abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34885487
Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!

Ik kan even niet reageren hoor
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:31:30 #102
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_34885607
Wat een slotfase
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_34885689
GVD wat een kankerzooi. zag er allemaal zo mooi uit tot de 90e minuut. Tot dan toe een saaie wedstrijd, maar wat liep die janssen te kloten zeg jezus, en wat een kanker scheids...
Stoeltjes vlogen me om de oren op zuid. Klote twente

[ Bericht 0% gewijzigd door Domenica op 08-02-2006 23:44:50 ]
pi_34887149
Jezus, wat een teringwedstrijd. het ergste was nog dat ik nog met de gedachte van 1-1 in de trein op de terugweg zat.. Normaal blijf ik ALTIJD tot het einde, nu had m'n maat haast om een trein te halen, dus na die 1-1 in de extra tijd dachten we dat het wel was gespeeld. Kom je thuis, zie je dat het nog 1-2 is geworden (wat een goal ook )

Maar goed, we vroegen er zelf om.. We hebben de gehelen 2e helft veel te veel zitten leunen op eigen helft en dan ook nog alle kansjes missen. Die knopper had sowieso de 2-0 moeten maken en zijn schot had minstens op goal gemoeten. En dan het ergst was nog dat schijttijdrekken bij de cornervlag . Eigenlijk niet meer dan gerechtigheid dat je dan een goal tegen krijgt, maar om nu ook nog die 1-2 erover heen te gooien ..

Weet je wat het nog k#nkerder maakt? Check onze concurrenten, we hadden goede zaken MOETEN verrichten..

Btw, ik vond die Verhaegh tot dat laatste slippertje ( ) juist verdedigend erg sterk terwijl het opbouwend/aanvallend allemaal wat tam was van zijn kant.. En die Junker is echt een topspits volgens mij (alleen een beetje pisballetjes op goal ).
pi_34887289
Precies, Junker speelde een prima wedstrijd. Kaatst goed, houdt de bal goed vast en geeft mooie passes! Zijn goals komen nog wel.

Janssen
pi_34887643
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef Domenica het volgende:
Precies, Junker speelde een prima wedstrijd. Kaatst goed, houdt de bal goed vast en geeft mooie passes! Zijn goals komen nog wel.

Janssen
Ja wat is er met Janssen, een al (verkeerde) arrogantie was het vandaag...

Junker heeft bijna geen kopduel verloren, is zeer balvast en technisch ook zeer begaafd. Bij die goal had hij het overzicht, goed gezien 14.gif. Maar hij moet toch werken aan een goed schot, het zijn tot nu toe alleen maar rolletjes geweest.

Ed moet zaterdag heel wat gaan toveren met z'n opstelling (en o wee alsie Verhaegh uit de basis haalt ). Purrel op middenveld of Swerts op middenveld? Ik zie liever Swerts in de verdediging en Frankel als linkshalf en Knoppert wat controlerender (hij mist toch alle kansen ) en De Mul in de aanval. Damn, tegen Heerenveen wordt echt wéér fucking belangrijk..
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:44:12 #107
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34887936
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:45:11 #108
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34887955
Wiedemeier, val dood! (en dit is geen verkapte doodverwensing, maar een directe!)
Vamos el TRI!
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:46:09 #109
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34887971
Wanted: Dead:

Vamos el TRI!
pi_34888009
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:46 schreef Elvislives het volgende:
Wanted: Dead:

[afbeelding]
't was niet bepaald een thuisfluiter nee .
pi_34889032
Tentamen gehaald, ben ik blij dat ik dit niet heb hoeven meemaken

Ennuh, hoe is het in godsnaam mogelijk dat Frankel (met alle respect voor hem) in de basis stond ten faveure van Benson??????????????? Vorige week (en de weken ervoor was Benson dé man), en dan nu zet je ineens Frankel in de basis en Benson op de bank Ik mag hopen dat er een (goede) reden was, anders is het weer echt Sturing. Met Benson was het 4/5 - 0 geworden (ok overdreven).
pi_34889737
Twente heeft ons teruggepakt zoals wij dat in Enschede deden.
pi_34890545
Gelukkig niet geweest, zat bij een concert.... maar ernstig. Waarom niet Benson?! Vreemde pot gister als ik dat zo hoor.
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:11:15 #114
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34892437
Frankel was wel de man met de assist gister, maar ik zie ook veel liever Benson (die overigens al de héle 2de helft warmliep, sturing, tactisch brein!
Vamos el TRI!
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:08:05 #115
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34893665
Ik ben al lang genoeg supporter van Vitesse om te weten dat Twente nog moest scoren in de 89e minuut. Heel even dacht ik dat ze het gingen uitspelen, maar WAAROM opeens zo hyper doen? Je staat 84 minuten redelijk te voetballen en omdat het nog 5 minuten spelen is g je rare dingen doen? Echt zo . Scheids had daar ook een rol in natuurlijk, maar wat een kutzooi... Gelukkig maak ik me er niet zo druk meer om als een paar seizoenen geleden, ik ben het helaas al gewend..

Goed spelen tegen AZ uit, matige thuiswedstrijd en die dan verliezen, weer vol met 'wraak/revanche' gevoelens naar Heerenveen, maar ik zie ze daar weer niet winnen of punten weghalen, maarja, met Vitesse weet je het maar nooit...

Er was ook niets gebeurt tussen de wedstrijd tegen AZ en gister ook opvallend, dat het rustig is bij Vitesse dat hoort ook gewoon niet...
pi_34896718
quote:
Drie schorsingen en drie twijfelgevallen

Vitesse-doelman Harald Wapenaar is woensdagavond in de wedstrijd tegen FC Twente geblesseerd geraakt aan zijn hoofd. In de slotfase van de wedstrijd liep de doelman bij een scrimmage voor de goal een hersenschudding op. Wapenaar heeft last van hoofdpijnklachten.

De 35-jarige Wapenaar zal de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen komende zaterdag aan zich voorbij moeten laten gaan.

Ruud Knol is grieperig. De verdediger is een klein vraagteken voor de wedstrijd tegen sc Heerenveen.
Etienne Esajas heeft vandaag de groepstraining hervat. De aanvaller ondervond hinder van een enkelblessure die hem anderhalve week aan de kant hield.

Theo Janssen wordt dinsdag 14 februari geopereerd aan zijn amandelen. De Arnhemse middenvelder van Vitesse heeft last van chronische verkoudheid waardoor hij al sinds langere tijd slecht belastbaar is. De ingreep aan de amandelen moet dit probleem verhelpen. Janssen, die voor de wedstrijd tegen Heerenveen geschorst is, moet na de ingreep tenminste 2 weken herstellen en zal dus ook de thuiswedstrijden tegen respectievelijk PSV en Roda JC missen.

Youssouf Hersi liep in de met 1-2 verloren wedstrijd tegen FC Twente tegen zijn vierde gele kaart aan. Hij is net als Janssen geschorst voor de wedstrijd tegen sc Heerenveen.

Remco van der Schaaf zit nog een schorsing van 2 wedstrijden uit.

Bron: Vitesse.nl

donderdag 9 februari 2006 @ 14:34:57 #117
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34900328
Zo heb je alle keus op het middenveld...
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:59:58 #118
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34901163
het wordt vast dit:
countino
verhaegh, knol, dingsdag, frankel
yakubu, swerts
knopper
de mul, junker, benson
Vamos el TRI!
pi_34903391
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:59 schreef Elvislives het volgende:
het wordt vast dit:
countino
verhaegh, knol, dingsdag, frankel
yakubu, swerts
knopper
de mul, junker, benson
Damn, reken daar is de gemiddelde leeftijd van uit, kan je lachen .
pi_34904123
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:11 schreef Elvislives het volgende:
Frankel was wel de man met de assist gister, maar ik zie ook veel liever Benson (die overigens al de héle 2de helft warmliep, sturing, tactisch brein!
Fredje wordt geremd, jammer is dat. Alleen om z'n naam is het al een basiswaardige speler.
That's all folks!
pi_34905247
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Fredje wordt geremd, jammer is dat. Alleen om z'n naam is het al een basiswaardige speler.
Purrel Fränkel ook
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:13:18 #122
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34906209
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Damn, reken daar is de gemiddelde leeftijd van uit, kan je lachen .
countino (23)
verhaegh (22), knol (24), dingsdag(23), frankel(29)
yakubu(24), swerts(23)
knopper(28)
de mul(19), junker(24), benson(21)

gemiddeld 23,6 jaar
mediaan 23 en 24
Min 19
Max 29

haha toch nog iets van wiskunde blijven hangen
Vamos el TRI!
pi_34908567
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:13 schreef Elvislives het volgende:

[..]

countino (23)
verhaegh (22), knol (24), dingsdag(23), frankel(29)
yakubu(24), swerts(23)
knopper(28)
de mul(19), junker(24), benson(21)

gemiddeld 23,6 jaar
mediaan 23 en 24
Min 19
Max 29

haha toch nog iets van wiskunde blijven hangen
Nou, die lachkick valt dus toch mee . Purrel als ervaren man .
pi_34911168
Echt vreselijk bizar zeg, ik dacht dat Vitesse die punten al binnen had....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34917473
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Echt vreselijk bizar zeg, ik dacht dat Vitesse die punten al binnen had....
Ik ook

Tegen Heerenveen pakken we wel weer 3 punten, we spelen ten slotte uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')