Wij zijn nog opzoek naar een poepchinees.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:54 schreef Conflict het volgende:
Is er nog een vacature ergens?
Poepchinezen bestaan nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef Furious het volgende:
Hmmm, intrigerend. Waarom is een 'poepchinees' landelijk geaccepteerd maar 'stinkturk' of 'kutmarokkaan' niet?
Omdat alle Chinezen poepen, maar niet alle Turken stinken noch hebben alle Marokkanen een kut.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef Furious het volgende:
Hmmm, intrigerend. Waarom is een 'poepchinees' landelijk geaccepteerd maar 'stinkturk' of 'kutmarokkaan' niet?
Whehe s vervangen voor l dan krijg je lambal bij hehequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef Furious het volgende:
Waarom mogen we dan wel grappen maken door bijv. een r door een l vervangen, en zeggen; 'sambal bij' en niet; Ik geef gas voor mijn tas?
Omdat Chinezen niet kunnen rappen en dus geen boze liedjes gaan zingen op TMF wanneer ze zich gediscrimineerd voelen. Het is zo logisch allemaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef Furious het volgende:
Waarom mogen we dan wel grappen maken door bijv. een r door een l vervangen, en zeggen; 'sambal bij' en niet; Ik geef gas voor mijn tas?
Af en toe.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Whehe s vervangen voor l dan krijg je lambal bij hehe
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Omdat Chinezen niet kunnen rappen en dus geen boze liedjes gaan zingen op TMF wanneer ze zich gediscrimineerd voelen. Het is zo logisch allemaal.
Whehehe.quote:Op dinsdag 31 januali 2006 20:06 schleef KlitischBlikje het volgende:
[..]
Omdat Chinezen niet kunnen lappen en dus geen boze liedjes gaan zingen op TMF wanneel ze zich gedisclimineerd voelen. Het is zo logisch allemaal.
Stuur een open sollicitatiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:54 schreef Conflict het volgende:
Ze zoeken nog een mod in POLquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:54 schreef Conflict het volgende:
Da's niks voor mij!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een mod in POL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |