Hej Talithaquote:
Ik blijf heen en weer huppelenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hup gewoon rustig en vrolijk heen en weer tussen de SC en het 'Tanja' topic![]()
Wat een Bagger Holquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Talitha
Holt zegt net dat ze voor ¤ 15 entree alleen frisdrank genoeg vind (dus zelfs geen koffie en thee)
Das niet zo moeilijk, ik bedoelde meer de fok "spin offs" (andere forums dan Fok i.i.g.)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hup gewoon rustig en vrolijk heen en weer tussen de SC en het 'Tanja' topic![]()
Voor ¤ 15 kun je een heleboel flessen frisdrank wegwerkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Talitha
Holt zegt net dat ze voor ¤ 15 entree alleen frisdrank genoeg vind (dus zelfs geen koffie en thee)
* BONG4002 zit alleen op FOK! dus dat is makkelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk, ik bedoelde meer de fok "spin offs" (andere forums dan Fok i.i.g.)
Holt moet haar mond stoppen waar haar hol zich bevind. Komt er vast meer zinnige praat uit dan nuquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Talitha
Van mevrouw Holt afblijven hééééquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef MissJ. het volgende:
Mevrouw Holt is het er weer totaal niet mee eens dat er koffie geschonken word, en als er dan koffiemelk moet komen wijst ze wel de weg maar staat niet op om het even te pakken voor Anita.
IK HAAT HAAR!!!!!!
Héhe, dat lucht op.
Dan neemt Holt ze gewoon in beslag als dat dreigt te gebeuren, de manager is immers niet aanwezig en dan....is Holt helemaal de baasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor ¤ 15 kun je een heleboel flessen frisdrank wegwerken![]()
Ik sleep mezelf van de éne naar de andere. En ondertussen vraag ik me af waarom ik alwéér voor de computer hang. Dat was niet de bedoelingquote:
* BONG4002 steekt een virituele hand uit en drukt op het uit knopje van je PCquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan iemand me van de computer komen plukken![]()
En ik heb ook antwoord op een eerdere vraag! Je bent lithograaf!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:00 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb haar niet gehoord, via via hoorde ik dat ze iets had met afdrukken op een schildersdoek, nu is dat bij voorbaat een verloren zaak, want de foto die zij kreeg was maar een probeersel die ik in 52 seconde klaarhad op een maatje van 694x550, het was zo maar een ingeving van mij, want het was eigenlijk de ega die hem apart vondNU heb ik even teruggemaild (maar dat zal langs elkaar zijn heengegaan) dat ik hem via een bepaalde vergrotingmethode op 1.00meter bij 84cm kan maken en nog scherp ook, dus zonder rafels en aanverwante probs met vergroten, ik denk wel dat ze terug zal mailen over een paar weken want daarvandaan mag ze geen privémail versturen. Dus we wachten af en van bonnie heb ik ook zoiets gemaak net zoals van de heren maar daar heb ik nog niet naar geschreven, het is mijn werk geweest en mijn hobby gebleven, dus het heeft niets te maken met Fan zijn van één van de hoteliers
![]()
Zo nu ben je ff bijgeklust via het forum![]()
Doe ik nuquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk, ik bedoelde meer de fok "spin offs" (andere forums dan Fok i.i.g.)
Die zit nu actief te posten in het Tanja topicquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer is Peter eigenlijk voor het laatst hier gesignaleerd?
Net nog, die zit op schoot bij Tanja nu.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Gisteravond laat, toen Tann net weg wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Tann, we missen je, je bent al 15 minuten weg
Paardagen geleden voor t laats dacht ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie je nog steeds BONG. Misschien het verkeerde knopje ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 steekt een virituele hand uit en drukt op het uit knopje van je PC![]()
![]()
Nopezzzquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Paardagen geleden voor t laats dacht ik![]()
Ik kwam met mn hand in een muizevalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie je nog steeds BONG. Misschien het verkeerde knopje ?![]()
Is prima, maar dan zorg ik dat ze alles achter elkaar achterover slaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan neemt Holt ze gewoon in beslag als dat dreigt te gebeuren, de manager is immers niet aanwezig en dan....is Holt helemaal de baas![]()
Hej daar hebben we onze TO kampioenquote:
Die ik heb gemaakt staan in de topics en een paar hou ik ff achter de handquote:Zeg Athalon, heb je nog een leuke cap gemaakt vandaag van Viool? Ik heb er nog geen.....ik zoek eigenlijk iets dat ze achter glas staat of iets dergelijks......
(lief vragend)
drank krijgt HBB van sponsorsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor ¤ 15 kun je een heleboel flessen frisdrank wegwerken![]()
Perspectieven.,........i love it when you talk dirty......... okay ik klik nog wel even rond.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Athalon het volgende:
[..]
Die ik heb gemaakt staan in de topics en een paar hou ik ff achter de handwant er zitten wat perpectieven in
![]()
....ik miste hem niet eens......quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef BONG4002 het volgende:
Awick baalt, hij heeft ruim een uur moeten wachten (op taxi terug naar BB denk ik)
Zie t nu jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nopezzz
Zit nu bij Tanja in het topic![]()
allemaal zusjes van Viool!quote:
Ik ook niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Perspectieven.,........i love it when you talk dirty......... okay ik klik nog wel even rond.
Goedenavond allemaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |