Dat soort brieven krijg ik dan nooitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik kreeg naast deurwaarderbrieven en div. post ook een keer geld voor de vorige bewoners. Zat in een kerstenvelop en ik had geen flauw idee van wie of waarheen ik die brief moest terugsturen en dus heb ik de brief geopend in de hoop dat er een adres oid in stond. Zat er alleen geld in en geen adres of wat dan ookNou, bedankt dan maar!
Ja zoiets duurt even hèquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik krijg post van de vorige bewoners, maar ik woon hier dan ook pas zes jaar.
En zit er iets interessants tussen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Straks win je nog watquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:03 schreef HendrikJan het volgende:
Krijg nog steeds post voor mijn ex van de postcode loterij, tig keer terug gestuurd, maar ze blijven maar sturen
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef Oblivion het volgende:
Och ja, wij krijgen nog steeds post voor de vorige vriendin van mijn vriend.
Vervelende is, ze is al 3 jaar dood....![]()
En probeer maar eens een aanpassing gedaan te krijgen....Niet dus.
Wij na 15!! jaar soms ook nog...maarja, ga binnen enkele maanden weer verhuizen dusquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Zeer, zeer pijnlijk.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Triangeljosti het volgende:
![]()
Probeer ook maar het T-mobile abonnement van je overleden dochter op te zeggen... dat wil niet lukken... Op haar verjaardagsdatum kregen ze nog die geweldige roze balonnen... bedankt!
Ik weet niet of je, als jij van die diensten gebruik maakt, na verloop van tijd vanzelf ervoor moet gaan betalen? "Je hebt er toch gebruik van gemaakt dus wil je het abonnement blijkbaar" statement van een provider. Mischien een leuke vraag voor WGR.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:12 schreef Triangeljosti het volgende:
Natuurlijk vind ik het niet heel erg vervelend dat u zelfs niet de moeite heeft genomen om uw elektriciteits/gas/internet/kabeltelevisie-abonnementen op te zeggen. Ik kan daar nu tenslotte kosteloos gebruik van maken.
OMGquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Triangeljosti het volgende:
![]()
Probeer ook maar het T-mobile abonnement van je overleden dochter op te zeggen... dat wil niet lukken... Op haar verjaardagsdatum kregen ze nog die geweldige roze balonnen... bedankt!
heb dat keer voor een meisje moeten doen van wie haar vader was overleden, hebben toen gebeld met dealersupport, moesten we het overlijdenscertificaat van de gemeente faxen en toen werd het per direct opgezegd, klant kreeg alleen een bevestiging van de opzegging ook geen afrekeningen meer of wat dan ook... hoop dat het nu wel gelukt is, anders misschien deze tipquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
![]()
Alleen de eerste maand post in een discrete enveloppe, maar die mistten ze blijkbaar al snel, want die heb ik daarna nooit meer gehad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
En zit er iets interessants tussen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |