Waarom zou het een grap zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Falco het volgende:
Ze is echt een mediageil persoon hiermee geworden. Zeker als dit dus ook al een grap is, bah
Eh, als hte een ongelukje was, dan is het dus niet bedoeld als mediastunt. En er nu al vanuit gaan dat het een grap is, is een beetje overhaast.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Falco het volgende:
Ze is echt een mediageil persoon hiermee geworden. Zeker als dit dus ook al een grap is, bah
Als het geen grap is ook dan? Leg eens uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Falco het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het geen grap is, maar ja je WEET nooit hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou het een grap zijn?
Minder, maar hoe is RTL Boulevard aan dit nieuws gekomenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Als het geen grap is ook dan? Leg eens uit.
Misschien is heel Idols wel een grapquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het geen grap is, maar ja je WEET nooit he?
Zelfde manier als bij Charissaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Minder, maar hoe is RTL Boulevard aan dit nieuws gekomen?
En dezelfde productiemaatschappij..ze zitten in t zelfde kantoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Zelfde manier als bij Charissa.
Als de Idols-leiding dit weet, komt zulk nieuws echt wel bij Boulevard hoor, nota bene dezelfde zender.
Ze doet qua opleiding toch iets van gastvrouw in de horeca ofzo? Een beetje Sookie uit Gilmore Girls dus, die is ook om de haverklap zwanger in de Dragonfly Inn™. Kan best.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Was ze nog zo trots dat ze een eerste jaar van een studie heeft afgerond, kan ze er over een paar maanden weer mee kappen omdat ze dan hoogzwanger is..
ik hoop het tweedequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit kan óf heel voordelig voor haar uitpakken, óf heel nadelig. Ik hoop het eerste.
Zie je welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef PM-girl het volgende:
Als ze al 4 maanden zwanger is, moet het toch al te zien zijn geweest, zoals in haar leren pak vorige week?
Pics anyone?
Je laat me gewoon ook geen keus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Je kijkt vandaag wel vaak boos he![]()
Ik ookquote:
Het spijt me, helpt t als ik zeg dat ik Raffaela stiekem best leuk vind?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je laat me gewoon ook geen keus..
Ja, en van jou mag Aäron winnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef RnB-girliej het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Heerlijk als ze er zaterdag uit mocht gaandat zou echt een topavond zijn
![]()
Ze mocht van mij al gaan, nu nog meer, dus dada![]()
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Het spijt me, helpt t als ik zeg dat ik Raffaela stiekem best leuk vind?![]()
Al had ze liever I-Jay gehad, gezien d'r ondertitelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en van jou mag Aäron winnen.
NEEEEEEEe niet AARONquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en van jou mag Aäron winnen.
Hey het gaat hier over Raffaëla, over je moeder open je maar een eigen topique.quote:
Oké dan houden we het hierbijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind Ellen ook niet echt stom hoor.
Hij hoeft niet te winnen top 5 is genoegquote:
en als het een jongen wordt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef Danzig het volgende:
Als het een meisje wordt gaat ze haar Floortje noemen...
Staat dat vast? dat de nummer 1 flopt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef RnB-girliej het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te winnen top 5 is genoeg![]()
En JAAA zag I-Jay liever winnen![]()
![]()
Nee, ik wil dat Angelique wint! Aaron is nog te jong om te winnen, maar zie em daarna wel graag terug in de muziek zodat hij rustig aan zn carriere kan bouwen en beter kan worden.
En daarbij de nummer 1 flopt...hoor je 2/3 maanden iets van en daarna verdomd weinig![]()
Henkjanquote:
Angelique gaat niet winnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:31 schreef RnB-girliej het volgende:
daarmee bedoelde ik van de vorige edities * had ik er maybe ff bij moeten zetten dan *
Nee als Angelique wint is er hoop dat dat niet gebeurd![]()
![]()
Omdat toen ik van clubs lid werd toen zat ik in de Rockmood zat haha... hou der nog steeds wel van maar RnB veel meerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:33 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Angelique gaat niet winnenjij bent echt voor alle R&Bers he?:P waarom heet je dan op clubs ROCKCHICK? (vraag ik me even af tussendoor haha)
Oké ik begrijpquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:39 schreef RnB-girliej het volgende:
[..]
Omdat toen ik van clubs lid werd toen zat ik in de Rockmood zat haha... hou der nog steeds wel van maar RnB veel meerzal mn nick daar eens veranderen als die daar niet bezet is...
Ik draai steeds meer RnB en mn smaak is heel breed* Dance, Rock, nederHiphop, pop *
maar back on topic
kinderen doodwensen gaat wel tever zelfs voor het fokforum babettequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef babette21 het volgende:
ach als 't Idolspubliek niet op die baby zit te wachten, is het gewoon een kwestie van massaal de aanval inzetten.... iets van "ik tel tot 3 en dan smijt iedereen z'n opblaasster richting Raf...." Ze wordt bedolven, hapt naar lucht, stikt zowat, wordt gered maar helaas: het kind is kansloos - zoals Jerney zou zeggen....
quote:Raffaëla: “Ik ben zwanger”
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - ‘Idols’-kandidate Raffaëla (22) is in verwachting. Ze is de tweede van het populaire RTL-programma die zwanger is. Eerder vertelde Charissa, die er inmiddels uit ligt, dat ze in mei haar tweede kindje verwacht.
De donkere schone: “Mijn vriend Paul is de vader. We zijn pas vier maanden bij elkaar.” Ze is dus nog niet zo lang zwanger. Toch vertelt ze het goede nieuws nu al: “Omdat mijn prestaties de laatste weken een beetje achteruit waren gegaan.”
Raffaëla is één van de zeven kandidaten die nog over zijn en viel op door haar gespeelde verliefdheid op juryvoorzitter Henkjan Smits . Hij was verbaasd toen hij het nieuws hoorde: “’Idols’ is zó’n gouden kans dat ik mij niet kan voorstellen dat deze zwangerschap is gepland. Raffaëla moet zich realiseren dat de bevalling en kraamtijd lastig zijn te combineren met het leven van een beginnend artiest. Tja, ik vind het op z’n minst apart. Van Charissa vind ik het overigens een ander verhaal, die wás al zwanger toen ze zich opgaf.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |