Als de sticker er nog op zit, even met de föhn overheengaan (wel aanzetten natuurlijk), dan komen ze er zo vanaf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat kun je het beste gebruiken om stickers en lijmresten van keepcases en digipacks af te halen? Iemand suggesties?
Oh de sticker gaat er dan wel af hoor, dat je digipack dan vernielt is is maar bijzaak.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
En wat zou je voor digipacks kunnen gebruiken. Daar lijkt wasbenzine me geen goed idee
Thx! Het was heel leuk, aardige collega's (ken de helft al van voorgaande banen) en het beviel goedquote:
Ik werk bij een electronica zaak. Tv's dvd's lcd's wasmachines.. enz enz (part-time hoor)quote:
al die ophef alleen daarvoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik werk bij een electronica zaak. Tv's dvd's lcd's wasmachines.. enz enz (part-time hoor)
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
al die ophef alleen daarvoor![]()
Mjah, idd.quote:
Nee!quote:
Zal ik doen hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verzin de volgende keer dan eens een betere titel man.
Marketing is everything!
ik heb hem lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag het hele eerste seizoen van Twin Peaks (min de pilot) achter elkaar gekeken. Geweldig![]()
Ik wil seizoen 2
nee nog niet gekocht. Volgens lui op dvd.nl moet ik Fire walk with me pas zien na t tweede seizoen, dus dat doen we dan maarquote:Op maandag 6 februari 2006 23:57 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb hem lekkeren legaal
(de spaanse uitgave niet veel beter dan VHS kwaliteit jammergenoeg) maar het doet je honger stillen
Heb je Fire Walk with me ook al gekocht?![]()
agent cooper heeft het gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee nog niet gekocht. Volgens lui op dvd.nl moet ik Fire walk with me pas zien na t tweede seizoen, dus dat doen we dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
agent cooper heeft het gedaandus nu kun je fire walk with me ook alvast kopen
*
*
*dat mag ik toch hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Timo20 op 07-02-2006 01:27:33 ]How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Laat dat dan aan mij overquote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verzin de volgende keer dan eens een betere titel man.
Marketing is everything!
nice avatarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |