nee best lang... de rest kwam ook nog aan het woordquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef --Globe-- het volgende:
Maar was het een kort item in Boulevard?
Noukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef Nouk het volgende:
Nu al zwanger. Jezus wat onverstandig.
Het was als ik me niet vergis in restaurant "De blije baby" in Deventer. In het achterzaaltje welteverstaan.quote:
Waarom zou het een grap zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Falco het volgende:
Ze is echt een mediageil persoon hiermee geworden. Zeker als dit dus ook al een grap is, bah
Eh, als hte een ongelukje was, dan is het dus niet bedoeld als mediastunt. En er nu al vanuit gaan dat het een grap is, is een beetje overhaast.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Falco het volgende:
Ze is echt een mediageil persoon hiermee geworden. Zeker als dit dus ook al een grap is, bah
Als het geen grap is ook dan? Leg eens uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Falco het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het geen grap is, maar ja je WEET nooit hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou het een grap zijn?
Minder, maar hoe is RTL Boulevard aan dit nieuws gekomenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Als het geen grap is ook dan? Leg eens uit.
Misschien is heel Idols wel een grapquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het geen grap is, maar ja je WEET nooit he?
Zelfde manier als bij Charissaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Minder, maar hoe is RTL Boulevard aan dit nieuws gekomen?
En dezelfde productiemaatschappij..ze zitten in t zelfde kantoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Zelfde manier als bij Charissa.
Als de Idols-leiding dit weet, komt zulk nieuws echt wel bij Boulevard hoor, nota bene dezelfde zender.
Ze doet qua opleiding toch iets van gastvrouw in de horeca ofzo? Een beetje Sookie uit Gilmore Girls dus, die is ook om de haverklap zwanger in de Dragonfly Inn™. Kan best.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Was ze nog zo trots dat ze een eerste jaar van een studie heeft afgerond, kan ze er over een paar maanden weer mee kappen omdat ze dan hoogzwanger is..
ik hoop het tweedequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit kan óf heel voordelig voor haar uitpakken, óf heel nadelig. Ik hoop het eerste.
Zie je welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef PM-girl het volgende:
Als ze al 4 maanden zwanger is, moet het toch al te zien zijn geweest, zoals in haar leren pak vorige week?
Pics anyone?
Je laat me gewoon ook geen keus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Je kijkt vandaag wel vaak boos he![]()
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |