hoeveel punten hebben we thuis verspeeld dan? heereveen 2-2, ajax, feij, twente verloren. de andere 8 gewonnen....quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:16 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Tegen Heerenveen pakken we wel weer 3 punten, we spelen ten slotte uit!![]()
Het liep toch even wat anders.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Echt vreselijk bizar zeg, ik dacht dat Vitesse die punten al binnen had....
groningen, ado, rkc...ach, edje is gewoon 1,5 jaar over de datum helaas. Adiós!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef Domenica het volgende:
AZ 0-5
En noem op Heraclas na nog een wedstrijd die we overtuigend gewonnen hebben.
Alles wat met 2 doelpunten verschil gewonnen wordt vind ik nog niet overtuigend. Tegen groningen en Den haag viel de beslissing van de wedstrijd pas in de laatste minuten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:30 schreef Elvislives het volgende:
[..]
groningen, ado, rkc...ach, edje is gewoon 1,5 jaar over de datum helaas. Adiós!
Met twee doelpunten verschil winnen komt toch al niet vaak voor....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:34 schreef Domenica het volgende:
[..]
Alles wat met 2 doelpunten verschil gewonnen wordt vind ik nog niet overtuigend. Tegen groningen en Den haag viel de beslissing van de wedstrijd pas in de laatste minuten.
Dat maakt voetbal zo mooiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Met twee doelpunten verschil winnen komt toch al niet vaak voor....
Je kunt duidelijk de sterkste ploeg zijn en toch nog verliezen....
Das waar....maar dan moet het niet jouw club zijn die verliestquote:
Dat klinkt bekend....het is net NEC....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef Klingon het volgende:
Apart.. tegen 'grote' ploegen staat Vitesse over het algemeen wel goed. PSV, AZ, Ajax en Feyenoord. Maar die punten tegen die 'kleintjes', die moeten ook gewoon komen...
Maar ja, wel leuk die jonge opstelling hierboven. Geeft wel hoop voor de toekomst van Vitesse.
eigenlijk alleen tegen ajax en feijenoord staan we goed. van psv en az verliezen we doorgaans toch flink, maar ik ben met je eens dat ze meer strijd lijken te leveren tegen goede ploegen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef Klingon het volgende:
Apart.. tegen 'grote' ploegen staat Vitesse over het algemeen wel goed. PSV, AZ, Ajax en Feyenoord. Maar die punten tegen die 'kleintjes', die moeten ook gewoon komen...
Maar ja, wel leuk die jonge opstelling hierboven. Geeft wel hoop voor de toekomst van Vitesse.
Tegen de kleintjes strijd leveren, dan ben je goedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef Elvislives het volgende:
[..]
eigenlijk alleen tegen ajax en feijenoord staan we goed. van psv en az verliezen we doorgaans toch flink, maar ik ben met je eens dat ze meer strijd lijken te leveren tegen goede ploegen.
Wat wil je nou eigenlijk? We weten wel dat je voor Heerenveen bent en blij bent met de 3ptquote:Op zondag 12 februari 2006 00:30 schreef MaxPower het volgende:
Vond Vitesse de eerste helft best goed! Aardige aanvallen, ver van de eigen goal af, en best wat kansjes. Tweede helft was het niks meer, maar ok.
sukkeltje "e:Op zondag 12 februari 2006 00:38 schreef MaxPower het volgende:
Haha sukkeltje, ik geef alleen ff mijn indruk van de wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |