beter te juichen. De enige die niets van al die poespas moet hebben is Tong.. als die scoort dan gooit hij gewoon zijn handen de lucht in en steekt zijn tong uit zijn mond. Zo deed hij het vroeger ook en 'vroeger was alles beter' zegt hij.
quote:
Word jij boos als ze over je haarkleur plagen? Ik zelf wel!
Ulrich Visser, Roermond, 10 jaar
Ze zijn gewoon jaloers dat wij een opvallende haarkleur hebben en zij niet! Wij vallen tenminste op! Volgende keer gewoon niet meer boos worden Ulrich, als kinderen met 'melkboerenhondenhaar' je plagen, dat is gewoon puur de kift!
quote:
Ben jij de kaartkampioen van AC Fok! United of is dat verzonnen?
Wilhelm Xevius, Ooltgensplaat, 13 jaar
Wilhelm, dat klopt niet, dat is Da_Sandman! Hij is de pokerkampioen van de selectie! Het gaat zelfs zo ver dat hij bij uitwedstrijden in de bus met zijn laptop online gaat om pokertoernooien te spelen. Soms verspeelt hij al de winstpremie, voordat we uberhaupt gespeeld hebben!
quote:
Doe jij wel eens Ali B luisteren?
Youssef Zaouiri, Almere, 9 jaar
Je hoort Ali B, hardcore to the bone
Hij is hellemaal leip zelfs al doe hij gewoon
Wil je een show geef hem een microfoon
Hij bust ryhmes van hier tot aan bergen op zoom

(zegt dat genoeg Youssef? )
pi_34660897
Goede antwoorden Eilanden

De volgende die aan de beurt is, is onze reserve-doelman Numero_Uno
pi_34661275
Sandman en de beste pokeraar, ik had em gister met toch mooi de pot uitgebluft, en de pot daarna had ik em goed te pakken met mn full house
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_34666227
Wie heeft trouwens m'n fiets vanavond vastgezet aan het stadion? Moest lopend naar huis...
Hoi.
pi_34672437
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sandman en de beste pokeraar, ik had em gister met toch mooi de pot uitgebluft, en de pot daarna had ik em goed te pakken met mn full house
volgende keer de kaarten ook niet meer merken he
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:45:10 #8
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34673330
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef pekel het volgende:
Wie heeft trouwens m'n fiets vanavond vastgezet aan het stadion? Moest lopend naar huis...
ik heb niets gedaan !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34674027
Wanneer komen de verslagen van de thusiwedstrijden tegen Grambergen en Slikkers? Die zijn het vermelden wel waard lijkt me zo!

Vanavond de bekerwedstrijd, voel me scherp!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34674859
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Wanneer komen de verslagen van de thusiwedstrijden tegen Grambergen en Slikkers? Die zijn het vermelden wel waard lijkt me zo!

Vanavond de bekerwedstrijd, voel me scherp!
Daar ben ik mee bezig (ik weet het het duurt TE LANG, daarvoor mijn excuses). Ik hoop dat ik ze vanmiddag kan plaatsen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:55:48 #11
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34675213
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:43 schreef Bos81 het volgende:

Daar ben ik mee bezig (ik weet het het duurt TE LANG, daarvoor mijn excuses). Ik hoop dat ik ze vanmiddag kan plaatsen.
geeft niets trainer
256 goals !
pi_34685103
Zeer goede antwoorden inderdaad. Vragen voor numero_uno is wel lastiger, die kennen de kids nog niet zo goed.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34685556
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
Zeer goede antwoorden inderdaad. Vragen voor numero_uno is wel lastiger, die kennen de kids nog niet zo goed.
hij schijnt ook eerder geliefd te zijn bij de bejaarden
pi_34685849
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
Ik was ook vrij onbekend, toen ik aan de beurt was en ook toen waren er genoeg leuke vragen. Dus dat komt wel goed
pi_34718581
quote:
AC FOK! United herstelt zich goed tegen VV Grambergen.

Na de nederlaag tegen NOS SC afgelopen zaterdag, versloeg ACFU Grambergen, na een slecht begin betrekkelijk eenvoudig van VV Grambergen.

In het begin van de wedstrijd leek het er op dat ACFU verrassend puntverlies ging leiden. Grambergen ging aanvankelijk beter om met het koude weer en het ietwat gladde veld. Daardoor kwam Grambergen ook verdiend op voorsprong.

Nadat Van Velde, die de hele wedstrijd goed kort gedekt werd door SCH, de bal kon afspelen naar Groenewold, werd Kramer weggestuurd. Omdat –Vaduz- wat weg gleed kon hij recht op Pekel aflopen. Met een goede schijnbeweging passeerde hij de international en kon zo de bal in het doel schieten. –Vaduz- probeerde nog de bal van de doellijn te halen, maar zijn sliding kwam te laat waardoor de bezoekers op voorsprong kwamen.

Gaandeweg de eerste helft kreeg ACFU meer grip op het spel, mede doordat Grambergen meer de voorsprong verdedigde dan dat het ging zoeken naar de 0-2. Na een aantal goede doelpogingen werd in de 34ste minuut de gelijkmaker gemaakt. Na een mooie actie langs de zijlijn van Voreg, kon hij Dylan Dog bereiken, die zonder aarzelen de bal in de touwen joeg.

Vlak voor rust kreeg ACFU een goede mogelijkheid om met een voorsprong aan de thee te gaan. Maar de vrije trap van MethodMich recht voor het doel van Friesinger, spatte uiteen op de lat.

In de tweede helft was het éénrichtingsverkeer. Grambergen kwam er niet aan te pas en moest zich beperken tot verdedigen. Ondanks de compacte defensie konden de aanvallers van ACFU regelmatig voor gevaar zorgen.

Na een snelle combinatie kwam de bal in de zestien voor de voeten van Dylan Dog, die de bal koeltjes in de verre hoek kon plaatsen. De verdiende voorsprong was daar. Niet veel later kwam de 3-1 tot stand. Jpzegthallo speelde zichzelf goed vrij om vervolgens onverwacht op doel te schieten. Zijn schot werd in eerste instantie gekeerd door Friesinger, maar VoreG was er als de kippen bij en kon zo de 3-1 scoren.

Kansen op de 4-1 waren er genoeg, maar gescoord werd er niet meer. Hierdoor won ACFU verdiend van Grambergen en mag het hopen dat NOS SC nog wat steekjes laat vallen in de strijd om de titel.

AC FOK! United – VV Grambergen 3-1
7’ 0-1 Kramer
34’ 1-1 Dylan Dog (VoreG)
51’ 2-1 Dylan Dog (Eilanden)
56’ 3-1 VoreG (rebound)

Geel

42’ Dolle_Hond (ACFU)
59’ Van Velde (GRAM)

AC FOK! United
Pekel

Da_Sandman
-Vaduz- (46’Bjoro)
SCH
The_BoezelaaR

Eilanden
MethodMich
Dolle_Hond (46’jpzegthallo)

VoreG
Dylan Dog
Tong80

VV Grambergen
Friesinger

Wüst
Bos (61’ Verheyen)
Wennemars
Timmer

Romme
De Jong
Groenewold
Wotherspoon

Van Velde (81’Smit)
Kramer
quote:
Zuinige overwinning ACFU op Slikkers VV

De meeste spelers van de Slikkers leek al met het hoofd bij de bekerwedstrijd tegen de Donderhonden komende donderdag. De wedstrijd was al na 30 minuten beslist in het voordeel van AC FOK! United. 2-0

De bezoekers begonnen erg ongeconcentreerd aan de wedstrijd. Hierdoor ontstond meteen na de aftrap een grote kans voor ACFU, maar het schot van VoreG schampte de paal en ging naast.

Na een paar kleine kansjes zorgde Bjoro voor de openingstreffer. Nadat eerst VoreG een mogelijkheid zag strandden in de zestien, kwam de bal door slecht uitverdedigen voor Bjoro’s voeten. Met een snoeihard schot liet hij Alcohollo kansloos.

In de 29ste minuut werd het 2-0. Tong80 speelde in de zestien meter Dylan Dog aan, die knap wegdraaide van Ellesdee. Zijn schot werd echter knap tot corner verwerkt door Alcohollo. Vanuit die corner, genomen door Bjoro, torende –Vaduz- boven de defensie uit en kopte zo de 2-0 binnen.

Na dit doelpunt gebeurde er nauwelijks meer in de wedstrijd. ACFU geloofde het eigenlijk wel en deed het met het oog op de bekerwedstrijd rustig aan en de Slikkers waren niet bij machte om de defensie van ACFU te doen wankelen.

AC FOK! United – Slikkers VV 2-0
7’ 1-0 Bjoro
29’ 2-0 -Vaduz- (Bjoro)

Geel
34’ De Snoeper (Slik)

AC FOK! United
Pekel

Da_Sandman
-Vaduz-
The_BoezelaaR
FrankyMcG

Bjoro (86’ Vom)
Eilanden
MethodMich

VoreG (67’ Tha Dark)
Dylan Dog
Tong80

Slikkers VV
Alcohollo

Cocoinnen
Ellesdee
Wiettechek (46’Slikker)
Snuivert

De Snoeper
Hachiz
Deelder
Van Den Doop ( 71’Naeldemans)

PaddoPaddo
De Pil (46’) Geehabee

pi_34719995
Mooi! 6 punten!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_34721167
Goede verslagen coach! De wedstrijd tegen Grambergen speelde ik wat ongelukkig, tegen Slikkers ging het beter. Heerlijk om weer eens uit een fijn aangesneden Bjoro boemerang-corner te scoren.
That's all folks!
pi_34725176
Gelukkig weer de punten gepakt. Dat is van belang in deze fase van de strijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_34762792
Vragen van de kids voor numero_uno:

Hoe ben jij keeper geworden?
Appie Bakker, Castricum, 9 jaar

Wat heb jij met Italië?
Danny Everdingen, Franeker, 11 jaar

Heb jij een bepaald bijgeloof?
Gerda Havertong, Ilpendam, 10 jaar

Hoe zit het met de voetbalhumor bij jullie team?
Jantje Kos, Lekkerkerk, 12 jaar

Klopt het dat jij regelmatig jongleert in de kleedkamer en op feestjes?
Maikel Nok, Oudewater, 13 jaar

Wie is je beste trainer geweest?
Pieter Quist, Rotterdam, 10 jaar

Mocht jij van je ouders altijd al op voetbal?
Sandro Thule, Ulvenhout, 9 jaar

Hoor je tijdens de wedstrijd alles wat ze achter het doel roepen naar je?
Vasco Willemsen, X-Pijkenisse, 10 jaar

Ken jij het Wilhelmus, als je interlands moet spelen?
Yvo Zullekes, Delft, 9 jaar
www.thuisuiteten.nl
pi_34775707
quote:
ACFU bekert verder

Zonder zich zwaar in te spannen bereikte AC FOK! United de halve finales van de beker. In het eigen stadion werd Darthuizen met 4-0 verslagen..

Darthuizen leek niet echt te geloven in een bekerstunt. Het liet in de beginfase de thuisploeg de bal rustig rondspelen zonder er fel op te zitten. ACFU hield het tempo het eerste half uur laag zonder echte kansen te creeen.

Na een half uur werd het tempo verhoogd, wat al snel tot succes leidde. Een voorzet van Spideyman werd door Eilanden doorgetikt naar Tong80. Met een fraaie schijnbeweging passeerde hij King om vervolgens de bal op geniale wijze over Stompé te lepelen.

Met deze stand ging men ook de rust in. Vrijwel direct na de hervatting werd de 2-0 gescoord.
MethodMich speelde Dylan Dog aan, die ongedekt in de zestien meter stond. Een minuut later werd er weer gescoord. Ditmaal was het VoreG die een voorzet van Vom in de touwen knalde.

Hierna gebeurde er vrijwel niets meer. Pas in de blessuretijd werd er weer gescoord. Een klutssituatie was het Bjoro die voor de 4-0 zorgde, Door dit resultaat haalde ACFU dus de halve finale van de beker. In die halve finale mag het op bezoek bij FC de Stinkerds.

ACFU – Darthuizen SC 4-0
33’ 1-0 Tong80 (Eilanden)
46’ 2-0 Dylan Dog (MethodMich)
47’ 3-0 VoreG (Vom)
90+ 4-0 Bjoro (kluts)

Geen kaarten

AC FOK! United
Pekel

Da_Sandman
The_BoezelaaR
SCH
FrankyMcG

Eilanden (56’ Bjoro)
MethodMich
Vom (51’ Dolle_Hond)

Spideyman (46’VoreG)
Dylan Dog
Tong80

Darthuizen SC
Stompé

Fordham
King
O\\\' Shea ( 46’Mardle)
van Barneveld

Essers
Hankey (67’ Klaasen)
Noble
David

Whitlock
Taylor (59’Brantjes)
pi_34778976
gelukkig dat Klaassen geschorst was, heel groot talent en levensgevaarlijk.
pi_34780360
Hij viel wel degelijk in, maar erg onopvallend. Z'n doorbraak was groots maar hij heeft even een terugval.
That's all folks!
pi_34781391
volgens mij stopt er toch stieken iemand seen slaapmiddel in mijn koffie
pi_34785754
Darthuizen is best goed, maar met zo'n keeper wordt het nooit wat natuurlijk...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34804224
Die numero_uno laat de kids ook al zo lang in spanning onder hun ACFU-dekbedjes kruipen.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:22:56 #26
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34826322
toch weer een paar doelpuntjes en assist de laatste wedstrijden !
256 goals !
pi_34837399
Is numero_uno op vakantie?
www.thuisuiteten.nl
pi_34867572
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Is numero_uno op vakantie?
weekje Center Parks geloof ik
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:30:17 #29
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_34870538
nee nee de antwoorden dienen goed doordacht te worden
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:57:02 #30
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_34871326
Hoe ben jij keeper geworden?
Appie Bakker, Castricum, 9 jaar
Ik ben meestal de langste geweest in de jeugdelftallen en mijn lengte kwam altijd goed van pas om de kleine spitsjes af te troeven. Dit heb ik tot de D'tjes volgehouden maar toen begon techniek ook een rol te spelen en als ik ergens een gebrek aan heb is het wel techniek. Toen kwam mijn trainer met het idee om mij eens op het doel te posteren omdat ik een van de weinige was die wel sterk was bij hoge ballen, en sindsdien ben ik niet meer weg te slaan onder de lat, alleen is pekel nog sterker dus die mept mij nog onder de lat vandaan

Wat heb jij met Italië?
Danny Everdingen, Franeker, 11 jaar

Mijn liefde voor Italië bestaat uit de pure keepers die daar spelen. In de meeste landen moeten de keepers kunnen mee voetballen. In Italië is dat niet zo. Daar staan de keepers er alleen om hun goal schoon te houden niet om alles voetballend op te lossen, ook speelt mijn oorspronkelijke liefde voor verdedigen mee. Waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die het Italiaanse voetbal prachtig vind. Deze 2 dingen heb ik met Italië

Heb jij een bepaald bijgeloof?
Gerda Havertong, Ilpendam, 10 jaar

Ik speel alleen maar op zwarte adidas schoenen. Deze schoenen had ik aan bij mijn vorige club toen ik gescout werd voor Jong AC FOK! United. Uiteindelijk hebben deze schoenen mij nu ook naar het 1e elftal geholpen. En ik heb gekozen voor de kleur zwart omdat ik vind dat gekleurde schoenen zijn voor de vedettes en als keeper kan je dat nooit zijn.

Hoe zit het met de voetbalhumor bij jullie team?
Jantje Kos, Lekkerkerk, 12 jaar

Die is hier in volle mate aanwezig Jantje. Het vastbinden van fietsen danwel het op kratjes zetten van auto's tot het vullen van ondergoed met tijgerbalsem. Voor het 'slachtoffer' altijd minder leuk maar de rest van het team kan er altijd om lachen. Humor is ook zeer belangrijk voor de sfeer in het team. Misschien juist door deze humor hebben we de laatste tijd zo'n goede serie neergezet. Persoonlijk ben ik nog niet aan de humor begonnen omdat ik eerst mijn strepen binnen het 1e moet verdienen

Klopt het dat jij regelmatig jongleert in de kleedkamer en op feestjes?
Maikel Nok, Oudewater, 13 jaar

Dat klopt. Mijn idool vroeger was altijd Harvey Esajas, toen hij stopte en het circus in ging. Toen is mijn liefde voor het circusleven ontstaan en het eerste wat elke circusartiest moet kunnen is jongleren. Wat je misschien niet wist is dat ik ook geen onverdienstelijk trapeze artiest ben

Wie is je beste trainer geweest?
Pieter Quist, Rotterdam, 10 jaar

Dat is mijn huidige trainer Bos81. Door hem heb ik de kansen gekregen in Jong AC FOK United die mij uiteindelijk de positie in het 1e hebben opgeleverd.

Mocht jij van je ouders altijd al op voetbal?
Sandro Thule, Ulvenhout, 9 jaar

Mijn ouders hebben altijd gezegd dat ik moest doen waar ik zelf voor koos. In eerste instantie was dat basketbal maar later vond ik mijn liefde in het voetballen. Het was voor mijn ouders wel heel moeilijk toen ik de overstap maakte naar het profvoetbal, maar zij hebben me altijd gesteund in mijn keuze. Ze hebben dus een grote rol gespeeld in mijn huidige carriere. Maar ze hebben me ook altijd gestimuleerd om een studie te volgen naast mijn voetbalcarriere zodat ik altijd iets heb om op terug te vallen

Hoor je tijdens de wedstrijd alles wat ze achter het doel roepen naar je?
Vasco Willemsen, X-Pijkenisse, 10 jaar

Totaal niet. Als ik in het veld sta ben ik zo gefocust op het spelletje dat dat allemaal langs me heen gaat. Het enige wat ik dan hoor zijn de aanwijzingen van mijn medespelers en de coach.

Ken jij het Wilhelmus, als je interlands moet spelen?
Yvo Zullekes, Delft, 9 jaar

Natuulijk. Elke speler die voor zijn land uitkomt dient het volkslied te kennen en uit volle borst mee te zingen

En mijn excuses aan de jonge kinderen voor het late antwoord op hun vragen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')