Dude.quote:
Nerdquote:
Nee, sorry.quote:
Leg uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
De theorie is bewezen.
per·soon·lijk·heids·stoor·nis (de ~ (v.))quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:18 schreef MadRotorHead het volgende:
He? Reumatieke aidsmoeder? Je moeder was toch een crack-hoer?
Ach, gozer, ik heb een hele film op internet gezet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Leg uit.
Waarom heb jij trouwens geen foto's in je fotoboek?
En geen vriendin?
wanker.
Ik reageer uberhaupt niet op mongolen die zich teveel voor zichzelf schamen om een foto te posten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:29 schreef bonke het volgende:
[afbeelding] hier ging het dus al mis
homo
In de OP welquote:
maar stiekem toch wel doen hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik reageer uberhaupt niet op mongolen die zich teveel voor zichzelf schamen om een foto te posten.
homo's drinken baileysquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Homo's drinken geen bier.Maar goed ook, dan blijft er meer over voor ons.
quote:
En 'overheerlijke exotische mixdrankjes'.quote:
dat vind je lekker hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:35 schreef Skv het volgende:
[..]
En 'overheerlijke exotische mixdrankjes'.
Met zown homofiel lapje ananas op de rand
Laat ze dát maar drinken, in combinatie met koolzuurhoudende drankjes. In grote hoeveelheden.quote:
Heerlijk. Ik rim mezelf altijd terwijl ik dat filmpje van skicuzie kijk.quote:
Zullen we samen een liter cola-baileys wegzuipen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Laat ze dát maar drinken, in combinatie met koolzuurhoudende drankjes. In grote hoeveelheden.![]()
Ik hou het bij bier. En vodka.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Zullen we samen een liter cola-baileys wegzuipen?
Vodka?quote:
En whiskey.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Vodka? [afbeelding]
Tequila moet je hebbenVan die originele mexicaanse
En rum. Veel rum.
mijn posts in dit topic zijn inhoudelijk genoeg hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik rim mezelf altijd terwijl ik dat filmpje van skicuzie kijk.
Heb je ook nog inhoudelijke posts of is dat iets teveel gevraagd?
Als je deze vraag niet snapt, mag je het gewoon zeggen hoor. We zullen je niet zo pesten zoals ze vroeger altijd deden.
![]()
Zielige, sneue stakkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:52 schreef bonke het volgende:
[..]
mijn posts in dit topic zijn inhoudelijk genoeg hoor
homo
je bent zeker dik!!!!111111quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:52 schreef bonke het volgende:
[..]
mijn posts in dit topic zijn inhoudelijk genoeg hoor
homo
ja man, ik ben een dik vet monsterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
je bent zeker dik!!!!111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dikzak!!!!11111eentweedrie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |