en terechtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
tis dat jullie mij daarmee plat hebben gegooid
Dat wordt eruit trekkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben al iets van anderhalf jaar niet geweest
en heb dan ook een kies met een gat ter grootte van een blok kaas in m'n rechterkies
Ik zal het aan niemand door vertelllenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
uhm ja maar het is niet de bedoeling dat HEEL FOK! weet van mn verhouding met mn moeder
okay dan hou ik de relatie die ik met jou moeder heb ook geheimquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal het aan niemand door vertelllen
Is goed Papaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
okay dan hou ik de relatie die ik met jou moeder heb ook geheim
i-spy24 ook weer un-banned?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:07 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x11.putfile.com/2/3712541942-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Gisteren binnengekregen.
[[url=http://x11.putfile.com/2/3713062659-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
van de andere kan gezien.
Ik ben ook zo'n beetje blut dus ik denk dat ik toch maar niks ga kopen van die lijst, zijn wel erg duur in dat topic overigensquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sterk zijn!
Dat ben ik ook. Tot nu toe dit jaar alleen maar titels van m'n wishlist gekocht. Drie dvd's is zéér bescheiden.
Ik ben dan ook zo ongeveer failliet, dus kan ook niet meer betalen
Ongeveer net zo duur als in de FRS, ga ik liever daar heenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op ja, dat 'ie niet echt goedkoop is.
Ik ben nooit gebanned geweest. Weer verkeerd voorgelicht door die for life gebande klojo met zijn zogenaamde ware ontdekking van mijn identiteit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 om 00:03 uur schreef 'Twisted_Logic' het volgende:
i-spy24 ook weer un-banned?
Wat voor gegevens heeft ie openbaar gemaakt? Ik heb dat hele gedoe gemistquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:10 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ik ben nooit gebanned geweest. Weer verkeerd voorgelicht door die for life gebande klojo met zijn zogenaamde ware ontdekking van mijn identiteit.Niks klopte en jullie tuinden er allemaal in..
![]()
Of liever naar de MediaMarkt of Fame. Krijg je alles gesealedquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ongeveer net zo duur als in de FRS, ga ik liever daar heen.
Nou, had jij ons even goed tuk. Heel ftr stond dagen op z'n kop.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:10 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ik ben nooit gebanned geweest. Weer verkeerd voorgelicht door die for life gebande klojo met zijn zogenaamde ware ontdekking van mijn identiteit.Niks klopte en jullie tuinden er allemaal in..
![]()
Ach.. ik heb wel eens van die dagenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je kunt niet kiezen tussen Jack & Edward?
ja zo erg zelfs dat ik er geen reet van heb meegekregen (en ik zit toch echt iedere dag op FTRquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Nou, had jij ons even goed tuk. Heel ftr stond dagen op z'n kop.
Die personlijke gegevens van jou heb ik helemaal niks over gezien/mee gekregen. Meer dat topic. En je was toch ook gebannedquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:10 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |