Q = qyroz in dit geval....quote:
meppel deeltje 0quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Meppel *O* is wel een stuk populairder![]()
HAHAHAHAHAHAHHHAAHAH@@#!!!! en terecht. Viespuek!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:39 schreef QyRoZ het volgende:
De OP! Wat doe je?
Mijn volgende fiets gaat zo kaal mogelijk zijn: hoe minder er op zit hoe minder kapot kan gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:40 schreef DrMarten het volgende:
Vanmiddag nieuwe fiets gekocht, kan ik er morgen direct weer mee terug omdat ik er halverwege achter kwam dat de versnellingen het niet doen, alleen was het toen al te laat om nog terug te fietsen
Dat was mijn vorige fiets, die staat nu alleen met een lekke band en wiebelend achterwiel op de campus. Moeders vond het tijd worden dat ik weer eens een beetje fatsoenlijke fiets kreeg, dus een opgehaald voor 65 euro die volledig nagekeken zou zijn. Volgens mij heeft die man er idd naar gekeken, maar niet veel meerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn volgende fiets gaat zo kaal mogelijk zijn: hoe minder er op zit hoe minder kapot kan gaan.
Ah, dan mag ik er ook werken!quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:04 schreef Arma_Angelus het volgende:
Bij de douane mag je een snor. Net als busschauffeurs en postbodes.
Nee, dat niet. Mijn rijles ging goed.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey lekker wegpiraatje van me
nog last gehad van de douane?![]()
Zekers, vraag maar aan Frutsel, die heeft sinds gisteravond ook ervaring met de douane.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:57 schreef Neuk het volgende:
Douane? Bestaan die nog?
lol inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:57 schreef Neuk het volgende:
Douane? Bestaan die nog?
Vroeger.. toen ik heel klein was..... wou ik wel bij de douane werken. Ik wilde dan vooral drugszaken enzo oplossen want dan had je een hond
Ik heb nu ook een hond, zonder een loser te zijn
Diertjuhhhhhquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zekers, vraag maar aan Frutsel, die heeft sinds gisteravond ook ervaring met de douane.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:37 schreef Neuk het volgende:
Cool man, de douane doet dus echt iets?!!!
Gemenerikquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben weg. Trein halen naar Enschede
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wie ik?![]()
Ik en gemeen..Neh da kan nie
Dat zeg ik! Niemand gelooft me ooit!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:24 schreef Neuk het volgende:
koud ja....
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Niemand gelooft me ooit!![]()
dat kan zijn..ik zit immers in enschedequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:02 schreef Carda het volgende:
Weheh, die alleen in Enschede viel?
En wie gaan er vanavond de stad in?
Veel plezierquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:15 schreef Frutsel het volgende:
ik normaal nog 3,5maar vandaag gaan we eerder weg
![]()
T is mij te ver fietsen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Carda het volgende:
Bla, vanavond wil ik wel ffkes de stad in..morgen ook, overmorgen ookhihi
Nu mensen zo gek krijgen om mee te gaan he!
Echt niet! De postcounter doet het namelijk nog niet. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:18 schreef Neuk het volgende:
we gaan weer fokken!
Begon dat altijd om 20.00? Ik had 20.30 in mijn hoofd, maar toen waren ze dus al bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |