Ja, wat dus nog stommer is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Van Charissa vind ik het overigens een ander verhaal, die wás al zwanger toen ze zich opgaf.”
Toch een poging tot zieltjes winnen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaëla: “Ik ben zwanger”
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - ‘Idols’-kandidate Raffaëla (22) is in verwachting. Ze is de tweede van het populaire RTL-programma die zwanger is. Eerder vertelde Charissa, die er inmiddels uit ligt, dat ze in mei haar tweede kindje verwacht.
De donkere schone: “Mijn vriend Paul is de vader. We zijn pas vier maanden bij elkaar.” Ze is dus nog niet zo lang zwanger. Toch vertelt ze het goede nieuws nu al: “Omdat mijn prestaties de laatste weken een beetje achteruit waren gegaan.”
Wel jammer dat ze het als excuus gebruikt. Dat had de kijker er zelf al wel snel bij bedacht.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Toch een poging tot zieltjes winnen?
oeps, PI vergetenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef slaapwandelaar het volgende:
kinderen doodwensen gaat wel tever zelfs voor het fokforum babette
mja dat was ook mijn eerste reactie...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel jammer dat ze het als excuus gebruikt. Dat had de kijker er zelf al wel snel bij bedacht.
Dan heb ik zoiets van... joh, dan stap ik er zelf uitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat was ook mijn eerste reactie...
had ze niks gezegd dan trekt men zelf wel de conclusie en kan ze misschien zelfs op sympathie rekenen... nu is 't eerder een beetje sneu
als 't een grap is vind ik 'm stiekem wel geslaagd...quote:
En dat al na een paar weken zwangerschap, kun je nagaan hoe het hierna zal gaanquote:Toch vertelt ze het goede nieuws nu al: “Omdat mijn prestaties de laatste weken een beetje achteruit waren gegaan.”
Dus ze mag niet als het over is met haar vriend met andere jongens naar bed?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef mr2004 het volgende:
Dat kind is gek !
In die eerste uitzending liep ze toch met een gast die haar vriend was, al 3 jaar of zo.
Ik weet bijna zeker dat er ook zo'n lief, aardig ouder moedertje bij liep die helemaal trots was.
Dat moet wel haar toenmalige 'schoon'moeder geweest zijn. Nog geen uitzending later kwam dat HenkJan geslijm, en was de vriend gedumpt. En nu nogeens dit eroverheen. Er zit daar ergens in Emmen een familie heel erg zielig te zijn.
Mensen kop op, dit is echt een snol van de bovenste plank. AFVOEREN !
Met die schoonmoeder heeft ze nog steeds heel goed contact, die was onlangs nog bij de liveshow. Niet zo snel conclusies trekken dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef mr2004 het volgende:
Dat kind is gek !
In die eerste uitzending liep ze toch met een gast die haar vriend was, al 3 jaar of zo.
Ik weet bijna zeker dat er ook zo'n lief, aardig ouder moedertje bij liep die helemaal trots was.
Dat moet wel haar toenmalige 'schoon'moeder geweest zijn. Nog geen uitzending later kwam dat HenkJan geslijm, en was de vriend gedumpt. En nu nogeens dit eroverheen. Er zit daar ergens in Emmen een familie heel erg zielig te zijn.
Mensen kop op, dit is echt een snol van de bovenste plank. AFVOEREN !
Ze mag doen wat ze wil, maar daarmee ben je wel een snolleke.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dus ze mag niet als het over is met haar vriend met andere jongens naar bed?
Want daar komt het op neer wat jij zegt!
Maar waarom zeg je dat nu pas..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:57 schreef mr2004 het volgende:
[..]
Ze mag doen wat ze wil, maar daarmee ben je wel een snolleke.
Dat was in dezelfde uitzending, hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef mr2004 het volgende:
Nog geen uitzending later kwam dat HenkJan geslijm,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |