quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:00 schreef ChillyWilly het volgende:
Ze was toch verliefd op Henk-Jan?
http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
![]()
![]()
![]()
![]()
Zodat ze er niet uit vliegt? Waarom in godsnaam?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:43 schreef Timmai het volgende:
Ik neem aan dat de productie ingrijpt (als dat al nodig is) ze zal as zaterdag de minste stemmen hebben
Linkje kan ook niet zomaar omdat het beveiligd isquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:03 schreef --Globe-- het volgende:
Het filmpje van gisteren staat nu ook online op rtlboulevard.nl voor degenen die het nog niet gezien hadden.
Ik weet niet hoe je zo'n linkje doet
oh, in dat geval:quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Linkje kan ook niet zomaar omdat het beveiligd is![]()
Mij lukt het ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Linkje kan ook niet zomaar omdat het beveiligd is![]()
nikkkkkksquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zodat ze er niet uit vliegt? Waarom in godsnaam?Wát heb je aan een zwanger idool?
Van mij wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:53 schreef Ayaxola het volgende:
Zou ze nu sympathie-stemmen krijgen? Of juist niet?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Van mij wel.![]()
Een klein Rafje, leuk toch![]()
Ik vond dat iedereen leuk overkwam in het item bij RTLboulevard. Alleen Floortje niet zo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:02 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik vind haar erg leuk en spontaan, ok ze is jong maar ik kan die negatieve reacties niet zo begrijpen hier. Ook al kent ze haar vriend nog niet heel lang, hoeft toch niet te zeggen dat het daarom geen lange relatie zal worden? Verzekerd dat je altijd samen blijft ben je nooit.
En Harm op de achtergrond gewoon door biljarten bij dat RTL boulevard filmpje toen ze om reacties vroegen![]()
Wel juistquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen Floortje niet zo.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond dat iedereen leuk overkwam in het item bij RTLboulevard. Alleen Floortje niet zo.
Ja, het mag dan niet zo'n geweldige zanger zijn, maar lachwekkend is ie af en toe wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:18 schreef Lynx666 het volgende:
En typisch Harm op de achtergrond"Huh? Wa?"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |