volgens mij geeft ie inderdaad gewoon zijn beleving van de wedstrijd en issie niet aan het natrappen...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:33 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk? We weten wel dat je voor Heerenveen bent en blij bent met de 3pt![]()
Mooie assist van Tommie de Mul bij de goal van Junker.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:06 schreef Elvislives het volgende:
[..]
volgens mij geeft ie inderdaad gewoon zijn beleving van de wedstrijd en issie niet aan het natrappen...
Laten we de lichtpuntjes dan maar benoemen:
Junker scoort
Kaya goed
Benson ok
de rest kut
Ik ben gewoon chagerijnigquote:Op zondag 12 februari 2006 01:06 schreef Elvislives het volgende:
[..]
volgens mij geeft ie inderdaad gewoon zijn beleving van de wedstrijd en issie niet aan het natrappen...
nepperdquote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik ben gewoon chagerijnig(door niet voetbal factoren).
Ik doe toch een poging, jouw halve familie is niet overleden het afgelopen jaar of vecht momenteel voor zijn leven?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:23 schreef Elvislives het volgende:
[..]
nepperd![]()
same here, maar dan wél door vitesse....
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:26 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik doe toch een poging, jouw halve familie is niet overleden het afgelopen jaar of vecht momenteel voor zijn leven?
Wel terecht, maar vergeet niet dat jullie tegen een zwáár verzwakt vitesse speelden: JAnssen, Hersi en Schaaf geschorst, Wapenaar geblesseerd en knol ook, hoewel de laatst wel speelde. 2 Debutanten voor vitesse 1 en veel positiewisselingen.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:31 schreef SCH het volgende:
Fijn dat jullie ons het vertrouwen hebben gegeven voor woensdag. Had natuurlijk veel te maken met de spelers die jullie misten want een 4-1 is normaal gesproken een beetje overtrokken maar de overwinning was meer dan terecht denk ik.
Nee, dat zei ik dus ook al in mijn post. Moet wel zorgwekkend voor jullie zijn dat je zo verslechterd bent als er wat spelers missen.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:59 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wel terecht, maar vergeet niet dat jullie tegen een zwáár verzwakt vitesse speelden: JAnssen, Hersi en Schaaf geschorst, Wapenaar geblesseerd en knol ook, hoewel de laatst wel speelde. 2 Debutanten voor vitesse 1 en veel positiewisselingen.
Dit is absoluut geen goedpratertje van Vitessekant, maar eerder dat je niet te luchten over je volgende wedstrijden moet denken
Dat vrees ik ook! Ik denk ook niet dat we de play offs gaan halenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:06 schreef Elvislives het volgende:
We zijn dit seizoen sowieso slecht, het ontbreekt aan logica en automatismen. Ik gok dat we erg gaan zakken komende weken...
succes in Roemenie
Maar dan wel winnen bij AJAX en Groningen de eerste thuisnederlaag van 2006 bezorgen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:40 schreef Elvislives het volgende:
Genoeg voor playoffs. Maar ja, Vitesse zou Vitesse niet zijn als het geen punten zou verspelen tegen clubs als sparta en ADO...
Haha daar teken ik voorquote:Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Maar dan wel winnen bij AJAX en Groningen de eerste thuisnederlaag van 2006 bezorgen.
Groningen heeft volgens mij al een keer thuis verloren, maar dat was voor de beker tegen PSV. Vitesse haalt trouwens meer punten tegen ploegen waarvan je denkt dat ze juist daar de punten gaan verspelen en andersom.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Maar dan wel winnen bij AJAX en Groningen de eerste thuisnederlaag van 2006 bezorgen.
Ja bij 3-1 greep Tactisch Brein in: aanvaller voor yakubu, dus beetje alles of niets.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een wisselvallige ploeg blijft Vitesse. Als het even tegenzit gaat het nogal eens flink mis. 4-1 is teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |